
Adrian1982
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Adrian1982

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Poznan
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
281 wyświetleń profilu
-
B7 BRB tuning intercooler turbo pompki
Adrian1982 odpowiedział(a) na Adrian1982 temat w Audi A4 B6/B7
Witajcie, Dawno nie pisalem, gdyz wakacje. Mam kilka pytan do forumowiczow. Aktlanie zakupilem turbo BRD z kompresore od CAHA od Trubo Bogdana, gdyz zmiana na AWX mijala si z celem i oczekiwaniami. Aktulanie walcze z autem aby zainstalowac turbo BRD. Czytalm wiele postow na roznych forach i co post to inne wskazowki. Chcialem was prosic o :ogrzewanego kotleta" tzn aby ktos kto zakladal BRD do BRB albl AJM wytlumaczyl krok po kroku co jest potrzebne. Aktunie wsniokuje z forum ze: -Strona zimna ma w BRB 38 mm an BRD 41mm wiec trzeba naciagnac przewod lub tez zrobic przerobke Moze ktos opisac? - Flansza wydechu nie bedzie pasowac. Nie wiem co w tym temacie mozna zrobic aby bylo dobrze - Doplyw i odplyw oliwy do turbo czy tutaj jest potrzebny kruciec N908 371 01 Jakie jescze zmiany. ostaram sie napisac post na ta okazje. Pozdrawiam Arian -
B7 BRB tuning intercooler turbo pompki
Adrian1982 odpowiedział(a) na Adrian1982 temat w Audi A4 B6/B7
Czesc, Mam silnik BRB 5 biegowy ale 116 , BRB tez wychodzilo w 6 (eco). Wydaje mi sie AWX turbo to dobre rozwiazanie jak ktos oczekuje 165-175ps i 360-380Nm. PD instalowane w BRB ma 465cc z oblizen wynika , ze w dorbym stanie przy 170ps potrebuja okolo 390-410cc. Intercooler tez ma przeplyw wiekszy nic potrzeba dla silnika 1.9 z cisnieniem doladownia 1.5 bara. Wydajnosc cieplna jest wystarzajaca na kraj w ktorym nie ma codzinnie powyzej 30c. @Michal Jezlei aktulanie przerabiasz auto to daj namiary jakos sie skonaktuje i wymienimy doswiadczenia. -
Czesc, Wlasnie jestem na etapie szukania podobnego rozwiazania. Czy udalo sie Tobie wszystko podlaczyc? Zastanawima sie co trzeba kupi oprocz intercoolera? Jezlei mozesz doradzic to daj znac. Pozdrawiam Adrian
-
Czesc, Wlasnie mam zamiar zrobic SWAP z turbiny BRD na AWX. Pisales , ze trzeba zrobic przejsciowke. Mozesz powiedziec jaka dokladnie bo tamtej juz nie ma na allegro. Mam zamair zostawic EGR. Awx turbo dostane z kolektorem. Za kazda pomoc z gory dziekuje. Pozdrawiam Adrian
-
B7 BRB tuning intercooler turbo pompki
Adrian1982 odpowiedział(a) na Adrian1982 temat w Audi A4 B6/B7
Adrian998998 Dziekie za odpowiedz z cala pewnoscia cenne uwagi. Odnosnie SMIC nie rozumiem jak nie wyrabia po samym sofice , gdyz byly one montowane takze w 2.0 tdi gdzie moc jest bardzo podobna (140ps). Jak AUDI projektowalo te auta... Czy moze szukales jakiegos zastepstwa w postaci SMIC od 3.0 tdi czyli wiekszego SMIC od innego modelu? No forum niemickim opisuja takie swap ale nie wiem czy ona jest P&P. Odnosnie FMIC to nie jest ten estap i szczerze wole zostac przy SMIC. -
Witam klubowiczow, Postanowilem poruszyc temat silnika 1.9 tdi BRB, gdyz po przeszukaniu wielu postow na forach rowniez niemieckich i angielskich nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi. Przymierzam sie do podniesienia mocy mojej A4 Avant BRB (116ps) jednak chce to zrobic w etapach. Ponizej pytania co do ewentualnego tuningu. Prosze pomozcie, bo od cztania juz mi oczy wysiadaja. Aktulanie zrobione: Hamulce przod 320mm z ceramicznymi klockami o perforowanymi tarczami. Zawieszenie od s-line. program robione przez ABT (138ps i 340Nm) przydalo by sie wiecej wzmocnione sprzeglo/dwumas (min 420Nm) Etap 1 Chcial bym osiagnosc 160-180ps i 360-380Nm Tutaj zalezy mi na przebiegu momentu a same wartosci juz sa mniej wazne. 1. Wymiana na turbo od AWX 2. Soft Pytania Etap 1: 1. Ile PS i momentu jest w stanie pociagnac standardowy SMIC (220x217x62)? Wyczytalem ze w wyzszych temp +30C max 150ps i 360Nm 2.Jezeli standard SMIC nie jest w stanie uciagnac rzadanych wartosci to jaki pasuje P&P bo nie bede inwestowal w FMIC? Wyczytalem pasujace: 2.1 od 3.0 tdi A6 C6 ma wymiary podobne tylko grubosc okolo 18mm wieksza oraz wejscia 45mm zamiast 56mm wiec przejsciowka potrzebna. Czy trzeba cos wiecej przerabiac niz tylko przejsciowke i czy miejsci sie w nadkolu A4 BRB AVANt? 2.2 od 2.0tdi BRD 2x SMIC tutaj nie wiem co trzeba przerabiac czy operacja jest p&p? 2.3 od 2.5 tdi 2xSMIC nie mam pojecia czy cos przerbiac trzeba czy operacja p&p? Jezeli co inne mozliwosci P&P to podajcie jakie bo chce pozostac przy SMIC. Za custom za 1500zl dziekuje takie moge z USA z Bell sprowadzic;) 3. Ile PS i momentu sa wstanie pociagnosc standardowe pompki do BRB i jaki jest ich kod OEM? Wedlug JB service w NL max 160ps i 360Nm Nie chce zmieniac pompek na tym etapie wiec zastanawiam sie czy na 160-180ps wystarcza przy turbinie z AWX. 4. Czy sa jakies inne turbiny np. od 2.5 tdi ktore pasuja P&P jak od AWX nie wspominajac o BRD? 5. Jezeli ktos ma na sprzedaz utbo AWX w bardzo dobrym stanie niech da znac. Etap 2 190-210ps 390-410Nm 1. Wymiana na turbo na 1756VK 2. soft 3. SMIC z etapu 1 o ile standardowy SMIC nie pociagnie. 4. Wymiana pomki na AL o ile pomki z BRB nie pociagna Pytania Etap 2 1. Jakie dokladnie przerobki sa potrzebne na 1756VK do BRB? (czytalem calego posta o 1756VK , ale brak calosci) Rozumiem, ze trzeba troche przerobic jezeli chodzi o kolektor ale co z ulozeniem trubo i polaczeniami? Mam nadzieje , ze lektura was nie wykonczyla. Z gory dziekuje za wszelkie porady i jak widzicie sporo juz szukalem na forum jednak nadal sa pytania. Pozdrawiam Adrian
-
Witaj:)
-
WItam wszystkich Forumowiczow, Ciesze sie, ze udalo mi sie zarejestrowac i byc czescia wiekszej grupy urzytkownikow najlepszej marki na swiecie;) Jestem posiadaczem pieknego A4 avant B7 1.9 BRB s-line, ktore jest moim drugim audi po A4 1.9tdi B5. Aktualnie jestemw trakcie podnoszenia wlasnosci "trakcyjnych" auta i z cala pewnoscia przyda mi sie wasze wieloletnie doswiadczenie. Pozdrawiam Adrian