Skocz do zawartości

kanonier714

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kanonier714

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Cześć widzę, że temat żyje to może ktoś w temacie podpowie. Pacjent seat leon 2000r. 1.8t AUQ więc chyba problem może być ten sam co w temacie. Dziewczyna dojeżdża do pracy i gdy wziąłem od niej w weekend auto, do wymiany oleju to zauważyłem, że na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach jest takie klekotanie jak na filmie. Wydobywa sie na 99% z pod pokrywy. Jak dodam chociaż lekko gazu to klekotanie ustępuje. Na zimnym silniku wszystko jest okej. Samochod jeździ normalnie, nie brakuje mu mocy. Czy da się jakoś po odgłosach rozróżnić czy to napinacz lanucha/łańcuch czy może zapchany smok olejowy? (Nigdy miski nie zdejmowałem jak 7lat mam auto). Samochód stary i jak trzebaby wymieniać napinacz czy coś z w tym stylu to już sobie dam spokój, ale jeśli jest możliwość że, np smok do czyszczenia i to by pomogło, to bym jeszcze mógł to zrobić. Jak myślicie? Można coś wyczuć z tego filmu? Co byście radzili?https://youtu.be/VthElwdOPHI?feature=shared
  2. Witam. Mój problem polega na popiskiwaniu w chyba przednich kołach przy bardzo wolnej jeździe lub końcówce hamowania. Problem nasila się gdy hamulce się już rozgrzeją. Zauważyłem też , że tarcze potrafią być strasznie gorące, nawet felgi są gorące . Co sprawdzić , co to może być ? Jak myślicie?
  3. kanonier714

    wycena opony

    Witam . Możecie mi pomóc w wycenie opony lub opony razem z felgą ? Jeździła u mnie jako zapas, ale teraz gdy mi niepotrzebna , to z chęcią sprzedam . Opona Michelin Pilot HX 195/65 r15 . Nigdy nieużywana, po prostu nówka . Próbowałem odczytać rok produkcji, ale nie ma na oponie 4cyferek jak na moich innych oponach tylko jakies 3cyfry : 376(może to coś znaczy?)
  4. dobrze, w takim razie wymieniam cały. Kupować 3 czy wystarczą 2 litry?
  5. Ja przychodzę z takimi pytaniami z racji, że czasami miewam problemy z wbiciem jedynki i wstecznego postanowilem sprawdzic olej w skrzyni. Gdy odkrecilem nic nie zaczęło lecieć ( a chyba jeśli poziom byłby właściwy to olej powinien lać się strumieniem ) Czy lepiej kupić litr oleju i dolać czy spuścić ten co mam i kupić cały nowy? a jak cały to właśnie ile? 2 czy 3 litry? Upatrzyłem sobie ten olej : http://allegro.pl/castrol-syntrans-transaxle-75w90-1l-gratis-i5833566469.html
  6. Witam! mam a4 b5 96r 1.6 i następujący problem. Od dłuższego czasu miewam problemy z wrzuceniem jedynki i wstecznego, ale było to na tyle nieuciążliwe, że nic z tym nie robiłem. Dziś podczas łatania wydechu zauważyłem wyciek oleju. Nwm dokładnie skąd on jest(okolice skrzyni biegów, ale powycierałem to i może za jakiś czas uda mi się dokładnie zlokalizować. Niżej daje zdjęcie z miejscem w którym wg mnie jest najwiecej oleju(zdjęcie a4 znalezione w internecie, nie z mojego auta) Co jest przyczyną? to coś poważnego ? Jak to się ma do ciężko wchodzącej jedynki i wstecznego?
  7. Też jestem za odświeżeniem zdjęć . Ktoś coś? Też jestem za odświeżeniem zdjęć . Ktoś coś?
  8. Witam.nie wiem gdzie o tym napisać dlatego pisze tutaj.Moim pierwszym samochodem jest a4 i chciałbym jak najlepiej ja poznać. Czy jest gdzieś na forum , albo gdzieś indziej jakiś spis części ze zdjęciami i opisem położenia w samochodzie ? Proszę o usunięcie tematu. Przez przypadek dodałem dwa takie same
  9. Witam.nie wiem gdzie o tym napisać dlatego pisze tutaj.Moim pierwszym samochodem jest a4 i chciałbym jak najlepiej ja poznać. Czy jest gdzieś na forum , albo gdzieś indziej jakiś spis części ze zdjęciami i opisem położenia w samochodzie ?
  10. dobra zajrzałem dokładniej i chyba wiem. Niżej wydaje mi się, że jest to przejściówka ze starych na nowe światła i od razu za nią przewód ledwo co się trzyma. Będę musiał coś z tym zrobić. Jak rozłączyłem jeszcze tą przejściówkę to wyczyściłem styki, bo były całe zaśniedziałe. Chodzi o kable i styki przy tym
  11. Zauważyłem , że jak uderze w lampę kiedy nie świeci to najczęściej zalapuje, a więc to chyba nie jest wina manetki , prawda ?
  12. No, bezpiecznik się giba na boki trochę . bardziej niż od drugiego swiatla. A jak sie dostać do tej manetki ? Rozumiem że chodzi o tą która włączam swiatla
  13. Czesc. mam a4 b5 96r w ktorej zalozone sa swiatla od wersji po lifcie. Problem mam taki, że od jakiegoś czasu prawe swiatlo mijania działa jak chcę. Czasami zapale i działa a czasami się nie włączy.w ostatnich dniach bardziej nie dziala niz dziala, takze musze z tym cos zrobic. zarówka jest ok bo zmienilem z lewej i bylo to samo. jestem zielony w tych sprawach. Co robić, gdzie szukać problemu? Sprawdzałem kostkę co jest przy zarowce i też jest ok .gdzie może leżeć dalej problem ?
  14. dzięki Wam. Faktycznie lepiej kupie końcówkę i przyspawam
  15. Czesc. Chcę się zabrać za odnowe koncowki wydechu, tylko nie wiem do konca jak to ugryźć. Podaje zdjecia gdzie widac ze koncowka wyglada nieciekawie. jest chyba chromowana . Czym to doprowadzić do pięknego połysku? http://zapodaj.net/ad7e3e6324bda.jpg.html#code http://zapodaj.net/09f1359819f13.jpg.html http://zapodaj.net/fa5f4315b4e5d.jpg.html http://zapodaj.net/263929392fb3a.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...