Skocz do zawartości

munatung

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O munatung

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

475 wyświetleń profilu

Osiągnięcia munatung

0

Reputacja

  1. masz rację, mój błąd, to były zwykłe rt
  2. latałem co prawda na 16 dunlopach sportmaxx rt2 w ubiegłym sezonie w tym mam Dębica UHP2 dokładnie 225/45R17. Obie oponki są świetne. Pierwsze wrażenia z tych Dębic są bardzo dobre. Można szybko w nich polatać, dobrze się trzymają drogi szczególnie w szybkich zakrętach. Nie wiem jak na dłuższą metę ze ścieralnością. Na 17 Dunlopach nie jeździłem, ale wydaje mi się ze nie warto do nich dopłacać. Różnica w cenie też spora 900 kontra 1500.
  3. Sorry, mój błąd. Teraz zauważyłem, że gaz miałem cały czas wyłączony od rana więc i pomiary były na czystej benzie z Shella. Wciąż wszystko w porządku ?
  4. zapomniałem przełączyć, całość była na LPG
  5. Cześć wszystkim. Kilka dni temu przy dość dużym mrozie autko błyskało diodami ESP i EPC, obroty falowały na biegu jałowym, silnik prawie gasł. Po ponownym odpaleniu problemy znikły jak dotąd na dobre. Dodam, że auto jeździ na LPG. Zakupiłem interfejs diagnostyczny. Pokazały się następujące błędy: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent wykasowałem je. Przegoniłem trochę auto i już później nic się nie wyświetlało. Przy okazji zrobiłem logi dynamiczne. Czy ktoś mógłby rzucić na nie fachowym okiem ? Auto wydaje się jeździć dobrze, dobrze przyspiesza, nie słychać żadnych dziwnych odgłosów. Taka czysta profilaktyka. http://vaglogi.pl/log-002_033_QOjCB2F.html http://vaglogi.pl/log-003_020_8KGpo9u.html - zauważyłem, że źle wykonałem 020, czy muszę go powtarzać ? czy jest bardzo istotny ? http://vaglogi.pl/log-115_118_2W9Pq.html Dzięki za pomoc
  6. ja już zamówiłem swój komplet Dębic UHP2 w rozmiarze 225/45R17 za 900 zł z przesyłką. Na wiosnę zobaczę czy było warto
  7. kolego relax, talerzyki już zamówione. myślałem, że może ktoś zna dokładną spec. amorków i posiada taką informację.
  8. No właśnie, i skoro 30mm jest juz za dużo, to gdzie jest ta bezpieczna granica? Moze jest to tylko 10mm?
  9. opinie są pozytywne, na innych testach też piszą że to jest przełom od Dębicy i że nie jest już marką budżetową. Inni z forum też je chwalą. Nie znalazłem jeszcze żadnej negatywnej opinii na temat tych dębic, a o Dunlopach jakieś pojedyncze się trafiały. Pewnie to kwestia czasu bo zawsze się ktoś trafi a te UHP2 weszły dość niedawno. Nikt nie skarżył się, że nie da się ich wyważyć. Na 17 calach jest kilkadziesiąt złotych różnicy ale przy większych np 18 różnica może wynieść nawet kilka stów na sztuce.
  10. cały czas sam się zastanawiam czy warto dopłacać
  11. Koledzy czy po założeniu tych talerzyków amortyzator nie dostanie dużo bardziej w kość ? Zakres pracy również się zmieni, tak jak to przy krótszych springach. Wiem, że 15 mm to nie jest wcale dużo. Odboje też powinno sie zmienić czy oryginalne od 1BA mogą pozostać ?
  12. Latał ktoś dłużej na tych dębicach UHP 2? Opinie bardzo dobre, parametry też, cena znacznie niższa niż u konkurencji. Właśnie się zastanawiam nad fajnymi oponkami w rozmiarze 17.
  13. jaki jest koszt takiej przesiadki na quattro ?
  14. Cześć wszystkim, jestem Krzysiek z Rzeszowa. Trafiłem do Was szukając pomocy w znalezieniu samochodu. Moja B4 z 92 jest już lekko wysłużona. Czas ją odciążyć czymś młodszym. Rozglądam się za A4 B6 1.8T w wersji Avant. Dokładniej rozpiszę się w odpowiednim do tego dziale. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...