Skocz do zawartości

pablo1111

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pablo1111

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

351 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pablo1111

0

Reputacja

  1. Witam . Okazało się , że powodem wypadania zapłonów były wypalone dwa zawory w pierwszym i drugim cylindrze , stąd te liczne błędy o wypadaniu . Po jednym na jednym cylindrze ( były to zawory ssące ) . Także moja głowica wg szlifierza się nie nadawała do niczego już i kupiłem inna po szlifie , sprawdzona . Dobra rada , miałem problem ze znalezieniem odpowiedniej głowicy - pasują wszystkie głowice od 1.8T z grupy VAG ( audi , skoda , VW ) muszą mieć jedynie wyjście ( otwór ) na EGR z tyłu . Ja kupiłem od passata po lifcie 1.8T , bo najblizsza głowica o oznaczeniu BEX była ode mnie 300 km a miałem zbyt mało czasu żeby czekać na przesyłkę i pojechałem 200 km w jedną stronę po głowice od passata . Pozdrawiam
  2. Witam . Jak w tytule , szukam specjalisty od audi w regionie radomskim , który zdiagnozował by usterkę w moim samochodzie . Na moim profilu założyłem temat i opisany jest problem . Szukam naprawdę konkretnego fachowca , chciałbym , żeby mi zrobił samochód w ciągu dwóch tygodni - bede w PL od 24.03 . Prawdopodobnie głowica . Z góry dziękuję za pomoc
  3. Płyn ubywał , ale miałem walniety króciec wodny z tyłu silnika . Po wymianie wszytko ok jest z wodą . Ciśnienie sprawdzałem i na każdym jest po prawie 11 bar . Korek również odkręcalem , ciśnieniem wali do góry jak niewiem . Korek podskakuje cały czas . Może jeśli ktoś to czyta z okolic Radomia , byłby wstanie zająć się moim samochodem w dniach od 24.03 ? Mogę dojechać nawet dalej , ale szukam konkretnego fachowca , który zdiagnozuje co jest nie tak . Z góry dzięki za odpowiedź
  4. Witam . Mam taki problem , że jak przy odpalaniu zimnego silnika 1.8T BEX i podpięciu kabla od ECU gazu zauważyłem , że przy podgladzie jak pracują wtryskiwacze benzynowe , jeden wtryskiwacz nie ma napięcia i dlatego trzęsie silnikiem przy odpaleniu . Po chwili , gdy silnik popracuje , powoli czas wtrysku dochodzi do tych samych czasów co reszta wtryskiwaczy . Przy odpaleniu jest na trzech cylindrach czas ok 7.5 ms a na tym jednym jest 0 . Po paru chwilach , czasy z 7.5 maleją do 2.2 a ten z 0 dochodzi do 2.2 i wtedy pracuje silnik w miarę normalnie . Czym to może być spowodowane ? Myślalem , że to wtrysk i wymieniłem wszystkie 4 na używane oraz zamieniałem je miejscami . Co można zrobić żeby podać napięcie na próbę odpalenia na ten wtrysk ?
  5. Witam . Szukam pomocy tutaj na forum , bo ja już rozkładam ręce . Mam problem z moją Audi 1.8T BEX , podczas porannych odpaleń samochodu ciągle wywala mi błąd o wypadania zapłonu na cyl 2 , samochód trzęsie się tak , aż do momentu delikatnego zagrzania się . Później problem ustępuje i check znika . Przy odpaleniu check miga , lecz gdy podtrzymam stopą gaz do ok 2 tys obr , check się wtedy nie świeci . Napiszę co może wymienilem i zrobiłem : - zamieniałem cewki miejscami i ciągle to samo - zamieniałem cewki z innymi cewkami , ciągle to samo - świece są nowe , zamieniałem je także miejscami i ciągle to samo - posprawdzalem napięcie na przewodach dochodzących do cewek , do wszystkich dochodzil prąd ok 14.5 V - posprawdzalem kostki : od czujnika powietrza przy przepustnicy , przy zaworze od spalin , czujnika walka rozrządu i napięcie na nich - zakrecalem zawór przy butli gazowej na noc , zobaczyć czy nie leje gaz przez wtryski - to samo , check migał - zamieniałem wtryski benzynowe miejscami , także to samo - kupiłem preparat do czyszczenia wtryskiwaczy benzynowych , nic nie pomaga - posprawdzalem przewody od podciśnień , żaden nie wygląda na uszkodzony Z racji tego , że jestem w Niemczech nie mam za bardzo dużego pola manewru co do tego , żeby podjechać do mechanika . Mam laptopa , program VCDS lite i przewód oraz adapter bluetooth do łączenia z telefonem . Mogę coś sprawdzić jeszcze samemu programowo ? Dodam , że ten zawór od spalin przed problemem chodził tak głośno , że się dziwiłem , że tak chodzi . Teraz jest problem z tym trzęsieniem i dodam , że prawie wcale go nie słychać , tak jak by czasem nie chodził w ogóle . Świece są czysciutkie , sprawdzałem jeszcze dzisiaj . Zamówiłem do Polski już zawór odpowietrzania skrzyni korbowej , zawór evap i czujnik temperatury ( bo zauważyłem , że wentylatory od chłodnicy się nie załączają jak samochód jest nagrzany ) jezdze na econ cały czas . Proszę o doradzenie co mógłbym sprawdzić we własnym zakresie jeszcze ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...