Skocz do zawartości

remarq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O remarq

Informacje

  • Imię
    Mario
  • Miasto
    K

Auto

  • Model
    A8 D2
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia remarq

0

Reputacja

  1. Problem niby błahy ale nie do końca. Nie działa klimatronic w A4 B6. Po podłączeniu VAGiem pokazało błąd 01232. Więc ok sprawa jasna i przejrzysta. Jednak nie do końca bo wymieniłem zawór na nowy napełniłem układ i dalej pokazuje ten sam błąd. Wiązka wygląda na nie uszkodzoną więc gdzie może jeszcze leżeć problem? Czy ten błąd może tez powstać w wyniku innej niesprawności czy też uszkodzonego kompresora? Jak na chłopski rozum najprościej sprawdzić czy zawór jest sprawny (mam go wymontowanego), oraz jak sprawdzić wiązkę do tego zaworu. Zakładam, że na czarnym przewodzie powinna być ciągle masa a na czerwonym pewnie pojawia się + przez jakiś czas lub ciągle w momencie uruchomienia klimatyzacji? Dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi. Od siebie dodam tylko, że wyeliminowałem problem, którym okazał się brak masy na przewodzie do zaworu.
  2. Mam pytanie bo próbowałem w ten sposób połączyć się z moim radiem Delta CC i wszystko ok do momentu kiedy nie uruchomię programu VAG-COM. W momencie kiedy przechodzę w zakładkę 56 wyświetlacz radia gaśnie w potem po ponownie próbie łączenia znów prosi o kod (tak jakby całkowicie stracił zasilanie)i znów gaśnie kiedy wchodzę w 56. Co może być przyczyną? (myślałem że może problemem jest zasilacz ale zasilałem całość też z prostownika lub aku które miałem wolne i efekt ten sam) Odpowiem sobie sam ale może komuś się przyda Delta CC nie ma linii K na 3 pinie i z tego co doczytałem nie występuje w niej linia K
  3. Żeby nie zakładać nowego wątku, jak ustawić właściwą odległość czujnika od koronki abs? Osadzeniem koronki czy osadzeniem czujnika (o ile jest tam jakaś możliwość regulacji. Bo mam właśnie błąd 290 po wymianie tarczy na nową (przełożyłem koronkę ze starej do nowej tarczy) co ciekawe pomierzyłem wcześniej i w nowej tarczy zatoczenie pod koronkę jest równy milimetr głębiej niż w starej więc zakładam że to tu leży problem. Nie wiem jak ta ustawić fizycznie właściwą przerwę skoro nie ma dostępu nie ma jak tam cokolwiek zobaczyć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...