-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O vaddiv
Informacje
-
Imię
Grzesiek
-
Miasto
Jarosław
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
350 wyświetleń profilu
-
pewnie sprzęgło się kończy
-
Walcer Gaz, Pogwizdów 563a, u Pana Pawła (kiedyś ulica Ametystowa w Rzeszowie). Termin ma dopiero na 10 listopada Ogólnie powiedział żeby przyjechać w piątek i oceni pracę auta na benzynie to wtedy dowiemy się co zaproponuje, ale przez telefon mówił że on tu jest od doboru gratów i się tym nie przejmować Po opiniach na lpg-forum chyba można mu wierzyć
-
Panowie - bratu za założenie gazu powiedział gość 3600 do takiego silnika. Czy aby nie za dużo? Owszem, gość jest fachowiec 1-klasa, tylko nie jest to trochę jednak za dużo? Czy mieści się w normie?
-
Sorry że dopiero teraz odpisuję, ale wcześniej zawsze coś wypadało A więc wypróbowałem VCDS Lite - dalej to samo. Może jest to wina kabla? Ewentualnie spróbuję wpiąć się do audicy kogoś ze znajomych, jeżeli zadziała to będzie oznaczało problem z samochodem, jeżeli nie - kabel. No chyba że jest jeszcze coś co mógłbym spróbować zrobić? EDIT: Żeby sprawdzić w czym tkwi problem kupiliśmy drugą Audiczke i tam interfejs działa - więc już wiem że to nie wina kabla ani oprogramowania, lecz auta - tylko powiedzcie mi co może blokować komunikacje z autem? Ktoś wie od czego zacząć sprawdzanie? Może ktoś miał podobny problem?
-
Nie no, skrzynia chodziła fajnie, nic nie rzucało się w oczy, ależ znowu nie znam się bardzo na automatach - można ją jakoś wytestować? Ogólnie właściciel który użytkował ją przez 9 lat bardzo dbał o skrzynie i szkolił obecnego właściciela jak się z nim obchodzić - myślę że nikt skrzyni nie katował.
-
Ogólnie pierwszy właściciel w Polsce kupił od Niemca prywatnie w 2006/2007 roku (jakoś tak) z przebiegiem ok. 226 tyś km, więc wątpie żeby ktokolwiek grzebał przy przebiegu. Wszystkie wpisy w książce do tamtego momentu, a on posiadał ten samochód przez 9 lat, dbając o niego (widać po stanie wnętrza, zawiecha, klocki, amorki wymienione niedawno, skrzynia z wymienionym olejem, filtrem i uszczelką). Ogólnie minusem tego egzemplarza jest to że wyposażenie jest dosyć biedne - korby z tyłu, zwykłe materiałowe fotele, brak podłokietnika ani żadnych extra rzeczy typu tempomaty, xenony, grzanie fotele itp itd - chyba wersje 2.4 powinny być raczej sowicie wyposażone?
-
pracuje równo, nie kopci - jedynie co to wg mnie troche jest zamulony, ale może to przez automat albo przez to że na codzien jeżdże AJLem w manualu
-
No za 3 tys już powinno się chyba coś fajnego sklecić? Należy się bać tego silnika z takimi przebiegami? Zwrócić na coś szczególnie uwagę? Dzięki za odp
-
Cześć, brat szuka dla siebie auta i w okolicy na sprzedaż jest dosyć niezła A4 z tym oto silnikiem w tiptronicu - oglądaliśmy dzisiaj auto i wydaje się być zadbane - ciężko się do czegoś przyczepić, wcześniejszy właściciel użytkował ją przez 9 lat. Obecny przebieg to 328 tyś. km - czy jest sens pakować się w ten silnik z planami wepchania gazu? Z jakim poborem oleju brat powinien się liczyć, ew. jakimi kosztami zniwelowania tego poboru?
-
Kabel: http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i5727449280.html#thumb/1 program: VAG-COM 311.2 windows 8.1 ze zgodnością z xp+uprawnienia admina
-
Witam. Mam problem z komunikacją interfejsu z samochodem. Konfigurowałem wszystko wg. instrukcji, po podłączeniu na interfejsie świeci się czerwona dioda, lecz można jedynie skomunikować się z licznikiem i klimą. Czy problem tkwi w sterowniku/immo? Dodam że próbowałem skonfigurować wszystko na drugim laptopie, dalej to samo.
-
a że tak powiem - dlaczego u mnie nie pokazuje w ogóle obrotów klimy?
-
i takie sprzęgło z ACE jest plug&play?
-
Witam, jako że moje sprzęgło kończy już żywot (ślizga się) planuję od razu wymianę na jednomase (no chyba że jest sens zostawiać obecną dwumasę - bo nie ma żadnych objawów jej zużycia - ale wątpię). Czytałem że AJL lubi zjadać sprzęgła i przydało by się coś mocnego, ale katować auta nie zamierzam, po prostu nie chcę żeby się za chwile rozleciało. Czy jest sens kupić zestaw Valeo? Niektórzy twierdzą że są bardzo wytrzymałe. Czy może używana jednomasa + sprzęgło? Jakie są najlepsze? Zestaw z Audi 80 2.0 ACE byłby spoko? Przeczytałem bardzo dużo tych tematów i już mam taki mętlik w głowie że sam nie wiem co było by najlepsze, także licze na wasze propozycje, z góry dzięki
-
Witam, jako że moje sprzęgło kończy już żywot (ślizga się) planuję od razu wymianę na jednomase (no chyba że jest sens zostawiać obecną dwumasę - bo nie ma żadnych objawów jej zużycia - ale wątpię). Czytałem że AJL lubi zjadać sprzęgła i przydało by się coś mocnego, ale katować auta nie zamierzam, po prostu nie chcę żeby się za chwile rozleciało. Czy jest sens kupić zestaw Valeo? Niektórzy twierdzą że są bardzo wytrzymałe. Czy może używana jednomasa + sprzęgło? Jakie są najlepsze? Zestaw z Audi 80 2.0 ACE byłby spoko? Przeczytałem bardzo dużo tych tematów i już mam taki mętlik w głowie że sam nie wiem co było by najlepsze, także licze na wasze propozycje, z góry dzięki Up