Skocz do zawartości

siwy265

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O siwy265

Informacje

  • Imię
    michal
  • Miasto
    tczew

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

259 wyświetleń profilu

Osiągnięcia siwy265

0

Reputacja

  1. U mnie g2 i g62 to jeden czujnik wiec napewno bedzie pokazywal to samo. Tylko dlaczego na liczniku pokazuje co innego niz na klimatroniku? Wie ktos moze ktore piny z tego czujnika odpowiadaja za temp na zegarach a ktore na kompa i klimatronik podaja wartosci? Zastanawia mnie czy gdzies czasem przewod od czujnika nie bedzie uszkodzony bo to tak wyglada mi.
  2. Witam. Pacjent a4 b5 1.9 avg 1999r. Mam dziwny przypadek. Mam nadzieje ze ktos mial cos podobnego. Na liczniku wskaznik temperatury pokazuje mi ta sama wartosc co tem oleju. Wymienilem czujnik czteropinowy na kroccu wody i myslalem ze on jest przyczyna jednak na nowym czujniku problem jest nadal. Na szybko zerkalem jeszcze po kodach na klimatroniku i tu jestem zdziwiony. Na kanale 51 pokazuje na nagrzanym silniku ladnie 90 st a na 49 wlasnie w granicach 75max. Myslicie ze moze byc winny termostat? Czy raczej wisko caly czas zasprzeglone i za bardzo chlodzi duzy obieg? W tyg postaram sie jeszcze podpiac pod kompa. Jak na 51 kanale dojdzie do 90st to krociec i gorny waz robic sie zaczyna powoli cieply ale autem mozna latac przez 3h i chlodnica zimna. Skad ten wskaznik z licznika bierze wartosci? Bo juz zaczynam watpic ze jest to wskazanie z zielonego czujnika przy kroccu. Bo skad wtedy na kanale 51 mialby 90st?
  3. Moze ma ktos z forumowiczow tarcze do licznika jak w temacie ktorych cicialby sie pozbyc z garazu?
  4. Wiecie moze czy listwa zaslaniajaca prog i ta dolna nielakierowana drzwi pasuje z avanta do sedana? Chodzi o wersje polifta 99r. Po stronie pasarzera mam polamana listwe oslaniajaca prog i dolna tylnych drzwi. Nie wiem czy z avanta podejdzie. Nie zalegaja komus czasem takie w garazu gdzies?
  5. To pomysl Fazi ile za licznik po przerobieniu. Przod masz tak jak u mnie ladowanie temp oleju i pelny fis? Bedzie wszystko banglac? Wskazania obrotow i predkosc na tarczach bedzie dobrze pokazywal?
  6. Taki mam tyl licznika https://www.google.com/search?q=a4+b5+rodzaje+licznikow+jaeger&tbm=isch&ved=2ahUKEwjExMOIqfrgAhVPvioKHeTwDaMQ2-cCegQIABAC&oq=a4+b5+rodzaje+licznikow+jaeger&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3...79500.81554..81958...0.0..0.231.1358.0j5j2......0....1.........33i10.NKSI-v7beR8&ei=k3OGXISvLM_8qgHk4beYCg&bih=512&biw=360&client=ms-android-sonymobile&prmd=isvn#imgrc=pxJRgoELj-r5cM
  7. Jakbys do zabiegu potrzebowal cos ze starego mojego licznika to moglbym z niego wyjac i wyslac bo mam gi tylko dla immo podpiete wiec teoretycznie tylko plyte potrzebuje.
  8. Jak masz licznik a4 z fisem ,cyfrowym zegarkiem do angola ktory dziala i moglbys go przerobic na europe tak zeby nie oszukiwalo to daj znac Fazi ile by mnie to kosztowalo. Wylaczenie lub kodowanie immo mysle ze ogarne. Rozebralem stary licznik i tam masakra w srodku jakby bomba wybuchla. Polamane zaczepy silniczkow. Brzeczy jakis kondensator jak sciemniam podswietlenie. Dobrze ze immo jeszcze czyta i mozna zapalic samochod. Laczylem sie zwyklym kablem to bledow sporo. Czujnik paliwa zwarcie do masy, za niskie napiecie zacisk 30 i cos tam jeszcze. Najgorsze ze fisa nie widac a wskazowka od paliwa lezy na maksa i nie wiadomo kiedy paliwo lac. Licznik mam jak w zalaczniku. Fazi a od czego jest ta czarna wtyczka chyba 4 pinowa bo tam nie mam nic podlaczone.image.webpimage.webp
  9. Dzieki Fazii za odpowiedz. Faktycznie masz chyba racje moze byc avg. Czyli wszystko z 3 wtyczkami podejdzie bo przegladalem aukcje i jest kilka licznikow ale pozycja tej wtyczki szarej jest u mnie w poziomie a w wiekszosci jest w pionie. A czy z a6 jest mozliwos zakodowac licznik zeby dzialal poprawnie bez grzebania przy plywaku? Zwyklym kablem za grosze to ogarne? Czy musi byc na hex?
  10. Panowie Ratujcie. Padl licznik w a4 b5 99r 1.9 afn. Kompletnie nic nie widac na fisie. Zadna ze wskazowek nie dziala prawidlowo. Licznik na 3 wtyczkach zielona, niebieska, szara z pelnym fisem, wskaznikami ladowania i temp oleju. Nie ma ktos na odsprzedanie takiego licznika ze zdjetym immo w rozsadnych pieniadzach? Lub moglby ktos lopatologicznie wytlumaczyc jak podmienic licznik i uniknac cyrku z immo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...