Skocz do zawartości

Adrian1982

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adrian1982

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Poznan

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

250 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Adrian1982

0

Reputacja

  1. Witajcie, Dawno nie pisalem, gdyz wakacje. Mam kilka pytan do forumowiczow. Aktlanie zakupilem turbo BRD z kompresore od CAHA od Trubo Bogdana, gdyz zmiana na AWX mijala si z celem i oczekiwaniami. Aktulanie walcze z autem aby zainstalowac turbo BRD. Czytalm wiele postow na roznych forach i co post to inne wskazowki. Chcialem was prosic o :ogrzewanego kotleta" tzn aby ktos kto zakladal BRD do BRB albl AJM wytlumaczyl krok po kroku co jest potrzebne. Aktunie wsniokuje z forum ze: -Strona zimna ma w BRB 38 mm an BRD 41mm wiec trzeba naciagnac przewod lub tez zrobic przerobke Moze ktos opisac? - Flansza wydechu nie bedzie pasowac. Nie wiem co w tym temacie mozna zrobic aby bylo dobrze - Doplyw i odplyw oliwy do turbo czy tutaj jest potrzebny kruciec N908 371 01 Jakie jescze zmiany. ostaram sie napisac post na ta okazje. Pozdrawiam Arian
  2. Czesc, Mam silnik BRB 5 biegowy ale 116 , BRB tez wychodzilo w 6 (eco). Wydaje mi sie AWX turbo to dobre rozwiazanie jak ktos oczekuje 165-175ps i 360-380Nm. PD instalowane w BRB ma 465cc z oblizen wynika , ze w dorbym stanie przy 170ps potrebuja okolo 390-410cc. Intercooler tez ma przeplyw wiekszy nic potrzeba dla silnika 1.9 z cisnieniem doladownia 1.5 bara. Wydajnosc cieplna jest wystarzajaca na kraj w ktorym nie ma codzinnie powyzej 30c. @Michal Jezlei aktulanie przerabiasz auto to daj namiary jakos sie skonaktuje i wymienimy doswiadczenia.
  3. Czesc, Wlasnie jestem na etapie szukania podobnego rozwiazania. Czy udalo sie Tobie wszystko podlaczyc? Zastanawima sie co trzeba kupi oprocz intercoolera? Jezlei mozesz doradzic to daj znac. Pozdrawiam Adrian
  4. Czesc, Wlasnie mam zamiar zrobic SWAP z turbiny BRD na AWX. Pisales , ze trzeba zrobic przejsciowke. Mozesz powiedziec jaka dokladnie bo tamtej juz nie ma na allegro. Mam zamair zostawic EGR. Awx turbo dostane z kolektorem. Za kazda pomoc z gory dziekuje. Pozdrawiam Adrian
  5. Adrian998998 Dziekie za odpowiedz z cala pewnoscia cenne uwagi. Odnosnie SMIC nie rozumiem jak nie wyrabia po samym sofice , gdyz byly one montowane takze w 2.0 tdi gdzie moc jest bardzo podobna (140ps). Jak AUDI projektowalo te auta... Czy moze szukales jakiegos zastepstwa w postaci SMIC od 3.0 tdi czyli wiekszego SMIC od innego modelu? No forum niemickim opisuja takie swap ale nie wiem czy ona jest P&P. Odnosnie FMIC to nie jest ten estap i szczerze wole zostac przy SMIC.
  6. Witam klubowiczow, Postanowilem poruszyc temat silnika 1.9 tdi BRB, gdyz po przeszukaniu wielu postow na forach rowniez niemieckich i angielskich nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi. Przymierzam sie do podniesienia mocy mojej A4 Avant BRB (116ps) jednak chce to zrobic w etapach. Ponizej pytania co do ewentualnego tuningu. Prosze pomozcie, bo od cztania juz mi oczy wysiadaja. Aktulanie zrobione: Hamulce przod 320mm z ceramicznymi klockami o perforowanymi tarczami. Zawieszenie od s-line. program robione przez ABT (138ps i 340Nm) przydalo by sie wiecej wzmocnione sprzeglo/dwumas (min 420Nm) Etap 1 Chcial bym osiagnosc 160-180ps i 360-380Nm Tutaj zalezy mi na przebiegu momentu a same wartosci juz sa mniej wazne. 1. Wymiana na turbo od AWX 2. Soft Pytania Etap 1: 1. Ile PS i momentu jest w stanie pociagnac standardowy SMIC (220x217x62)? Wyczytalem ze w wyzszych temp +30C max 150ps i 360Nm 2.Jezeli standard SMIC nie jest w stanie uciagnac rzadanych wartosci to jaki pasuje P&P bo nie bede inwestowal w FMIC? Wyczytalem pasujace: 2.1 od 3.0 tdi A6 C6 ma wymiary podobne tylko grubosc okolo 18mm wieksza oraz wejscia 45mm zamiast 56mm wiec przejsciowka potrzebna. Czy trzeba cos wiecej przerabiac niz tylko przejsciowke i czy miejsci sie w nadkolu A4 BRB AVANt? 2.2 od 2.0tdi BRD 2x SMIC tutaj nie wiem co trzeba przerabiac czy operacja jest p&p? 2.3 od 2.5 tdi 2xSMIC nie mam pojecia czy cos przerbiac trzeba czy operacja p&p? Jezeli co inne mozliwosci P&P to podajcie jakie bo chce pozostac przy SMIC. Za custom za 1500zl dziekuje takie moge z USA z Bell sprowadzic;) 3. Ile PS i momentu sa wstanie pociagnosc standardowe pompki do BRB i jaki jest ich kod OEM? Wedlug JB service w NL max 160ps i 360Nm Nie chce zmieniac pompek na tym etapie wiec zastanawiam sie czy na 160-180ps wystarcza przy turbinie z AWX. 4. Czy sa jakies inne turbiny np. od 2.5 tdi ktore pasuja P&P jak od AWX nie wspominajac o BRD? 5. Jezeli ktos ma na sprzedaz utbo AWX w bardzo dobrym stanie niech da znac. Etap 2 190-210ps 390-410Nm 1. Wymiana na turbo na 1756VK 2. soft 3. SMIC z etapu 1 o ile standardowy SMIC nie pociagnie. 4. Wymiana pomki na AL o ile pomki z BRB nie pociagna Pytania Etap 2 1. Jakie dokladnie przerobki sa potrzebne na 1756VK do BRB? (czytalem calego posta o 1756VK , ale brak calosci) Rozumiem, ze trzeba troche przerobic jezeli chodzi o kolektor ale co z ulozeniem trubo i polaczeniami? Mam nadzieje , ze lektura was nie wykonczyla. Z gory dziekuje za wszelkie porady i jak widzicie sporo juz szukalem na forum jednak nadal sa pytania. Pozdrawiam Adrian
  7. WItam wszystkich Forumowiczow, Ciesze sie, ze udalo mi sie zarejestrowac i byc czescia wiekszej grupy urzytkownikow najlepszej marki na swiecie;) Jestem posiadaczem pieknego A4 avant B7 1.9 BRB s-line, ktore jest moim drugim audi po A4 1.9tdi B5. Aktualnie jestemw trakcie podnoszenia wlasnosci "trakcyjnych" auta i z cala pewnoscia przyda mi sie wasze wieloletnie doswiadczenie. Pozdrawiam Adrian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...