Skocz do zawartości

lukasz420

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz420

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Cieszyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

522 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukasz420

0

Reputacja

  1. wielkie dzięki @Robero321 za zainteresowanie się tematem przepływka wymieniona 10000 km temu wg. poprzedniego właściciela. Dzisiaj postanowiłem ją wzrokowo ocenić i faktycznie wygląda na nową. jeszcze się świeci. Marka hitachi. Spróbuje przeczyścić ją izopropanolem, a jak nie pomoże to podmienię na jakąś używkę. Filtr powietrza bez zastrzeżeń. żadnych zabrudzeń. Natomiast mam pewne wątpliwości odnośnie łączenia tej flanszy z przepływomierzem do puszki filtra powietrza. niby jest tam jakiś oring ale flansze da się minimalnie wyginać w prawo i lewo tak że wg mnie mogłoby łapać lewe powietrze. Jutro przejrzę te przewody od sondy do ecu. złącza elastyczne na wydechu wyglądają dobrze, plecionki są nietknięte. Co do katalizatorów to mam głupie pytanie ale wybaczcie mi bo to moje pierwsze auto z silnikiem benzynowym. wcześniej miałem tdi i tam katalizator wyleciał na złom a w jego miejsce rura na przelotke. efekt miałem dużo na plus choć wiem że ekolodzy wbiliby mi nóż w plecy btw. tak czysto teoretycznie czy w takim 3.0 asn też można wyrzucić katy ?
  2. sorry z tym gazem ale jeszcze nie ogarniam Tak automatu i bałem się że zredukuje mi bieg na niższy. Błędy powracają sporadycznie. wydaje mi się że jest taka zależność iż wyskakują one po ostrzejszej jeździe. Co do falowania obrotów to występuje dalej ale z tego co zauważyłem to tylko na rozgrzanym silniku przy jednostajnej prędkości btw. Myślisz że adaptacja przepustnicy może coś pomóc ?
  3. to jak znajdzie się ktoś kto rzuci okiem na nowe poprawione logi ?
  4. ok sprawdzę jeszcze świece ale to raczej nie możliwe żeby one powodowały błąd sondy?
  5. troszke mi drogi braklo ale postaram sie je zrobic ponownie jesli ma to pomoc. przeplywomierz podobno nowy hitachi-zmienial poprzedni wlasciciel. a z tymi swiecami to chodzi ci o to ze mam zobaczyć jaki mają kolor ?
  6. LOG-01-002-033-xxx.xlsx LOG-01-003-020-021.xlsx
  7. okej za 15min wrzucę logi. powiedz tylko czy dobrze myślę jak to zrobic. skrzynia w tryb półautomatyczny, 3 bieg, logowanie od 1500-6000 RPM ?
  8. Witam. takie błędy wyskoczyły mi dzisiaj w vcds. samochód kupiłem tydzień temu a jest to: a6c5 2003r 3.0 ASN tiptronic. Z problemów widocznych poza VCDS'em to zauważyłem falowanie obrotów przy jednostajnej jeździe do 4kRPM. Jakieś propozycje co dalej sprawdzać?
  9. witam. w mojej b5 1.9tdi mam zegary 1/2fis jaegera. ostatnio zauważyłem problem z wskaźnikiem paliwa bo raczej mój kopciuch nie pali 8l/100km przy normalnej jeździe... parę tygodni temu po odpaleniu samochodu wskazówka podskoczyła do połowy baku po czym zaraz wróciła na swoje poprzednie miejsce czyli stan przedrezerwowy. kilka dni temu jak wracałem do domu miałem włączoną rezerwę i przenogi jechane na niej jakieś 50km. dzisiaj jechałem do rodziny więc wiedziałem, że będę musiał tankować bo w baku prawie pusto lecz ku mojemu zdziwieniu po przekręceniu zapłonu poziom paliwa był na tyle wysoki, że był lekko ponad rezerwę.. po przejechaniu 10km zjechałem na stacje i zatankowałem 24l diesla a wskazówka jest w 1/4 skali. szukałem pomocy na forach i z tego co znalazłem to albo licznik albo pływak w baku do wymiany (btw jak się do niego dostać? od spodu auta ?) posiadam program vcds lite i zrobiłem test zegarów. Bardzo byłbym wdzięczny jeśli ktoś by to przeanalizował i wyraził swoją opinię co do mojej wariującej wskazówki. 1.Tu zdjęcie moich zegarów . temperatura w granicach 70stopni bo test był robiony po trasie ;). https://goo.gl/photos/kzw4C1Ya2UKnnB4d7 2.tutaj pierwszy z testów wyjść czyli analog indicators. na zdjęciu tego tak nie widać ale wydaje mi się że żadna z wskazówek nie jest idealnie na środku tylko każda jest odchylona w lewą lub prawą stronę ( ta od paliwa w lewą ). https://goo.gl/photos/vJaoUZrbS9qWLb8J8 3.drugi z output tests czyli 'instrument cluster lamp test' https://goo.gl/photos/nA2wPthVGupPhJMy5 4. trzeci test czyli 'segment test'. dlaczego wyświetlacz wygląda na wylany jak podczas jego normalnej pracy nic takiego nie widać. mam wypaloną 1 czy 2 linie ale nie jest wylany ... i kolejne pytanie to dlaczego licznik tak mocno świeci tylko podczas tego testu ? pokrętłem na liczniku nie jestem w stanie osiągnąć takiego efektu. https://goo.gl/photos/i5UpvLnLykw2UCqT6 5. podczas testu " switch and instrument lighting" w zasadzie nic się nie dzieje https://goo.gl/photos/9T1pd6eVeQ9oB6o2A 6. a tutaj już zdjęcia z poszczególnych grup na blokach wartości mierzonych. jeśli chodzi o oporność to jest cały czas jednakowa wartość. tam sie pojawiają też grupy o zakodowanych kluczykach chyba ale jestem zielony z tego więc napiszę tylko jakie kluczyki posiadam: 2 scyzorykowe, 1 serwisowy i 1 taki mały plastikowy chyba służy jako wzornik. jeśli chodzi o scyzorykowe klucze to oba działają i można nimi odpalić auto. https://goo.gl/photos/dgPgnkBp51ekuemp6
  10. Świetnie to wygląda. Jest to dobra alternatywa dla kiery z s4
  11. Witam. Proszę o analizę moich logów. Moja a4 to seria bez żadnych modow. Filtry i olej (motul 5w-40 xcess 505.01) wymieniane co 10000km. W moich odczuciach auto osłabło, nie ma takiego zrywu i czasem przerywa przy przyspieszaniu w okolicach 1800-2000 RPM. podpiąłem dzisiaj samochód do vaga i na silniku miałem błąd 17964, usunąłem go i pojechałem robić logi. przy drugim dynamicznym odcięło mi turbinę i auto stało się mułowate więc zjechałem na pobocze robię ponownie skan silnika i tym razem wyskoczył mi błąd 17965. usunąłem go i reszta logów poszła bezproblemowo. w ciągu ostatnich trzech miesięcy, piąty raz odcięło mi turbine. zawsze Dzieje się to w okolicach 3800-4200 RPM. Btw. W plannach mam wyrzucenie egr. Dynamiczny: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_X83aKhF.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_wl8hg.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_pq42pM.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_o5801L.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_70zGO49.html Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_KT1T2.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Icc1ytt.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_2unre.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_8mku93f.html (Cieply silnik) Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_7iKgJny.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_GE00gw0.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_YUalfh.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_W1cvb3x.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_yO2Xn.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_tO1JnO.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_Px0brY.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_SCP94m.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_2fRxM.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_7m1i6Ig.html Statyczny: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_X83aKhF.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_wl8hg.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_pq42pM.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_o5801L.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_70zGO49.html Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_KT1T2.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Icc1ytt.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_2unre.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_8mku93f.html (Cieply silnik) Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_7iKgJny.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_GE00gw0.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_YUalfh.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_W1cvb3x.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_yO2Xn.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_tO1JnO.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_Px0brY.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_SCP94m.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_2fRxM.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_7m1i6Ig.html Basic settings: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_X83aKhF.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_wl8hg.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_pq42pM.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_o5801L.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_70zGO49.html Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_KT1T2.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Icc1ytt.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_2unre.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_8mku93f.html (Cieply silnik) Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_7iKgJny.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_GE00gw0.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_YUalfh.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_W1cvb3x.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_yO2Xn.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_tO1JnO.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_Px0brY.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_SCP94m.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_2fRxM.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_7m1i6Ig.html
  12. Witam. Proszę o analizę moich logów. W moich odczuciach auto osłabło, nie ma takiego zrywu i czasem przerywa przy przyspieszaniu w okolicach 1800-2000 RPM. podpiąłem dzisiaj samochód do vaga i na silniku miałem błąd 17964, usunąłem go i pojechałem robić logi. przy drugim dynamicznym odcięło mi turbinę i auto stało się mułowate więc zjechałem na pobocze robię ponownie skan silnika i tym razem wyskoczył mi błąd 17965. usunąłem go i reszta logów poszła bezproblemowo. w ciągu ostatnich trzech miesięcy, piąty raz odcięło mi turbine. zawsze Dzieje się to w okolicach 3800-4200 RPM. Btw. W planach mam wyrzucenie egr (czekam na zaslepki z allegro) .Dynamiczny:Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_X83aKhF.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log-004_wl8hg.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log-001_pq42pM.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log-000_o5801L.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log-008_70zGO49.htmlGrupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_KT1T2.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Icc1ytt.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log-010_2unre.htmlStatyczny:Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_8mku93f.html (Cieply silnik)Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_7iKgJny.htmlGrupa 018: http://vaglog.pl/log-018_GE00gw0.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log-004_YUalfh.htmlGrupa 013: http://vaglog.pl/log-013_W1cvb3x.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log-001_yO2Xn.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log-003_tO1JnO.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log-000_Px0brY.htmlBasic settings:Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_SCP94m.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log-003_2fRxM.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log-011_7m1i6Ig.html
  13. Witam. Poszukuję maglownicy do mojej a4 b5. Wyczytałem, że mogę zastosować przekładnie z a4 i passata niezależnie od silnika, byle by była to wersja eurpejska. Mam tylko wątpliwości co do spasowania z a6 c5. Sprzedawcy twierdzą, że to samo. internet niekoniecznie. Czy ktoś montował do a4 tą maglownice ? Pytam, ponieważ w moim mieście trafił się dobry egzemplarz właśnie z tego modelu tylko mam dylemat czy spasuje na 100%. Na forum a6 udało mi sie znaleźć tylko przypuszczenia, że może i uda się zamontować ale będą problemy przy skręcie czy coś. Wolałbym jednak bardziej potwierdzone info.
  14. witam wszystkich, podepnę się pod temat bo mam podobny problem Nie działa mi wiatrak klimatyzacji. Dzisiaj udało mi się go wydostać i jego oznaczenie to 8D0 959 455L. Czy mogę zamontować zamiast niego identycznie wyglądający wiatrak o oznaczeniu 8D0 959 455R ? Czym się różni ta wersja "L" od "R", wie ktoś ? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...