Jump to content

Big Lebowski

Pasjonat
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Big Lebowski

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    mazowieckie

Car

  • Car model
    80 B4
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1995
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    1Z
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

750 profile views
  1. Big Lebowski

    B6 quattro

    Czesc, kupie 1.8t quattro. 2003/4 rok. Najlepiej bez gazu, musi byc xenon.
  2. Big Lebowski

    B6 B7 quattro

    Zobacz ofertę B6 quattro Czesc, kupie 1.8t quattro. Rocznik od 2003. Najlepiej bez gazu, musi byc xenon. Dodający Big Lebowski Wysłano 13.06.2019 Kategoria Kupię
  3. Czesc, mam pytanie odnośnie xenonow. Czy możliwe jest, aby wychodziły auta z produkcji z (bi)xenonami (gdzie wiadomym jest, ze układ samopoziomowania występuje z automatu) oraz dodatkowo z ręcznym (pod kierownica) systemem sterowania wysokością świateł? Tak jak na zdj poniżej. z góry dziekuje za odpowiedzi. Czy to jest oryginal, czy ktos przy tym niefachowo dłubał. Pozdrawiam
  4. Bardzo dziekuje Wam za odpowiedzi.
  5. Cześć wszystkim. Niedlugo skoncza mi sie klocki i tarcze tyl. Chcialbym wymienic hamulce na większe (obecnie standardowe). Pytanie: czy bezpieczne byloby najpierw wrzucenie na tyl 288 majac na przodzie także 288? (Przod wymienilbym z czasem na 320; obecnie mam praktycznie nowe tarcze i klocki). Z gory dziekuje za odpowiedz!
  6. Cześć, a sprawdzałeś stan płynu w układzie? Podobny dźwięk miałem w swojej Audi 80, gdy miałem rozwalona pompę wspomagania-płyn wydostawał się na zewnątrz (wyciekał) i jego brak powodował właśnie takie piszczenie.
  7. Dziękuje za podpowiedz :-) ile jeździłem? Ciężko to określić... po zakupie auta jeździłem spokojnie, długi czas. Dopiero później, sporo później rozpędziłem auto powyżej tych 110-120 km/h. Także mogło się nawet zdarzyć, ze auto w chwili zakupu (a zatem rok czasu) przejeździło z taka wada.. Mechanik wspominał, ze erozja była na samej głowicy, ale wszystko, podobno, zostało odpowiednio zrobione. Ale zastrzegł, ze głowica już do ponownego planowania nie nadaje się. Hmm, zaciekawiła mnie jedna rzecz. Zapytam czysto teoretycznie: czy jest możliwość, aby metalowa uszczelka została źle założona i przez to np ponownie wydmuchana itp?
  8. Dobry wieczór, Od kilku ładnych tygodni borykam się ponownie ze zbyt dużym ciśnieniem w układzie. Od początku: w pierwszej połowie tego roku zacząłem się borykać z bardzo dużym ciśnieniem w układzie. Przy jeździe powyżej 100 na godzinę płyn wywalało ze zbiorniczka poprzez dolny zawór. Ponadto w czasie jazdy słychać było charakterystyczne przelewanie się wody. Odkręcając korek nawet po 12 godzinach od zgaszenia silnika ciśnienie było tak duże, ze nawet podczas odkręcania korka płyn potrafiło wywalić przez zawór. Oleju w płynie nie było. Diagnoza: wydmuchana uszczelka. Mechanik wrzucił nowa, metalowa. Głowica splanowana-podobno bardzo dużo, ponieważ pojawiła się lekka korozja z powodu płynu. Oprócz tego wiadomo: śruby, uszczelnienia-wszystko co potrzeba zostało zakupione i założone. Po całej operacji wszystko wróciło do normy: po kilku godzinach od zgaszenia auta, gdy odkręciłem korek nie było słychać uchodzącego powietrza. Także podczas jazdy nie słyszałem przelewania się wody. W listopadzie, gdy uruchomiłem silnik, zaczął chodzić jak traktor. Auto zaprowadziłem do mechanika, u którego robiłem głowice. Stwierdził, ze jeden pompowtrysk stoi. Pierwsza diagnoza: trzeba zregenerować. Spoko. Zostały oddane na spr wszystkie 4. Okazało się, ze mam sprawne pompki. Jedynie do jednej z nich coś wpadło i zakłóciło jej prace- nie był w stanie powiedzieć co. I tu zaczyna się ponownie problem: równocześnie z awaria pompki w układzie znowu zaczęło pojawiać się ciśnienie ponad normę, a charakterystyczne bulgotanie/przelewanie się wody słyszalne podczas jazdy. Fakt, płynu nie wyrzuca niezależnie od prędkości, ale ciśnienie jest. Węże wskazane na obrazku są bardzo twarde, są ciepłe-jeśli ma to znaczenie. To co zauważyłem, to jak widać na kolejnym zdj dziwna substancja w płynie. Jest czarna, unosi się w zbiorniczku. W palcach czuć jakby był to piach. Przypomnę, ze cały układ został przepłukany w lipcu tego roku podczas wymiany UPG. Wycierając bagnet o chusteczkę widzę jakby olej nie był bardzo czarny a lekko rozwodniony-zdj (oleju nie przybywa-ubywa go standardowo jak na mój silnik-0.7l na 12 000 km). Sygnalizując problem, mechanik zrobił test na obecność co2 w układzie-stwierdził, ze nie zostały wykryte, a zatem problemu nie ma-a jednak jest...... Drodzy Forumowicze, czy wiecie może co to może być za problem? Czy to złe zrobiona UPG czy może wadliwa jest cała głowica? Czy ew przyczyna może być chłodnica spalin? Pozdrawiam serdecznie i czekam na odp.
  9. Mówisz o feldze AEZ i oryginalnej Audi? Czy gdybym wysłał Ci zaciski do regeneracji byłbyś w stanie dodatkowo sfrezować je odpowiednio?
  10. Dzień dobry, czy ktoś z Forumowiczów mógłby mi odpowiedzieć na pytanie, czy na moją felgę wejdzie zestaw 320/288? Model felgi: http://www.felgi.pl/felga/aez/wave 16 cali, ET 35, 7J. Rozumiem, że zimowej felgi stalowej (oryginalna VW/Audi) nie założę? Czy wobec tego model z ogłoszenia byłby ok? Pozdrawiam
  11. Wpisy o ekspresowej wysyłce jak najbardziej uzasadnione: zakup świec żarowych Beru wczoraj kilka minut po 16, a już dzisiaj po 12 u mnie w domu Na dodatkową uwagę zasługuje również sposób pakowania towaru: Świece nie przyjechały w zwykłej kopercie, a w dużym kartonowym pudełku, które zostało wyłożone w środku tak, aby towar nie obijał się bezwładnie o siebie podczas transportu. Pełny profesjonalizm!
  12. Podbijam temat. Czy ktoś korzystał z usług firmy perfectclima na Targówku?
  13. Cześć, Czy w BKE również należy odsysać z podstawy filtra olej? (w sensie, czy we wspomnianej podstawie również gromadzi się olej)
  14. Każdy kto ma odrobinę wiedzy technicznej, a nie musi być specem od Audi - ten wie, że zużywają się łożyska, guma parcieje, materiały poprzez tarcie tracą swoje właściwości. lutas- własnie o wspomniane łożyska mi chodzi (o zasadności wymiany pasków nawet nie wspominałem, ponieważ to wie się samo przez się!). Rozrząd ma 7 lat. Przez te 7 lat przejechał skromną liczbę km. Moje pytanie dot.(w domyśle) tego czy wymiana (między innymi) samych rolek (w których występują łożyska) jest zasadna-w końcu za wiele pracy nie miały stąd moje wahania (bynajmniej nie podyktowane źle pojętą oszczędnością). Powyżej otrzymałem odpowiedź(+wyjaśnienie) twierdzącą zatem temat uważam za zamknięty.
  15. Oczywiście nie chodzi o oszczędności (bo na takich rzeczach się tego nie robi!), a o samą sensowność operacji (stąd pytanie do bardziej obeznanych w temacie). Na taką odpowiedź czekałem. nik23, bardzo dziękuję!
×
×
  • Create New...