Skocz do zawartości

Big Lebowski

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Big Lebowski

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Lokalizacja
    mazowieckie

Auto

  • Model
    80 B4
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

653 wyświetleń profilu
  1. Nikt nic nie musi. Owszem, Diesla kupuje się po to, aby jeździć, ale Twoja opinia nie dotyczy 100% przypadków.
  2. Big Lebowski

    Audi A4 B8 2.0 TDI

    a tak btw: na jednym ze zdjęć widać, że końcówki tłumika wewnątrz są czarne. Czy oznacza to, że jest jakiś problem z DPF czy ewidentnie świadczy o jego wycięciu?
  3. Brakuje emblematu „quattro” na grili, wiec moze była jakas przygoda z przodu.
  4. Big Lebowski

    A4 B6 1.8t bex 2x s-line

    Czasami to żaden wyznacznik. Ja sprzedając swoje B7 miałem ok 600 wyświetleń i tylko jeden telefon (finale ta osoba kupiła). Ciężko przeliczyć wyświetlenia na telefony/odwiedziny.
  5. Big Lebowski

    A4 B7 vs B8

    bodajże od października 2009 masz poprawioną pompę oleju, więc problem na kilkaset tyś km znika. jeśli jednak kupisz auto, gdzie imbus jest jeszcze ten krótszy, to możesz zrobić przekładkę na pompę nowszej generacji.
  6. Czesc, mam pytanie odnośnie xenonow. Czy możliwe jest, aby wychodziły auta z produkcji z (bi)xenonami (gdzie wiadomym jest, ze układ samopoziomowania występuje z automatu) oraz dodatkowo z ręcznym (pod kierownica) systemem sterowania wysokością świateł? Tak jak na zdj poniżej. z góry dziekuje za odpowiedzi. Czy to jest oryginal, czy ktos przy tym niefachowo dłubał. Pozdrawiam
  7. Bardzo dziekuje Wam za odpowiedzi.
  8. Cześć wszystkim. Niedlugo skoncza mi sie klocki i tarcze tyl. Chcialbym wymienic hamulce na większe (obecnie standardowe). Pytanie: czy bezpieczne byloby najpierw wrzucenie na tyl 288 majac na przodzie także 288? (Przod wymienilbym z czasem na 320; obecnie mam praktycznie nowe tarcze i klocki). Z gory dziekuje za odpowiedz!
  9. Cześć, a sprawdzałeś stan płynu w układzie? Podobny dźwięk miałem w swojej Audi 80, gdy miałem rozwalona pompę wspomagania-płyn wydostawał się na zewnątrz (wyciekał) i jego brak powodował właśnie takie piszczenie.
  10. Dziękuje za podpowiedz :-) ile jeździłem? Ciężko to określić... po zakupie auta jeździłem spokojnie, długi czas. Dopiero później, sporo później rozpędziłem auto powyżej tych 110-120 km/h. Także mogło się nawet zdarzyć, ze auto w chwili zakupu (a zatem rok czasu) przejeździło z taka wada.. Mechanik wspominał, ze erozja była na samej głowicy, ale wszystko, podobno, zostało odpowiednio zrobione. Ale zastrzegł, ze głowica już do ponownego planowania nie nadaje się. Hmm, zaciekawiła mnie jedna rzecz. Zapytam czysto teoretycznie: czy jest możliwość, aby metalowa uszczelka została źle założona i przez to np ponownie wydmuchana itp?
  11. Dobry wieczór, Od kilku ładnych tygodni borykam się ponownie ze zbyt dużym ciśnieniem w układzie. Od początku: w pierwszej połowie tego roku zacząłem się borykać z bardzo dużym ciśnieniem w układzie. Przy jeździe powyżej 100 na godzinę płyn wywalało ze zbiorniczka poprzez dolny zawór. Ponadto w czasie jazdy słychać było charakterystyczne przelewanie się wody. Odkręcając korek nawet po 12 godzinach od zgaszenia silnika ciśnienie było tak duże, ze nawet podczas odkręcania korka płyn potrafiło wywalić przez zawór. Oleju w płynie nie było. Diagnoza: wydmuchana uszczelka. Mechanik wrzucił nowa, metalowa. Głowica splanowana-podobno bardzo dużo, ponieważ pojawiła się lekka korozja z powodu płynu. Oprócz tego wiadomo: śruby, uszczelnienia-wszystko co potrzeba zostało zakupione i założone. Po całej operacji wszystko wróciło do normy: po kilku godzinach od zgaszenia auta, gdy odkręciłem korek nie było słychać uchodzącego powietrza. Także podczas jazdy nie słyszałem przelewania się wody. W listopadzie, gdy uruchomiłem silnik, zaczął chodzić jak traktor. Auto zaprowadziłem do mechanika, u którego robiłem głowice. Stwierdził, ze jeden pompowtrysk stoi. Pierwsza diagnoza: trzeba zregenerować. Spoko. Zostały oddane na spr wszystkie 4. Okazało się, ze mam sprawne pompki. Jedynie do jednej z nich coś wpadło i zakłóciło jej prace- nie był w stanie powiedzieć co. I tu zaczyna się ponownie problem: równocześnie z awaria pompki w układzie znowu zaczęło pojawiać się ciśnienie ponad normę, a charakterystyczne bulgotanie/przelewanie się wody słyszalne podczas jazdy. Fakt, płynu nie wyrzuca niezależnie od prędkości, ale ciśnienie jest. Węże wskazane na obrazku są bardzo twarde, są ciepłe-jeśli ma to znaczenie. To co zauważyłem, to jak widać na kolejnym zdj dziwna substancja w płynie. Jest czarna, unosi się w zbiorniczku. W palcach czuć jakby był to piach. Przypomnę, ze cały układ został przepłukany w lipcu tego roku podczas wymiany UPG. Wycierając bagnet o chusteczkę widzę jakby olej nie był bardzo czarny a lekko rozwodniony-zdj (oleju nie przybywa-ubywa go standardowo jak na mój silnik-0.7l na 12 000 km). Sygnalizując problem, mechanik zrobił test na obecność co2 w układzie-stwierdził, ze nie zostały wykryte, a zatem problemu nie ma-a jednak jest...... Drodzy Forumowicze, czy wiecie może co to może być za problem? Czy to złe zrobiona UPG czy może wadliwa jest cała głowica? Czy ew przyczyna może być chłodnica spalin? Pozdrawiam serdecznie i czekam na odp.
  12. Mówisz o feldze AEZ i oryginalnej Audi? Czy gdybym wysłał Ci zaciski do regeneracji byłbyś w stanie dodatkowo sfrezować je odpowiednio?
  13. Dzień dobry, czy ktoś z Forumowiczów mógłby mi odpowiedzieć na pytanie, czy na moją felgę wejdzie zestaw 320/288? Model felgi: http://www.felgi.pl/felga/aez/wave 16 cali, ET 35, 7J. Rozumiem, że zimowej felgi stalowej (oryginalna VW/Audi) nie założę? Czy wobec tego model z ogłoszenia byłby ok? Pozdrawiam
  14. Wpisy o ekspresowej wysyłce jak najbardziej uzasadnione: zakup świec żarowych Beru wczoraj kilka minut po 16, a już dzisiaj po 12 u mnie w domu Na dodatkową uwagę zasługuje również sposób pakowania towaru: Świece nie przyjechały w zwykłej kopercie, a w dużym kartonowym pudełku, które zostało wyłożone w środku tak, aby towar nie obijał się bezwładnie o siebie podczas transportu. Pełny profesjonalizm!
  15. Podbijam temat. Czy ktoś korzystał z usług firmy perfectclima na Targówku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...