Skocz do zawartości

bobi8891

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bobi8891

Informacje

  • Imię
    tobiasz
  • Miasto
    przeworsk

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bobi8891

0

Reputacja

  1. ok sprawdzę w ten sposób i zobaczymy... a jeśli to głębsza sprawa to jaka są jakieś podejrzenia takiego przedmuchu? założyłem nawą plastikową i nie dymi tak i nie syczy przy odkręcaniu... ale dziwi mnie że nowa ze sklepu szmaciana się zapchała przy zrobieniu 1000 km... 300pln w plecy.
  2. złożyłem tak samo właśnie. Po złożeniu i odpaleniu sztanga podnosi się ale już nie opadnie oczywiście wszystko na biegu jałowym... Ale zauważyłem że jak doda się gazu sztanga podnosi się jeszcze troszkę wyżej i lekko opadnie a powinna całkiem raczej opaść dzisiaj zauważyłem że prócz złym sterowaniem gruszką turbiny nie steruje w ogóle egr-em. sprawdziłem to w ten sposób że wyjąłem go całkiem zaślepiłem otwory specjalnymi zaślepkami z allegro wpiąłem wężyk do egr zapaliłem auto i nic. Podczas chodzenia na wolnych obrotach egr nie reaguje w ogóle nawet podczas dodawanie gazu a otworzy się dopiero jak zgaszę silnik i pozostaje w tej pozycji... Co to może być??? Padnięte zawory n75 i n18 czy pompa vacum do wymiany? pomoże ktoś doświadczony z moim problemem???
  3. cały czas syczy i nie wiem czy tą membranę obok odmy też się wymienia bo ona też należy do separatora oleju ale nie wiem czy tez co jakiś okres się wymienia czy też nie???
  4. też podejrzewałem że może być taka przyczyna ale wole zapytać jeszcze na forum i mieć pewność żeby nie potrzebnie wymieniać zbędne części
  5. na nowej zrobiłem bardzo mało km mogła się już zapchać po takim przebiegu? pomoże ktoś? tą membranę z lewej strony odmy też się powinno co jakiś czas wymieniać czy raczej nie?
  6. olej to motul 5w40 a wumieniałem na tą szmacianą a trasy różne rzadko krótkie a tak to trasa 240 km
  7. witam żeby nie robić bałaganu i nie zakładać podobnego... otóż wymieniłem parę miesięcy temu odme i od jakiegoś czasu spod korka oleju jak go odkręcę uchodzi sporo mgiełki i przy tym jest charakterystyczny syk... czy nowo założony filtr mógł już się zapchać???
  8. u mnie na postoju nic nie słychać jak sie bawię sprzęgłem tylko podczas jazdy na wyższych biegach a dokładnie chyba na 3 biegu wzwyż i tylko przy dodawaniu gazu a przy puszczaniu ucicha
  9. no wątpię trochę bo sprawdzałem po złożeniu i chodziła jak nowa
  10. u mnie na biegu jałowym obroty dochodzą tylko do 3000 nie wiem może przepływka nie jestem pewny a nie chce pchać się w koszty
  11. u mnie na biegu jałowym sztanga idzie do góry ale już nie opada co to może być? Zawór n75? ostatnio wyczyściłem kierownice w turbo bo była zapieczona i sztanga lekko chodzi ale już nie opadnie nie wiem co może być przyczyną
  12. właśnie że nie bo biegi wchodzą płynnie tylko jak puszcze sprzęgło na wyższym biegu to jest taki dźwięk ale tylko jak dodam gazu i jadę 70 km/h a jak ściągnę nogę z gazu to jest cicho
  13. u mnie czy u kolegi wyżej? bo na jałowym jest cicho tylko przy jeździe 3-4 bieg przy przyspieszaniu słychać znajomi mówią że to łożysko
  14. jam mam tak samo ale jak jade wrzucam wyższe biegi i dodam gazu to słysze takie tekotanie ciężko opisać a jak puszcze gaz to jest cicho
×
×
  • Dodaj nową pozycję...