Skocz do zawartości

ollevis

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ollevis

Informacje

  • Imię
    ollevis
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CAHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

365 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ollevis

0

Reputacja

  1. ollevis

    MMI 3G HIGH

    Dzień dobry wszystkim! Mam pytanie na temat MMI 3G High gdzie zostało wgrane polskie menu oraz lektor. Czy któs może podpowiedzieć jak można wrócić do fabrycznego Angielskiego? Jakie kroki trzeba poczynić by pod czas instalowania k0257_D1 przywrócić Angielski? Jeżeli był ten temat poruszany to bardzo proszę o link. Dziękuje!
  2. Witam! Czy mogę prosić o info gdzie mogę znaleźć rozpiskę (instrukcję) podłączenia kamerki pod zasilanie po stacyjce w A4B8? Wszędzie szukam i znajduję opis pod A4B7. Chodzi mi o odnalezienie masy oraz 12v. Z góry dziękuję!
  3. ollevis

    Montaz wideorejestratora

    Witam! A czy mogę prosić o info gdzie mogę znaleźć rozpiskę (instrukcję) podłączenia kamerki pod zasilanie po stacyjce w A4B8? Wszędzie szukam i znajduję opis pod A4B7. Chodzi mi o odnalezienie masy oraz 12v. Z góry dziękuję!
  4. ollevis

    Prins DLM 2.0 do 1.8 TFSI

    Witaj [emoji4] Tak niestety te instalacje dalej są drogie i ubolewam że tak chłonny rynek jak Polska dalej niema własnej produkcji. Co do instalacji które zużywają jakąś ilośc paliwa w raz z gazem: Niestety mogę opwiedzieć własną historię również na B8 z instalacją Viale. Po zainstalowaniu faktycznie spalało się około 5-10% paliwa na bak gazu. po za tym wszystko było ok. Problem się zrobił kiedy komputer sterujący tym zestawem padł. Ogólnie jest tak że soft (sterowniki) jest pisany pod konkretny samochód (model silnika). Więc kiedy moj padł (koszt nowego to 2k pln) to w skrócie mówiąc firma nie potrafiła odzyskać i zainstalować stary sterownik (lub napisać nowy działający po udostępnieniu samochodu w warsztacie) na nowym komputerze co powodowało ciagłe problemy z pracą instalacji, wyskakiwanie błędów związanych z check engine i tak było kilka miesięcy i nawet wizyta w Radomiu u przedstawiciela który wprowadza to na rynek nie pomogła, 5 godzin czekałem na werdykt co moze byc problemem i tak nie byli w stanie pomóc. Ku przestrogze dodam że komp padł przez zalanie wodą, zawsze jest instalowany przy podszybiu z zewnętrznej strony gdzie znajdują sie odpływy które jak wiadomo sie zapychają i naprawdę warto je sprawdzać czas do czasu. W moim przypadku dobrze że woda nie sięgnęła przewodów akumulatora. Może mój przypadek ogólnie nie jest częsty i raczej ekstremalny ale sądzę że kompy padają i taki problem może też pojawiać się u innych. Fakt pozostaje faktem że serwis wraz z całą instalacją zawiedli więc odpuściłem temat oraz zrezygnowałem z instalacji. Ogólnie nie polecam [emoji4] Pozdrawiam!
  5. ollevis

    Prins DLM 2.0 do 1.8 TFSI

    Witaj :-) Zgadza się, minęło trochę czasu oraz kilometrów przejechanych na instalacji a dokładnie 70K Instalacja sprawuję bez zarzutu, nie ma żadnych niepokojących objawów. Pompa też sprawuję się dobrze i bez zarzutu. Przegląd techniczny ( mowa o przeglądzie w firmie gdzie instalacja była postawiona przechodzi się bez problemów i poprawek czy regulacji. Z tego co się orientuję to wymiana pompy to faktycznie koszt około 2-3K PLN ale nie słyszałem by były z nią problemy. Jeżeli jeszcze w czymś mogę pomóc to śmiało :-) Pozdrawiam!
  6. ollevis

    Prins DLM 2.0 do 1.8 TFSI

    Witam, miałem na myśli to że samo przełączanie (proces) z benzyny na LPG lub z powrotem na Benzynę długo trwa, a reszta jak odpalanie i sama jazda odbywa się wyłącznie na LPG. Zapomniałem dodać ze delikatnie ale jednak słychać pompę gazu wbudowaną w zbiorniku, w zasadzie pod czas pracy silnika tego w ogóle nie słychać nawet pod czas postoju, ale przy wyłączonym silniku da się zauważyć prace. Pompa ta zaczyna pracować po odryglowaniu zamków oraz działa jeszcze jakiś czas po zakończeniu jazdy i zamknięciu samochodu.
  7. ollevis

    Prins DLM 2.0 do 1.8 TFSI

    Witam wszystkich ponownie, minęło trochę czasu i myślę że wstępnie mogę opowiedzieć jak sprawuje się instalacja: Ogólne wrażenia po instalacji - wizualnie jak i w przypadku innych instalacji mamy tylko przełącznik gaz benzyna w salonie - tu ciekawostka: kiedy przełączamy z gazu na benzynę lub odwrotnie to proces ten trwa znacznie dłużej niż w starszych instalacjach od 1km nawet do 10km jazdy trzeba odczekać aż proces się skończy - proces odprowadzenia doprowadzenia paliwa. Instalacja butli - moim zdaniem mogła by wyglądać trochę zgrabniej. Rozmiar butli 50l zapycha maksymalnie miejsce na koło zapasowe przy czym wymagana jest też zmiana w bagażniku by się zmieściła w postaci podcięcia progu. Pewnie charakterystyka bagażnika A4. Pod maską dużo się nie zmieniło doszła tylko druga pompa która jest ledwo widoczna. Wrażenia z jazdy: Zgodnie z tym czego się oczekuję - różnicy przy jeździe w ogóle nie czuć, można dyskutować o wyczuwaniu większej mocy (2-5%) ja nie odczułem ale ważne że na prawdę nie jest gorzej, żadnego zamulania, braku reakcji czy utraty mocy. Spalanie u mnie wychodzi pomiędzy 10-12l/100km przy bardziej dynamicznej jeździe około 14-15l Obsługa - kontrola za rok do tego czasu żadne dostrajanie nie jest wymagane. Nie wiem czy jeszcze o czymś zapomniałem wspomnieć ale zapewne w pytaniach wszystko wyjdzie Pozdrawiam!
  8. ollevis

    Prins DLM 2.0 do 1.8 TFSI

    Nie mogę się nie zgodzić, ale jak na razie nawet na horyzoncie chyba nie widać żadnych podobnych rozwiązań na rynku lokalnym od lokalnych producentów i jak zauważyłeś słusznie że największy rynek w EU tym bardziej jest to dziwne...
  9. ollevis

    Prins DLM 2.0 do 1.8 TFSI

    Witam, dziękuję za komentarze i pytania :)pisząc o instalacji bardziej chciałem się skupić na aspektach użytkowych (taka instalacja jest jeszcze "egzotyką" trochę, mało kto używa a zainteresowanie widzę nie małe) a nie na opłacalności jak wspomniałem nie jest to tania zabawa, a czy się opłaca czy nie to do tego chyba nowy post trzeba zakładać bo to dyskusja raczej bez końca Sent from my iPad using Tapatalk
  10. ollevis

    Prins DLM 2.0 do 1.8 TFSI

    Witaj, w moim przypadku rocznie pokonuję 35-50k km Sent from my iPad using Tapatalk
  11. ollevis

    Prins DLM 2.0 do 1.8 TFSI

    Z tego co wiem, akumulator będzie zamontowany w lewym tylnym nadkolu,dowiedziałem się również że prins dostarcza elementy do takiej instalacji i uwzględnia montaż chyba nawet z adaptacją podłogi w bagażniku.
  12. ollevis

    Prins DLM 2.0 do 1.8 TFSI

    Bardzo chętnie :-) od jutra będę w stanie opisać wrażenia z jazdy :-) Koszt - 9.900PLN
  13. ollevis

    Prins DLM 2.0 do 1.8 TFSI

    Witam wszystkich, Informacyjnie postanowiłem zainstalować instalacje gazową od Prins DLM 2.0 w Audi a4 B8, 18.TFSI 160KM z 2011r. Jeżeli kogoś interesują komentarze na temat działania instalacji polecam się gdyż od piątku zaczynam użytkować Koszt instalacji niestety dalej dość wysoki. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...