acrow
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O acrow
Informacje
-
Imię
J
-
Miasto
SILESIA
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia acrow
0
Reputacja
-
acrow obserwuje zawartość Audi A4 B6/B7
-
Dodstałem dzisiaj odpowiedź z Eibach Polska: "Różnica z wysokości pomiędzy prawą a lewą stroną to bardzo częsty przypadek. Już fabrycznie występuje różnica a przy zastosowaniu obniżenia może być jedynie bardziej zauważalna. Jakiś czas temu wykonaliśmy pomiar przed montażem na Audi A5 i różnica pomiędzy lewą a prawą stroną wynosiła 1cm.." Wychodzi na to, że trzeba z tym żyć ;(
-
Tak nowy zestaw i amortyzatory też nówki sztuki montowane, jutro sciągamy raz jeszcze cały przód to rzuce okiem na numery. Jeszcze pytanie, czy przy montowaniu spreżyn obnizajacych stosuje sie jakas "specjalna" procedure ? coś na wzór tego https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=454154
-
Cześć, Po zamontowaniu zestawu Pro-Kit w B8 limo, zauwazłem wyrażną różnice obniżeniu przedniej osi, tzn strona kierowcy "siadła" niżej od strony pasażera różnica zauważalna gołym okiem, czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? Znalazłem sporo wątków o podobnych przypadkach niekoniecznie w a4 b8, pomysłów na to co może być przyczyną było kilka, zaczynając od samych sprężyn, amortyzatorów kończąc na "gumach izolujacych sprezyny". Czy spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem po montażu eibach prokit ?
-
Jaki przebieg? wcześniej nie bylo zadnych błędów zwiazanych z walkami rozrzadu? I czy na wolnych obrotach chustalo buda? Sent from my D5803 using Tapatalk
-
@olinek2, i jak zakończył sie temat udalo sie rozwiazac problem? Sent from my D5803 using Tapatalk
-
Wersja silnika CDHA '10 rok również z wadliwym napinaczem ?