Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o pomoc - błędy 16795,16683 + logi do analizy


ArturAudiA4B6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

Dużo szukałem na forach informacji odnośnie moich błędów aż w końcu trafiłem tu

Bardzo proszę o pomoc gdyż ma problem z moim autem a mianowicie jest dość słabe i po sprawdzeniu w kompie znalazłem błędy

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded
16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Readiness: 0000 1000
Pierwszy błąd nie zawsze mi się pojawia tzn. zaobserwowałem że jak jeżdżę trochę bardziej dynamicznie to jest ok, głównie w trasie. Natomiast jak auto postoi na parkingu i po odpaleniu jadę w korkach to mi wywala checkengine
co do drugiego błędu mam wrażenie że czasem jest ok tzn. idzie jak rakieta a czasem nie. Wcześniej miałem 1.9tdi 131km i spodziewałem się że 163km w 1.8t będzie bardziej zwinne :) a tu zonk...
Zrobiłem logi (moje pierwsze)
2 i 33
115 i 118
Bardzo proszę o informacje co to może być.
Będę wdzięczny za każdą pomoc/sugestię co mama sprawdzić
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No napewno nie jest ok bo turbo nie ładuje tyle ile ma być, przyczyn może być kilka, ale jeśli piszesz że czasami idzie jak rakieta a czasem nie to zacznij od n75 bo może jest zabrudzony i sie nie otwiera i turbo ładuje tylko niecałe 0,3 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No napewno nie jest ok bo turbo nie ładuje tyle ile ma być, przyczyn może być kilka, ale jeśli piszesz że czasami idzie jak rakieta a czasem nie to zacznij od n75 bo może jest zabrudzony i sie nie otwiera i turbo ładuje tylko niecałe 0,3 bar.

dziś wyciągnąłem n75 i podłączyłem do napięcia. Okazało się że nie ma żadnej reakcji. Ponieważ kiedyś na forum znalazłem sposób jak przeczyścić samemu tez zawór tak więc imadło i do roboty....

Powiem tak - cylinderek w tym zaworze był tak zapieczony że miałem problem go wyciągnąć. Dodam tu dla potomnych, że po wyjęciu miedzianego cylinderka trzeba igłą lub małym śrubokrętem przeczyścić kanaliki - jest ich 4. Jak ktoś to rozbierze będzie widział o co chodzi.

Jak już skończyłem robotę z zaworem zamontowałem i na jazdę próbną. Szatan na drodze...po prostu szatan!!!

Nie miałem pojęcia że to auto tak ciągnie.

Ps. Dzięki za rade - diagnoza w 100% trafna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...