Skocz do zawartości

AstonMartines

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AstonMartines

Informacje

  • Imię
    David
  • Miasto
    Bradford

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia AstonMartines

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie za odpowiedź. Pocieszyłeś mnie trochę bo ciężko mi znaleść BGB a reszty jest pod dostakiem Zatarły się wałki rozrządu. Najlepsze jest to że zatarły się drugi raz więc najwyraźniej samo czyszczenie smoka i pompy oleju za dużo nie dało. No chyba że popszedni właściciel baaaardzo mocno to zaniedbywał. Jak robiłem ten silnik przy pierwszym zatarciu to po rozebraniu miski na jej obrzeżach był bardzo mocno łuszczący się nagar. Smok, a może raczej jego siatka, pompy olejowej był tak zatkany że świecąc z drugiej strony dość mocną latarką światło przebijało w znikomej ilości. Wszystko zostało bardzo dokładnie wyczyszczone i poskładane. Jak widać na załączonym obrazku... trzeba było pompę olejową zmienić Puki co auto zostawiam na placu do odwołania. Znalazłem A6 C6 2.8 w ładnym stanie Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrowienia
  2. Witam szanownych forumowiczów. Jako iż silnik w moim autku "padł' (zatarły się wałki) zamierzam się z wymianą i tuteż moje pytanie. Czy można założyć silnik o innym kodzie tak żeby nie było za dużo przeróbek? Jeżeli tak to jakie kody będą pasowały do kodu BGB? Jest to SILNIK 2.0 TFSI. Dziękuję z góry za wskazówki i odpowiedzi.
  3. Czy ktos moglby mi podac nr. licznika kolorowego i manetki do sterowania do B7 anglika? Podaje nr. VIN WAUZZZ8E75A444962 Z gory bardzo dziekuje. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Nie ma problemu to tylko 50 funta i pol godz. pracy [emoji4] Zauwarzylem ze z dnia na dzien jezdzi coraz lepiej (znaczy nie szarpie tak na wolnych) a czasami na swiatlach obroty stoja rowniutko [emoji15] Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. No i przekazniki wymienione. Niestety ale to nie bylo przyczyna problemu [emoji17] Na dniach bedzie u mnie znajomy ze SnapOn'en to sprawdzimy czy zwarcia dalej wyskakuja (na moim Autel'u i Auto Boss'ie nic nie pokazuje [emoji17]) Coraz bardziej sie sklaniam do wymiany tego lancuszka [emoji17] Czy jezeli lancuszek rozrzadu bylby rozciagniety to powinien wyskoczyc blad czujnika polozenia walka rozrzadu? Czy rozciagniety lancuszek moglby obnizac az tak doladowanie? Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Dzisiaj zamawiam [emoji4] Wymienic nie zaszkodzi. Zauwazylem dzisiaj ze ogrzewanie mi chodzi non stopem [emoji15]. Ustawione na climatroniku na LOW a dalej daje goracym powietrzem. Czy za to moga tez odpowiadac ktores z tych przekaznikow? Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Redjasper czy to o te przekaźniki chodzi: http://www.ebay.co.uk/itm/MEYLE-644-Multi-Function-Switching-Relay-VW-Audi-SEAT-Skoda-Eqv-to-4H0951253-/151563260870?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2349dfd3c6 http://www.ebay.co.uk/itm/vehicle-Relay-12V-Changer-Original-395-Audi-VW-8Z0951253-NEW-ITEM-/321678829042?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4ae58d65f2 Czy one znajdują się pod osłoną pod kierownicą czy pod ECU?
  8. Jezeli EPC to kontrola trakcji to tak zapala sie czasami. Check Engine sie nie zapalil jeszcze ani razu. Co do bledow to czasami wypadanie zaplonow sie pojawilo. Jak wroce do domu to przeczytam artykuly ktore podrzuciles. Dzieki wielkie za pomoc [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. plxhorrorx wielkie dzieki za odpowiedz. Posiadasz moze numery tych zaworow? Otatnim czasem znajomy podpial sie swoim SnapOn'em i przy "actuator test" ,czy jakos tak, za kazdym razem wywalalo zwarcie do masy na praktycznie wszystkim co elektryczne na silniku [emoji17] Wiec podejrzenie pada na ECU. Do tego auto pali jak smok (zatankowalem ok. 12l i po 30 milach nie bylo benzyny). Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Witam posiadam Audi A4 B7 2.0T FSI z 2005r. Auto jest po zregenerowaniu glowicy, wymianie rozrzadu (pasek, rolki, pompa wody napinacz + nowy napinacz lancuszka). Lancuszka nie wymienialem. Auto jezdzi w miare ok. Nie szarpie, przerywa czy cos w tym stylu. Problem z autem jest na wolnych obrotach (szarpie tak jakby). Bylem u znajomego mechanika po podlaczeniu wykryl sporadyczne wypadanie zaplonu na 1 cylindrze i nic wiecej. Po przejazdzce powiedzial ze brakuje ok 0.5 bara doladowania a po otwarciu maski ujrzelismy kolektor wydechowy rozgrzany do czerwonosci . Czy wina moze lezec po stronie lancuszka rozrzadu? Zastanawia mnie jednak co ma rozrzad do cisnienia doladowania :/ . A moze ma bardzo duzo ? Prosze o jakies wskazowki bardziej obeznanych Powiem szczerze ze rozbieralem to juz trzy razy za kazdym razem rozrzad sprawdzam 3 razy czy oby na bank dobrze i nie usmiech mi sie znowu go rozbierac PS. Przepraszam za brak polskich znakow ale klawiatura ich nie przewiduje
  11. Mozliwe ze przy jezdzie na gazie z mala iloscia paliwa "oberwala" pompa paliwowa i teraz nie trzyma cisnienia przez co po dluzszym postoju paliwo splywa z ukladu. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Aku jest zdrowe. Podlaczalem nawet na kable do swojego auta. Gdzies wyczytalem o takiej samej sytuacji i przyczyna byl komp. Czy po jego wymianie musze programowac imo? Auto na warsztacie. Okazalo sie ze pasek rozrzadu "sie skonczyl" . Wal korbowy sie kreci ale raorzad juz nie. Cisnienie = 0 na wszystkich 4 cylindrach. Wszystkie zawory plus prowadnice do wymiany. Czy to wszystko co bedzie podlegalo wymianie (nie licze uszczelek, podkladek itp. ) ? Co z napedem pompy paliwa? Czy tam cos moglo sie stac?
  13. Witam. Przymierzam się do zakupu Audi A4 2.0 TFSI. Jednak z autem jest "mały" problem ponieważ nie odpala . Rozrusznik kręci ale nie odpala. Auto zrobiło ok. 300km w trasie i na drugi dzień już nie odpaliło. Gość z pomocy drogowej powiedział że paliwo nie dochodzi więc podejrzenie pada na pompę. Podłączenie pod kąpa nic nie pokazało. Może dlatego że w aucie padła bateria :/ Czy jej ewentualna wymiana to tylko wyjęcie starej i włożenie nowej czy coś jeszcze do tego dojdzie? Możliwe żeby tak po prostu przestała działać? Co, w najgorszym wypadku, może być nie tak? Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
  14. Witam. Nazywam się David i dopiero przymierzam się do tej marki Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...