Skocz do zawartości

sowi825

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sowi825

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Warszawa-Lublin-Kraśnik

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia sowi825

0

Reputacja

  1. Nie dawno zamontowałem u siebie centralkę z pilota w komplecie otrzymałem 2 klucze typu scyzoryk, po rozebraniu kluczyków okazało się, że nie ma w nich pestek immo. Samochód mam z '97 roku więc wynikało by z opisu, że jeśli chodzi o transpondery to jest on z roku przejściowego. Biorąc sobie uwagi dotyczące identyfikacji transpondera po nr VIN (brak literki V) wynikało by, że powinienem nabyć transpondery ID48 Ale nie tu mam problem... Chciałem zapytać czy koniecznie muszę zakupić VAGa K+CAN do tego by odczytać pin i dodać nowe klucze do immo. W necie znalazłem dużo tańszy kabel VAG KKL - według opisu istnieje możliwość dopasowania nowych kluczy, ale pytanie czy tym kabelkiem będę mógł odczytać w moim samochodzie pin - i pytanie czy w mojej wersji samochodu jest to w ogóle możliwe W opisie kabla VAG K+CAN jest napisane, że obsługuje: Audi A4 VDO (K), Audi A4 BOSCH (K) po 2001r, Audi A4 after 2000-silniki benzynowe >= 1. 8 A u mnie siedzi silnik BP 1,6 ??
  2. Temat (opis) kolegi - bardzo pomocny Co prawda zamontowałem sterownik innej firmy, a mianowicie: Carprotect bx20 i o dziwo kolorystyka przewodów tego sterownika zgadzała się z tym który jest tutaj opisany. Fakt, że w moim sterowniku brak przewodu do domykania szyb, a przewód od kierunkowskazów jest tylko jeden, ale "problem" ten rozwiązałem w prosty sposób - zrobiłem rozgałęzienie, a że by uniknąć mostkowania lewego i prawego kierunku w czasie włączenia kierunków (by nie świeciły się tak jak awaryjne) zastosowałem diody prostownicze 6A i jak narazie działa Centralka została podłączona zgodnie ze schematem "C" (sterowanie minusem), a piny/przewody pomarańczowy, biało pomarańczowy i czerwono-czarny(od bagażnika) wypiąłem z kostki Zworkę ustawiłem na blokowanie pneumatyczne 3,5S Ale żeby nie było tak łatwo... kostki opisane w samochodzie były umiejscowione w tych samych miejscach ale po przyjrzeniu się im okazało się, że w moich kostkach jest więcej pinów niż u kolegi więc tu postanowiłem pobawić się miernikiem i okazało się że nie wszystkie przewody u mnie są tak samo oznaczenie kolorystycznie jak u kolegi (no chyba, że mój wzrok zaczął mnie już zawodzić) Ale tu pojawia się dobra wiadomość: umiejscowienie pinów w kostkach jest takie samo jak u kolegi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...