Skocz do zawartości

Seba206

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Seba206

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Seba206

0

Reputacja

  1. Witam. Jestem posiadaczem audi a4 2,0 t quattro avant z 2009 roku. Posiadam to auto od prawie dwóch lat i od samego początku miałem problem z układem napędowym. problem polegał na tym, że raz na kilka/kilkanascie dni zdarzyło się, że auto zgasło podczas ruszania ( skrzynia biegów automatyczna). Do regeneracji poszła bańka hydrokinetyczna. Po tej regeneracji auto nie jeździ do końca dobrze, bo auto potrafi spowolnić w trakcie rozpędzania samo z siebie. tak jakby ktoś je z tyłu złapał . w międzyczasie zmieniłem koła z 225/50-17 na 255/40-19, chciałbym zapytać: jaki wpływ ma rozmiar koła na działanie skrzyni biegów? czy taki objaw może być tym spowodowany? bo różne rzeczy ludzie mówią a ja prowadzę batalię z dostawcą tego auta, ponieważ póki co on pokrywa koszty tych napraw, gdyż miałem gwarancję pełnej sprawności auta a tak jak wspomniałem na początku, zakupiłem auto z niby drobna wadą. Dodam jeszcze, że cztery koła są identyczne. Pozdrawiam i z góry dzięki za ewentualne porady.
  2. Witam. Potrzebuję pomocy w znalezieniu jednej części. chodzi o zawór podciśnieniowy do turbiny. u nas niby występuje jako komplet z turbiną i tylko znalazłem w uzywce, ale sciągnąłem z Węgier jakąś chyba podrubę za 25 euro i pochodziło to dwa tygodnie i znowu mam za wysokie cisnienie doladowania i tryb awaryjny. podam nr częsci : A1501F50A0539-4
  3. Seba206

    2,0 T kontrolka EPC

    Podpiąłem auto pod kompa i pokazuje wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze oraz teraz dokładnie nie pamietam, ale coś jakby odłączenie pierwszego cylindra. Wszystko niby pracuje normalnie, tylko czemu te dwa, czy trzy razy to się zdarzyło?
  4. Seba206

    2,0 T kontrolka EPC

    Witam. nie wiem czy ten temat był już poruszany, ale jestem tu nowy i jeszcze nie mogę się odnaleźć, więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam zakupione całkiem nie dawno audo a4 b8 2,0 TFSI 211km . Auto jest z 2009 roku i ma przebiegu około 50 tys. km. Długo stało, więc muasiałem trochę rzeczy w nim powymieniać po rozruszaniu się auta i generalnie powiedzmy, że jest ok, poza tym, że ze dwa razy po odpaleniu zimnego silnika słyszalny był wyraźny dźwięk takiego huczenia spod maski i zapaliła się kontrolka EPC wraz z migającym check'em i silnik trochę nie równo pracował. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem zniknął i jakby nigdy nic. Raz też w trakcie dynamicznej jazdy na łuku zapaliło mi się EPC i auto straciło wyraźnie moc wchodząc w tryb awaryjny po wyświetleniu się informacji, że nie przekroczy silnik 4tyś. obrotów. Sprawa jest świeża, więc jeszcze nie zdążyłem auta nigdzie podpiąć, ale pewnie w ciągu dwóch/trzech dni to uczynię. Dzięki i pozdrawiam.
  5. Miło dołączyć do grona użytkowników Audi, którego stałem się szczęśliwym posiadaczem kilkanaście dni temu Szkoda tylko, że przywiodły mnie tu problemy z autem mam nadzieję, je szybko rozwiązać pozdrawiam. Sebastian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...