dragonowcom
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O dragonowcom
Informacje
-
Imię
jacek
-
Miasto
Kolno
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
164 wyświetleń profilu
Osiągnięcia dragonowcom
0
Reputacja
-
Nie rowna praca i stuki w silniku Audi A4 b5 1.9 Tdi AJM
dragonowcom odpowiedział(a) na dragonowcom temat w 1.9TDI
Zostały wymienione szklanki walek i panewki jednak problem nie ustapil. Wrzucam zdjecia logow po wymianie i filmik pracy silnika received_1764534093651377.mp4 -
Witam podczas ostatniej trasy moje audi zaczelo nie rowno pracowac po krotkim czasie pojawily sie stuki w silniku. Odpala na dotyk ale obroty faluja, szarpie jakby nie chodzila na wszystkich do tego pojawilo sie spore zadymienie. Ktos miał podobny przypadek? Załaczam nagranie pracy silnika. received_412788119490742.mp4
-
Wyciek pojawił sie tez na odkreconej rurze od egr'u dlatego mechanik wyklucza uszkodzenie turbiny
-
Turbo przy okazji było regenerowane.
-
Panowie pacjent jak w tytule Audi A4b7 2.0 BLB. Po wymianie rozrzadu Auto podczas jazdy zaczelo dziwnie pracowac stracilo moc, okazalo sie ze wykrecila sie szpilka napinacza i przeskoczyl pasek. Mechanik zdjął glowice do sprawdzenia i niby wszystko bylo ok wiec zrobiono tylko plaszczyzne. Auto zostalo zlozone po ciezkich probach w koncu odpalilo a w wydechu pojawil sie olej, jak twierdzi mechanik duza ilość:/ czy obawiac sie najgorszego??
-
Luźny napinacz paska rozrządu-Audi a4 b7 2.0 16v BLB
dragonowcom odpowiedział(a) na dragonowcom temat w 2.0TDI
Części zamawiałem sam, kompletny rozrząd INA -
Witam wszystkich, niedawno odebrałem swój samochód (Audi a4 b7 2.0 16v BLB) od mechanika po wymianie kompletnego rozrządu, po przejechaniu ok 1000km wracając do domu auto straciło moc i zgasło. po ściągnięciu do garażu okazało się ze napinacz paska rozrządu puścił, pasek był luźny. Mechanik twierdzi ze wyciągnęła się z głowicy szpilka która trzyma cały napinacz oraz, że to nie jego wina. Moje pytanie do Was czy powinienem brać koszty naprawy na siebie czy jest to jednak wina mechanika i powinien mi to zrobić w ramach gwarancji? głowica jest jeszcze na swoim miejscu ale mechanik twierdzi ze na pewno są pogięte zawory bo auto "zbyt lekko kręci" Proszę o pomoc!!