simoonecko
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O simoonecko
Informacje
-
Imię
Szy
-
Miasto
jjj
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
2.8 V6 30V
-
Kod silnika
ALG
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
240 wyświetleń profilu
Osiągnięcia simoonecko
0
Reputacja
-
brak błędów, poza niedoładowaniem (brzęczy klapka wastegate). Czyli wobec powyższego raczej nie mam się czym przejmować skoro nie ma błędów? Auto odpala bardzo łatwo ciepłe jak i zimne. Silnik chodzi cicho i równo.
-
Hej, mam pytanko posiadam A5 2.0tfsi CDNC z rozwiązanym problemem olejowym. 3 tysiące kilometrów temu wymieniłem olej i przez ten czas oleju ubyło o 2 stopnie na skali mmi. Ostatnio uzupełniłem płyn do spryskiwaczy a po kolejnych 2 dniach sprawdziłem poziom oleju. Okazało się, że jest pełno na skali. Resetowałem MMI ale nadal pokazuje pełno. Podejrzewam, że jest to związane jednak z czujnikiem otwierania maski i jakimś dodatkowym resetem wskażnika? Niemniej martwi mnie trochę zapach benzyny w oleju. Czy to normalne w silnikach TFSI, przeszukałem trochę tematów i informacje są sprzeczne. Jeśli poziom na MMI jest związany z otwarciem maski to zacznie po jakimś czasie prawidłowo pokazywac poziom? Czy może komputer w aucie automatycznie odejmuje na wskaźniku olej po pewnym przebiegu, a teraz został zresetowany i pokazuje wartość realną? Dodam, że bagnet jest już w drodze :)
-
odkopię trochę temat, ale czym ściskacie sprężyne żeby rozebrać mechanizm? nie mam pomysłu a jest mocna
-
Hej, kupiłem ostatnio A5 8t i mam mały problem z lusterkiem. Prawdopodobnie zostało ono przez kogoś złożone na siłe przy przełączniku w pozycji złożonej. Teraz niestety za każdym razem gdy lusterka się rozkładają to lewe odchyla się za daleko. Przeszukłam internet i podobno da się to naprawić, bo winny jest mechanizm który się przestawił lub kołek ograniczający. Czy da się to naprawić nie demontując lusterka, ale samo szkło i obudowę na samochodzie?
-
Dzięki za informację. Ogolnie test na VCDS jest miarodajny? Dziwie sie ze wogole nie slychac tego lancucha.
-
Witam, jakis czas temu kupiłem a5 z silnikiem 2.0tfsi cdnc. Autko chodzi bardzo dobrze i cicho, niemniej po podłączeniu vcdsa pokazuje w logach intake camshaft phase adaptation 8st. Podobno tolerancja jest od -5 do +5 a pozostałe wartosci oznaczaja rozciągniety łańcuch rozrządu. I tu moje pytanie, czy zdarzało się że takie łancuchy pękały lub przeskakiwały na nowym poprawionym napinaczu? Mam historię serwisową, w której widnieje wymiana napinacza na poprawiony. Czy w związku z tym moge jeździć do czasu wizyty w warsztacie i nie grozi mi to niczym poza błędem o fazie rozrzadu, czy jednak zdarzały się przypadki pękania lub przeskakiwania łańcucha pomimo nowego napinacza? Pozdrawiam