Skocz do zawartości

Roki371

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Roki371

Informacje

  • Imię
    Ed
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Roki371

0

Reputacja

  1. Witam podepnę sie do tematu. Mam problem z multironikiem i chyba jesteś jedyna osoba znająca sie najlepeij w tym temacie na forum. Objawy sa takie czasami po 20 kilometrach czasami po 100 a czasami w ogóle nagle zaczynaja migac kontrolki biegów i samochod nie gasnie ale nie reaguje na gaz i nie widzi skrzyni. Po zatrzymaniu sie w pierwszej fazie po dodawaniu gazu do konca obroty oscyluja w przediale do 1 tys. i nie reaguje na dodawanie gazu. Po kilkukrotnym gaszeniu odpalaniu ruszaniu lewarkiem samochod zaczyna reagowac na gaz i po 6 tys obrotow nagle powoli rusza najlepiej jak stoi z gorki pozniej skrzynia zaskakuje i samochod jezdzi jakby nigdy nic. W komputerze wyswietla sie błąd P1757 kod usterki 18165000 Zasilanie napieciowe Przerwa TBD oraz P1786 sygnal swiatel przerwa kod 18194000. Czy to wina sterownika czy gdzies indziej lezy przyczyna. Będe wdzieczny za odpowiedz mieszkam w Bieszczadach wszedzie mam daleko i nie wiem gdzie się udać i czy elektromechanik nie bylby tego w stanie zrobić. Z góry dziekuje za odpowiedz
  2. Witam. Czy jest możliwe, żeby audi A4 B7 cabrio 1.8 turbo z 2006 roku miało 6-scio stopniowego multitronica ? Dodam że samochód jest ściągnięty z USA. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  3. Odświeżę temat i jednocześnie zadam pytanie. Czy jest możliwe żeby audi A4 B7 cabrio 1.8 turbo z 2006 roku miało 6-scio stopniowego multitronica ? Dodam że samochód jest sciągnięty z USA. Z góry dziękuję za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...