Skocz do zawartości

mamut1993

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mamut1993

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    ostrzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

425 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mamut1993

1

Reputacja

  1. Dodam jeszcze że dawałem po 650 zł za sztukę teraz podejrzewam że wina leży w jednym a chcą znowu wymienić 4...
  2. No ok ale czy wymieniać znowu 4 pompki czy tylko powiedzmy 1 bo to są jaja już jakieś a co do turbo to puszczalo olej teraz jest git
  3. Witam ponownie dzisiejszą diagnoza skopane wtryski i ponoć spr panewek profilaktycznie czy jest sens ale i tak czy jest sens wymiany tych pomek. PYTANIE CZY TO MOZLIWE ZE PO ROKU 26 TYS KM MAX PADLY k**wa WTRYSKI KTORE BYLY REGENEROWANE? Przecież to absurd a jest miesiąc po gwarancji...
  4. No uszczelka 80 zł szt. Do tego nowy zestaw śrub ale odnoszę wrażenie że jedna pompka nie domaga z tym że mają 20 tys km po regeneracji i co prawda rok czasu już minął czy możliwe żeby pompka siadla w takim krótkim czasie? problem jest z tym że turbo rząda 2500 a dostaje 2200 coś tam na kompie pokazuje dzisiaj postaram się wrzucić logi
  5. mamut1993

    Brd branie oleju

    Temat ogarnięty zapieczone i puszczajace turbo
  6. WITAM MAM DALEJ TEN PROBLEM Samochód od 1800 do 3000 obr 4,5,6 bieg trzęsie autem nie ma mocy po przekroczeniu 3 tys turbo wstaje i co jakiś czas błąd byłem u 4 mechaników każdy mówił co innego... GENERALNIE błąd czujnika doładowania ciśnienia jutro bd miał czujnik ale coś czuję że to nie to profilaktycznie spr dzisiaj przeplywke jest sprawna egr wyczyścić sobie również brak efektu ten czujnik też czyscilem nie pomogło więc zamówiłem nowy. Inny mechanior mówił że pompka nie daje 1 a 2 że pompki są dobre i sam już nie wiem
  7. Jutro dam znać bo będę sprawdzał czy przypuszczenia były prawdziwe Przepływomierz sprawy
  8. Nowe 4 pompki regeneracja turbo nowy egr węże 90% nowe zapala się kontrolka świec zdrowych i jest błąd p0104 do tego zauważyłem że problem pojawia się przy wypadaniu tak sądzę co do szarpania gdy wyczyścić egr jest super na 100 km później znowu to samo dodam że problem na 3 egr taki sam. PODEJRZEWAM przepustnice ale dopiero bd mógł to spr jak wrócę z urlopu
  9. Witam mam problem z Audi wieczne spirale i błąd p0104 spadek mocy i szarpanie w granicach 1500 /3000 obrotów potrzebuje pomocy bo w samochodzie wymienione jest już prawie wszystko same naprawy i koszt części to około 10 tys zł plus
  10. mamut1993

    Brd branie oleju

    Ja zaobserwowałem że na weź od spodu jak po stronie pasażera mniejwiecej na wysokości halogenu mam wąż możliwe że od intercoolera jest kropelka oleju pod nim tak jakby był w tym weżu hmm może to ta przyczyną co wy na to? https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/0ee2de9f66b50ac5
  11. mamut1993

    Brd branie oleju

    No to ja już nie wiem czy spr coś dalej czy olać i dolać heh
  12. mamut1993

    Brd branie oleju

    Powiem tak wymieniłem olej 3 tys nic teraz po tys wziął prawie L...
  13. mamut1993

    Brd branie oleju

    No tylko jak spr turbo? Dodam że jest 0 dymu czy rano czy jak ciepły jak mu depne ktoś jedzie za mną 0 pompa vacum odpada olej motul x clear co polecacie do tego wieczny problem z kontrolka poziomu oleju
  14. mamut1993

    Brd branie oleju

    Witam posiadam brd z 2007 r samochód bierze olej. Dodam że nie kopci nic niedawno wymienione 4 wtryski czyszczony egr nowy filtr paliwa sprawdziłem czy nie ma w nim oleju pompa vacum odpada do tego dzisiaj były wymieniane świece żarowe na jednej z nich był olej i to dość dużo proszę o pomoc 0 błędów nic wymieniony rozrząd węże masa roboty a olej bierze i już mam jej dość... Nalot 248000 brd 170 koni quattro
  15. Brak mocy . Głośniejsza praca silnikao 1 ząbek ale udalo sie ustawic na kółkach jest git A co kolego masz podobny problem ? Opisz moze pomoge
×
×
  • Dodaj nową pozycję...