Skocz do zawartości

dragonowcom

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dragonowcom

Informacje

  • Imię
    jacek
  • Miasto
    Kolno

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

164 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dragonowcom

0

Reputacja

  1. Zostały wymienione szklanki walek i panewki jednak problem nie ustapil. Wrzucam zdjecia logow po wymianie i filmik pracy silnika received_1764534093651377.mp4
  2. Witam podczas ostatniej trasy moje audi zaczelo nie rowno pracowac po krotkim czasie pojawily sie stuki w silniku. Odpala na dotyk ale obroty faluja, szarpie jakby nie chodzila na wszystkich do tego pojawilo sie spore zadymienie. Ktos miał podobny przypadek? Załaczam nagranie pracy silnika. received_412788119490742.mp4
  3. Wyciek pojawił sie tez na odkreconej rurze od egr'u dlatego mechanik wyklucza uszkodzenie turbiny
  4. Turbo przy okazji było regenerowane.
  5. Panowie pacjent jak w tytule Audi A4b7 2.0 BLB. Po wymianie rozrzadu Auto podczas jazdy zaczelo dziwnie pracowac stracilo moc, okazalo sie ze wykrecila sie szpilka napinacza i przeskoczyl pasek. Mechanik zdjął glowice do sprawdzenia i niby wszystko bylo ok wiec zrobiono tylko plaszczyzne. Auto zostalo zlozone po ciezkich probach w koncu odpalilo a w wydechu pojawil sie olej, jak twierdzi mechanik duza ilość:/ czy obawiac sie najgorszego??
  6. Części zamawiałem sam, kompletny rozrząd INA
  7. Witam wszystkich, niedawno odebrałem swój samochód (Audi a4 b7 2.0 16v BLB) od mechanika po wymianie kompletnego rozrządu, po przejechaniu ok 1000km wracając do domu auto straciło moc i zgasło. po ściągnięciu do garażu okazało się ze napinacz paska rozrządu puścił, pasek był luźny. Mechanik twierdzi ze wyciągnęła się z głowicy szpilka która trzyma cały napinacz oraz, że to nie jego wina. Moje pytanie do Was czy powinienem brać koszty naprawy na siebie czy jest to jednak wina mechanika i powinien mi to zrobić w ramach gwarancji? głowica jest jeszcze na swoim miejscu ale mechanik twierdzi ze na pewno są pogięte zawory bo auto "zbyt lekko kręci" Proszę o pomoc!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...