Skocz do zawartości

raiden25

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O raiden25

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia raiden25

0

Reputacja

  1. Ok auto wróciło od elektryka. Na szczęście okazało się ze to dwa przewody elektryczne nawaliła. Niby są dość świeże, firmy NGK ale jednak nie działają jak należy. W takim razie chwilowo problem rozwiązany Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  2. Pytanie było czy można robić adaptacje bez tej rury plastikowej od powietrza jak zrobił ten koleś na filmiku. Wiem ze można robić programem albo tak jak ten człowiek na filmiku. W przypadku programu tam jest opis chyba 3 rodzajów przepustnic a ja nie mam pojecia jaka mam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  3. Mam pytanko jeszcze o ustawienie przepustnicy. Poniżej zamieszczam filmik z YT. Dobrze jest to zrobić bez dolotu podczepionego aby sprawdzić czy wszystko zadziałało? Ja u siebie po pierwszym rozłożeniu i złożeniu nie słyszałem żadnego cykniecia. No i on to robi na zgaszonym silniku, przekręca jak mniemam tylko kluczyk? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  4. Dziś auto poszło do elektryka. Powiedział ze ewidentnie chodzi na 3 cylindrach. Ze raczej przewody. Zobaczymy czy sobie poradzi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  5. A jakie logi zrobić dokładnie aby to sprawdzić? Aha i czy to maja być dynamiczne logi? Z tego co pamietam, dynamiczne wykonuje się na 3-4 biegu do odcinki? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  6. Fakt zapomniałem skasować błędy zrobię to jutro po wsadzeniu tej uszczelki od przepustnicy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  7. Wyczyściłem przepustnice nie wyciągając jej, myśle ze była okej na tyle ze auto chociaż na razie nie powinno mieć z tym problemu. Niestety przy rozkręcaniu pod auto spadła uszczelka, która zauważyłem dopiero po złożeniu... zatem jutro czeka mnie od nowa rozkręcanie tego :/ tak jak przejechałem się teraz to jest praktycznie bez zmian. Obroty są w miarę okej jedynie szarpanie, głównie przy ruszaniu i przy mniejszych prędkościach. Sporadycznie ale pojawiają się tez od wczoraj małe strzelania. Dźwięk wydobywa się z okolic silnika a nie wydechu, przy przyspieszaniu ale raczej na biegu 2-3. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  8. Dodam że wczoraj auto zaczęło nawet lekko "strzelać". W dniu dzisiejszym wymieniony został katalizator jednak tylko po to aby nie rzęziło, nie była to raczej przyczyna problemu. Wziąłem się za wymiany przepustnicy ale natknąłem się na płyn chłodniczy w wężu i w samej przepustnicy który sika na maksa. Auto rozkręcony a ja nie wiem co dalej robić. Zdjecie przepustnicy. Oraz zdjecie przwodu w którym jest płyn chłodzący. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  9. Witam, zbieg okoliczności ale ja dziś tez wyciągam przepustnice ze swojego A4 1.8KAT. Po odkręceniu przepustnicy (nie wiem jak ja potem wkręcenie śruby z pod spodu :/ ) na dole (pod spodem) został mi jeden gruby wężyk. Przy ściąganiu okazało się że jest tam płyn chłodniczy (tak przypuszczam). Chciałem wężyk zatkać ale leci zarówno z wężyka jak i z przepustnicy. Do przepustnicy dochodzi jeszcze jakaś rura której prawie nie widać i to on ma może doprowadzać ten płyn... Zastanawia mnie bo każdy pisze ze to takie proste wyjęcie i wyczyszczenie jej. Mi to zajęło ponad 40min i natknąłem się na plyn który pryska na maksa :/ O co tutaj chodzi? Dodam że nie znam się na mechanice za bardzo. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  10. Ok dzięki. Jak zadaptować przepustnice VAGiem? Od czego zacząć naprawy? Elektryk? Wymiana katalizatora? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  11. Witam, mam problem z szarpaniem auta Audi A4 B5 1.8KAT 1997 . Błąd 00561 jest dość znany ale mam jeszcze jeden 00771. Historia ostatnia auta wygląda tak że auto gasło, falowały obroty - błąd Lambdy i czujnika G62. Wymieniony czujnik oraz rozrusznik bo już był zużyty i ciężko było go odpalić. Wszystko było dobrze przez chwile. Nagle auto zaczęło szarpać tak jak bym wrzucił za wysoki bieg przy zbyt małej prędkości. Dodatkowo okazało sie że rozpadł się katalizator. W dodatku co i raz zapali mi się kontrolka oleju w silniku pomimo że był niedawno wymieniany i nawet dolewany. Czy katalizator może mieć wpływ na duszenie się auta? Przy wymianie rozrusznika wymienione mi świece więc raczej są nowe. 00561 - Mixture Adaptation - 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 00771 - Fuel Level Sensor (G) - 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Wiem że z pierwszym błędem może być powiązana poniższa lista problemów: Niska jakość paliwa - raczej wątpie bo mam tak od dłuższego czasu a tankuje na różnych stacjach. Niskie ciśnienie paliwa przepływomierz - nie wiem jak sie go adaptuje, mam vcdsa jak by coś Niesczelności układu dolotowego / lewe powietrze / Wypadanie zapłonów MAP - nie wiem co to MAF - jak wyżej Sonda Lambda - ale na razie nie ma jej błędu Wtryskiwacz/e - elektryk to jest w stanie sprawdzić? Nadmierny poziom oleju - zapala sie kontrolka oleju czasem ale raczej poziom jest okej choć fakt ciężko na tym bagnecie przy czystym oleju sprawdzić poziom
×
×
  • Dodaj nową pozycję...