Skocz do zawartości

italy87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O italy87

Informacje

  • Imię
    kamil
  • Miasto
    gdańsk

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia italy87

0

Reputacja

  1. kupno nowej odmy i trójnika i przed trojnikiem od strony pokrywy zaworów wstawić sitko z malymi ogniwami a w sitku moze byc druciak i sitko szczelne,natomiast waz odmy ktory wchodzi do trojnika tak sam sposob tyle ze mniej druciaka i oczywiscie przyblokowane tak aby nie wpadlo w silnik,dziala ten mod robiony przeze mnie w 10 alt i nie ubywa oleju takie rozwiązanie było stosowane w audi 80 b3 sitko zastosowane przez konstruktorów audi 80 b3 w pokrywie zaworów bylo i jest nadal takie sitko wiec w alt stosuje sie takie sitko robiac sitko o rozmiarach takich aby sitko mozna bylo wcisnac w trojnik ta koncowk trojnika ktora wchodzi pod pokrywe zaworw i tam trzeba wstawic takie sitko szczelne tak zeby w sitku bylo troche druciaka i nie wpadlo to do silnika,i od strony odmy podobne rozwizanie z tym ze mnie druciaka,kompresja jest powietrze jest odprowadzane b.dobrze,a skroplony olej nie wydostaje sie z pokrywy zaworow do trojnika a potem do dolotu i z odmy tak samo. stosowalem to w 10 alt i oleju nie ubywalo ale to co Ty masz zrobione to jest zle skonstruowane,z sitka trzeba zrobic rurke o srednicy takiej aby weszlo w koncowke trojnika zanim tam to wsuniesz musi byc kawalek druciaka i szczelnie zamkniete,oleum odrazu zostaje pod pokrywa zaworów,natomiast z odma podobne roziwzanie
  2. kupno nowej odmy i trójnika i przed trojnikiem od strony pokrywy zaworów wstawić sitko z malymi ogniwami a w sitku moze byc druciak i sitko szczelne,natomiast waz odmy ktory wchodzi do trojnika tak sam sposob tyle ze mniej druciaka i oczywiscie przyblokowane tak aby nie wpadlo w silnik,dziala ten mod robiony przeze mnie w 10 alt i nie ubywa oleju
  3. stosujcie mod taki jak wspominałem stosuje takie mod u klientów i nie ma problemów oleju nie ubywa przez trojnik ani odma dolot suchy Witaj!Zrobiłem podobnie jak xsebo1 i Attis3 bo też zastosowałem przerobiony czwórnik,z tym,że wlot do gruchy dałem niżej,tak jak zalecałeś xsebo1.Pozdro witaj Kizior. ja osobiście wymieniłem czwórnik bo pociło mi się kolo uszczelki. dolot był suchy i jest do tej pory. wymieniłem ostatnio odmę tą gruszkę i zrobiłem jak narazie 200 km i ciężko mi się wypowiedzieć jaki bedzie efekt, jak narazie kontrolka na fisie o niskim stanie poziomu oleju nie pojawia sie. a jakie masz problemy z alt swoim. ile ci żre oleju na 1000 km.?? Witam. Ile żre to nie wiem, kupiłem miasiąc temu, pojeździłem 3 tygodnie, jakieś 30km/dziennie. Było około połowy na bagnecie, około ponieważ miarka na tym bagnecie to porażka. Po tym okrecie sprawdzam i jest minimum. Nie dolewałem nic tylko od razu pojechałem na wymianę. Dziś zalany 5W40 Valvoline SynPower. Zobacze w jakim okrecie wypije 1l. Kolega w TFSI 2.0 dolewa 2-2,5l na 10k, jeździ tylko po mieście. Co do czwórnika to nie wiem co z tym robić, wymienić czy od razu separator. Czwórnik mokry w miejscu wyjścia na dolot kolektora ssącego. Kolego tak jak wcześniej ci pisałem to w moim przypadku nic to nie dało,dolot dalej miałem zachlapany olejem.Co do gruchy to jeśli nie masz pękniętej to też nie warto wymieniać,bo wielu wymieniło i nic im to niedało.Tymbardziej,że to nie są małe koszta,bo grucha kosztuje ok.180zł,a czwórnik ok.45zł. kolego zastosuj to co napisałem Kolego ja sitka też stosowałem,a i tak olej miałem w dolocie. Dla posiadaczy altków powinny być stosowane ulgi olejowe! widocznie w sitkach zbyt duze ogniwa oraz bez ustawionego odpowiedniego kąta w sitku olej bedzie pobierany ale nie w tak duzych ilosciach
  4. Witam wszystkich internautów ktorzy borykaja sie z problemem silnika 2.0 Alt,otóż ubywanie oleju jest normą jak tym silniku,ponieważ odma wychodzi do trojnika który łączy sie z pokrywa zaworów po czym bezprośrednio opary idą w dolot, tak naprawde nawet nie mozna nazwac ze jest to odma tylko rura odpowietrzajaca,nie ma co sie dziwc ze olej idzie w dolot poniewaz trojnik przpuszcza olej nie ma tam zadnego filtra ani kanalikow ktore by zatrzymaly olej a powietrze wypuscilo w dolot,natomiast rozwiazanie jest proste przed trojnikiem zaczynajac od tzw "odmy" wstawiam malutkie sitko metalowe przez ktore przeleci powietrze olej zostaie po czym wroci do silnika wystarczy rozmiar kratki sika np. sitko kuchenne do herbaty czy cos podobnego, ewentualnie powiekszyc nieco ogniwa sitka, zalozyc takie sitko przed trojnikiem na wezu od odmy na wejsciu do trojnika oraz na wylocie czy wlocie jak kto woli do pokrywy zaworow, rozwiazanie sprawdzone przetestowane. Witaj!Zrobiłem podobnie jak xsebo1 i Attis3 bo też zastosowałem przerobiony czwórnik,z tym,że wlot do gruchy dałem niżej,tak jak zalecałeś xsebo1.Pozdro witaj Kizior. ja osobiście wymieniłem czwórnik bo pociło mi się kolo uszczelki. dolot był suchy i jest do tej pory. wymieniłem ostatnio odmę tą gruszkę i zrobiłem jak narazie 200 km i ciężko mi się wypowiedzieć jaki bedzie efekt, jak narazie kontrolka na fisie o niskim stanie poziomu oleju nie pojawia sie. a jakie masz problemy z alt swoim. ile ci żre oleju na 1000 km.?? Witam. Ile żre to nie wiem, kupiłem miasiąc temu, pojeździłem 3 tygodnie, jakieś 30km/dziennie. Było około połowy na bagnecie, około ponieważ miarka na tym bagnecie to porażka. Po tym okrecie sprawdzam i jest minimum. Nie dolewałem nic tylko od razu pojechałem na wymianę. Dziś zalany 5W40 Valvoline SynPower. Zobacze w jakim okrecie wypije 1l. Kolega w TFSI 2.0 dolewa 2-2,5l na 10k, jeździ tylko po mieście. Co do czwórnika to nie wiem co z tym robić, wymienić czy od razu separator. Czwórnik mokry w miejscu wyjścia na dolot kolektora ssącego. Kolego tak jak wcześniej ci pisałem to w moim przypadku nic to nie dało,dolot dalej miałem zachlapany olejem.Co do gruchy to jeśli nie masz pękniętej to też nie warto wymieniać,bo wielu wymieniło i nic im to niedało.Tymbardziej,że to nie są małe koszta,bo grucha kosztuje ok.180zł,a czwórnik ok.45zł. kolego zastosuj to co napisałem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...