Skocz do zawartości

misiaks94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O misiaks94

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Jeszkowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia misiaks94

0

Reputacja

  1. Dobra jak bede mial dostep to sprawdze to dzięki za wszystkie rady
  2. Wiskoza lapie za cholerę jej nie zatrzymasz chlodnice też profilaktycznie wymieniłem
  3. Nie wlaśnie nie włącza się i tego nie rozumie bo niby wymieniłem czujnik na chłodnicy bo on chyba za to odpowiada ale nic ale jak włącze klime to rusza
  4. dzięki wielkie mam nadzieję że w końcu rozwiąże ten problem
  5. tylko szkoda, że temperatura wynosi 102 stopnie nawet w trasie i w taki mróz ale jeszcze pokombinuje może czujnik temperatury silnika jest lipny i oszukuje
  6. Co do odpowietrzenia wszystko wygląda dobrze a sprzedawać tego audi już nie chce wszystko ładnie zrobione tylko ta temperatura, wiem zapomniałem wspomnieć że mam gaz zamontowany więc udało mi się odłączyć przewody od chłodzenia chyba reduktora i połączyłem ze sobą i całkowicie wyłączyłem gaz z obiegu poprzez wyciągnięcie bezpiecznika i powiem że coś to pomogło temperatura dalej na czujniku 102 stopnie ale nie podchodzi pod 120 póki co stał na odpalonym silniku ponad godzine gdzie normalnie już gotował a tu w zbiorniku taka letnia woda a chłodnica ciepła i teraz sam zgłupiałem Pozdrawiam
  7. Kolego K232 tylko niestety problem polega na tym, ze temperatura nie ważne czy w korku czy na autostradzie auto potrafi zlapac temperature 115-120 stopni i nie chce zejść, troche spadnie i znowu rośnie objaw zauważyłem w sobotę i zamiast trzymajacych 95 stopni i ewentualnie rosnącej od tej temperatury zmienilo sie ze zakres zaczyna sie od 102 stopni, już naprawdę nie wiem co robić. A termostat się normalnie otwiera przy 87 stopniach i do konca przy wyższej temperaturze. Pozdrawiam
  8. Ok dzięki w takim razie spróbuje tak zrobić jak proponował kolega goldi Niestety nic to nie pomogło byłem nawet na płukaniu chłodnicy, według mechaników u których byłem wszystko jest w porządku ale jednak nie jest bo doszedł nowy problem mianowicie zaczyna gotować płyn i zamiast już 95 stopni już wrasta na 100, wrzuciłem już ponad 1000zł w ten układ chłodzenia a jest coraz gorzej, koledzy i koleżanki może jeszcze jakieś pomysły macie ?
  9. Dzięki za propozycje, jutro po pracy spróbuje tak zrobić ale jeśli leci gorące powietrze z ogrzewania to nie znaczy, że nagrzewnica jest drożna ?
  10. misiaks94

    Grzanie się silnika ADR

    Witam was drodzy forumowicze, Po piewsze chciałbym się z wami serdecznie przywitać Wiem było już na tym forum kilka podobnych sytuacji ale jednak nie potrafię sobie z tym poradzić, mianowicie moje Audi 1.8 ADR 96r grzeje się, wymieniłem już uszczelkę pod głowicą wraz z planowaniem i sprawdzeniem samej głowicy, czujniki temperatury, termostat, pompę wody wszystko oryginalne z ASO i wszystko działa ale i tak temperatura zamiast te 90 osiąga 95 stopni sprawdzane komputerem i na klimatronicu kanał 49 i tak sie utrzymuje czasami podejdzie do 115 ale spadnie do 95 stopni. Dodam także, że przed wymianą była taka sama sytuacja oraz zarówno przy założonym termostacie jak i bez temperatura taka sama wszystkie węże gorące. Może wy macie jakieś pomysły co to może być. Proszę o wyrozumiałość ponieważ, jest to mój pierwszy post. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i liczę na jakieś pomysły co do tego problemu
  11. Dzięki wielkie, więc jeśli się tylko tym różnią te kluczyki to będę się starał dorobić kluczyk główny.
  12. Witam wszystkich. Chciałbym się serdecznie przywitać ze wszystkimi użytkownikami tego forum, jestem nowy na tym forum. Mam pytanie otóż niedawno kupiłem audi a4 z 1996 w sedanie w naprawdę dobrym stanie ale niestety dostałem tylko kluczyk warsztatowy, rozmawiałem z poprzednim właścicielem na temat kluczyków ale powiedział, że on sam nie posiadał żadnych innych kluczyków. I tutaj rodzi się pytanie czy jesteście może mi w stanie pomóc jak przerobić lub najlepiej dorobić kluczyk główny bym mógł zamykać schowek, oparcia foteli czy klapę bagażnika. Z góry dziękuję za odpowiedzi oraz pomoc. Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...