Skocz do zawartości

madhack

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O madhack

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Istebna

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

169 wyświetleń profilu

Osiągnięcia madhack

0

Reputacja

  1. Chciałbym wszystkim podziękować za udzielone wskazówki i pomoc. Z powodów technicznych nie mogłem wcześniej nic napisać ale sytuacja z samochodem się wyjaśniła . Uszkodzona turbina samochodu przepuszczała olei co powodowało dymienie. Wymiana turbiny wraz z intercoolerem sprawę załatwiło . Chciałbym nadmienić że w dolocie było pełno oleju, a intercooler zalany był chyba do połowy . Dziękuję jeszcze raz za cenne wskazówki.
  2. Wieczność czekania zanim się mój wspaniały tdi rozgrzał ale stwierdzam że chyba wielkiej różnicy nie było względem z korkiem a bez korka ? A propos turbiny z która by miała się rozciec to czy nie były by to strasznie duże ubytki oleju? Co prawda co jakiś czas ( ale są to chyba duże odległości w czasie - nie zwracałem uwagi bo każdy mówił że diesel zawsze coś oleju musi zabrać ) muszę dolać olej bo tak jak ostatnio np. poinformowala mnie o tym moja A4 że jest go mało . Zwrócę uwagę teraz ile się go gubi , ale słyszałem że przy rozcieknietym turbo są to duże ilości . Dolot sprawdzę na dniach bo nie mam jak pod samochód wejść muszę do sąsiada na kanał podjechać ?
  3. Witam ponownie ? Niestety test ze szmatą został oblany . Na zimnym tragedia była mianowicie : Może było to spowodowane niską temperaturą na zewnątrz czyli ok 3 stopni ,ale jak chwilę pochodził poprawiło się mu do takiego poziomu jak wcześniej . Co do kompresji to muszę kogoś dopiero poszukać co będzie wiarygodny i sprawdzi mi kompresję bo niestety sam tego nie uczynię . Boje się że jednak awaria która powoduje dym nie będzie za przyjemna i będzie się wiązała z dużymi kosztami. Dodam że ostatnio podczas jazdy gdy silnik nie był jeszcze rozgrzany do 90*C tylko do ok 70*C turbo jak by przestało pracować , dopiero po wyłączeniu i włączeniu zapłonu znów zaczęło funkcjonować .
  4. Witam, Chciałbym zapytać was o radę . Bo mechanicy u mnie stwierdzili od wtrysków przez turbinę do remontu silnika . Problem wygląda następująco . Od ok. Pół roku (tak przez zimę to zauważyłem ) zauważyłem, że moje Audi a4 b6 (piękne samochody) strasznie na postoju kopci. Podczas odpalenia , na postoju na zimnym , na postoju na ciepłym - nie ma zasady. Czasem mocniej czasem słabiej ale również zapach spalin jest intensywny( nie wydaje mi się aby śmierdziało spalonym olejem). Wydaje mi się że również spalanie wzrosło o ok 1l/100km ale ciężko stwierdzić czy to nie cięższa noga po zimie ?. Mechanicy są u mnie jacy są i jakoś nie mam przekonania do nich. Mam małe doświadczenie z silnikami diesla - większość życia przejeździlem fiatem panda 1.1 gdzie wszystko pod maską było widać i łatwo się dało zreperować . Dodam filmiki z odpalenia oraz postoju gdy silnik jest zimny i rozgrzany. Z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie i porady.
  5. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ? Forum przeglądałem już od długiego czasu gdyż miałem zamiar kupić dla siebie audi ... No i stało się Audi A4 B6 1.9 TDI 130 km 01' srebrne , piękne . Liczę na owocną współpracę przy wymianie spostrzeżeń a propos naszych samochodów . Pozdrawiam serdecznie wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...