Skocz do zawartości

acrow

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O acrow

Informacje

  • Imię
    J
  • Miasto
    SILESIA

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia acrow

0

Reputacja

  1. Dodstałem dzisiaj odpowiedź z Eibach Polska: "Różnica z wysokości pomiędzy prawą a lewą stroną to bardzo częsty przypadek. Już fabrycznie występuje różnica a przy zastosowaniu obniżenia może być jedynie bardziej zauważalna. Jakiś czas temu wykonaliśmy pomiar przed montażem na Audi A5 i różnica pomiędzy lewą a prawą stroną wynosiła 1cm.." Wychodzi na to, że trzeba z tym żyć ;(
  2. Tak nowy zestaw i amortyzatory też nówki sztuki montowane, jutro sciągamy raz jeszcze cały przód to rzuce okiem na numery. Jeszcze pytanie, czy przy montowaniu spreżyn obnizajacych stosuje sie jakas "specjalna" procedure ? coś na wzór tego https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=454154
  3. Cześć, Po zamontowaniu zestawu Pro-Kit w B8 limo, zauwazłem wyrażną różnice obniżeniu przedniej osi, tzn strona kierowcy "siadła" niżej od strony pasażera różnica zauważalna gołym okiem, czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? Znalazłem sporo wątków o podobnych przypadkach niekoniecznie w a4 b8, pomysłów na to co może być przyczyną było kilka, zaczynając od samych sprężyn, amortyzatorów kończąc na "gumach izolujacych sprezyny". Czy spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem po montażu eibach prokit ?
  4. Jaki przebieg? wcześniej nie bylo zadnych błędów zwiazanych z walkami rozrzadu? I czy na wolnych obrotach chustalo buda? Sent from my D5803 using Tapatalk
  5. @olinek2, i jak zakończył sie temat udalo sie rozwiazac problem? Sent from my D5803 using Tapatalk
  6. Wersja silnika CDHA '10 rok również z wadliwym napinaczem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...