Skocz do zawartości

erpees

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O erpees

Informacje

  • Imię
    Jan
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia erpees

0

Reputacja

  1. Wydaje mi się, że to było przez odpowietrzanie układu chłodzenia około godzinę wcześniej (wysokie obroty) ale w końcu wisko powinno nadrabiać w takiej sytuacji. Wtedy zrobiłem około 20km w upalny dzień. Dzisiaj już nie drgnęła ponad 90 ale to jeszcze nie jest sprawdzone w trudniejszych warunkach. Dziś przejechałem połowę mniej. Zobaczymy jak to będzie dalej.
  2. Witam, na początku napiszę, że wiem, że to może być normalne zjawisko ale jednak zapytam. Czy po jeździe, przy wyłączonym silniku, z uwagi na to, że nie jest już chłodzony to temperatura może wzrastać? Czy nie powinna się zwiększać powyżej temperatury podczas jazdy? Chodzi mi o to, że np. przejadę kilkanaście km z normalną temperaturą 90 a po zgaszeniu silnika na moment już rośnie na 100 i może minimalnie więcej. Ale jak odpalę to już wraca do normalnej temperatury bo wisko nowe itp. Podczas jazdy też się lekko ta wskazówka kołysze ale tylko na znaczniku 90 i tyle.
  3. Witam, mam pytanie, czy uszkodzona bądź będąca na wykończeniu pompa wspomagania może wydawać jakieś dźwięki? Na pewno zaobserwowałem różne opory przy kręceniu kierownicą na różnych obrotach silnika. Rzadko zdarza się też, że słyszę jakiś pisk gdy kręcę np. przy parkowaniu gdy opór jest większy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...