-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bobi8891
Informacje
-
Imię
tobiasz
-
Miasto
przeworsk
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia bobi8891
0
Reputacja
-
ok sprawdzę w ten sposób i zobaczymy... a jeśli to głębsza sprawa to jaka są jakieś podejrzenia takiego przedmuchu? założyłem nawą plastikową i nie dymi tak i nie syczy przy odkręcaniu... ale dziwi mnie że nowa ze sklepu szmaciana się zapchała przy zrobieniu 1000 km... 300pln w plecy.
-
złożyłem tak samo właśnie. Po złożeniu i odpaleniu sztanga podnosi się ale już nie opadnie oczywiście wszystko na biegu jałowym... Ale zauważyłem że jak doda się gazu sztanga podnosi się jeszcze troszkę wyżej i lekko opadnie a powinna całkiem raczej opaść dzisiaj zauważyłem że prócz złym sterowaniem gruszką turbiny nie steruje w ogóle egr-em. sprawdziłem to w ten sposób że wyjąłem go całkiem zaślepiłem otwory specjalnymi zaślepkami z allegro wpiąłem wężyk do egr zapaliłem auto i nic. Podczas chodzenia na wolnych obrotach egr nie reaguje w ogóle nawet podczas dodawanie gazu a otworzy się dopiero jak zgaszę silnik i pozostaje w tej pozycji... Co to może być??? Padnięte zawory n75 i n18 czy pompa vacum do wymiany? pomoże ktoś doświadczony z moim problemem???
-
cały czas syczy i nie wiem czy tą membranę obok odmy też się wymienia bo ona też należy do separatora oleju ale nie wiem czy tez co jakiś okres się wymienia czy też nie???
-
też podejrzewałem że może być taka przyczyna ale wole zapytać jeszcze na forum i mieć pewność żeby nie potrzebnie wymieniać zbędne części
-
na nowej zrobiłem bardzo mało km mogła się już zapchać po takim przebiegu? pomoże ktoś? tą membranę z lewej strony odmy też się powinno co jakiś czas wymieniać czy raczej nie?
-
olej to motul 5w40 a wumieniałem na tą szmacianą a trasy różne rzadko krótkie a tak to trasa 240 km
-
witam żeby nie robić bałaganu i nie zakładać podobnego... otóż wymieniłem parę miesięcy temu odme i od jakiegoś czasu spod korka oleju jak go odkręcę uchodzi sporo mgiełki i przy tym jest charakterystyczny syk... czy nowo założony filtr mógł już się zapchać???
-
u mnie na postoju nic nie słychać jak sie bawię sprzęgłem tylko podczas jazdy na wyższych biegach a dokładnie chyba na 3 biegu wzwyż i tylko przy dodawaniu gazu a przy puszczaniu ucicha
-
no wątpię trochę bo sprawdzałem po złożeniu i chodziła jak nowa
-
u mnie na biegu jałowym obroty dochodzą tylko do 3000 nie wiem może przepływka nie jestem pewny a nie chce pchać się w koszty
-
u mnie na biegu jałowym sztanga idzie do góry ale już nie opada co to może być? Zawór n75? ostatnio wyczyściłem kierownice w turbo bo była zapieczona i sztanga lekko chodzi ale już nie opadnie nie wiem co może być przyczyną
-
właśnie że nie bo biegi wchodzą płynnie tylko jak puszcze sprzęgło na wyższym biegu to jest taki dźwięk ale tylko jak dodam gazu i jadę 70 km/h a jak ściągnę nogę z gazu to jest cicho
-
u mnie czy u kolegi wyżej? bo na jałowym jest cicho tylko przy jeździe 3-4 bieg przy przyspieszaniu słychać znajomi mówią że to łożysko
-
jam mam tak samo ale jak jade wrzucam wyższe biegi i dodam gazu to słysze takie tekotanie ciężko opisać a jak puszcze gaz to jest cicho