Skocz do zawartości

3Bit

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 3Bit

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia 3Bit

0

Reputacja

  1. tez szukałem długo głowicy do BFB, bo musiałem wymienić i wiem ze ciężko znaleźć w dobrej cenie i stanie. Dlatego zastanawiałem się nad użyciem innej. Z tego co się dowiedziałem to na pewno głowice z AVJ, AWT, BEX i AMB będą pasować. W moim przypadku mechanik dopadł gdzieś głowice od BFB i właśnie ją montuje.
  2. Ja miałem podobny problem, ale strasznie szarpało na niskich obrotach podczas przyspieszania, komputer pokazał rozdup..ona cewkę na chyba drugim cylindrze, po wymianie nie do konca ustało, problemem okazała się pęknięta ta ceramika w świecy. Wymiana świecy rozwiązała problem, ale nie wiem czy cewka byla tez w koncu do wymiany bo zostawilem starą u majstra i o niej zapomnialem.
  3. Nic więcej się nie dzieje? Nie ubywa wody albo oleju? U mnie takie były pierwsze objawy pęknięć na głowicy. Sprawdź to bo może prowadzić do poważniejszych konsekwencji. Tak jak kolega wyżej pisał świece/cewki, chociaż komputerek to powinien zanotować.
  4. 3Bit

    Pęknięta głowica

    Trochę dawno pisałeś, ale może jeszcze pamiętasz... Jakie miałeś objawy? W których miejscach pęknięcia były i jak się autko sprawuje po spawaniu?
  5. Widzę że założyłeś temat więc się podpinam, ja tez z Radom, Witam wszystkich, Posiadam A4 B6 1.8T BFB z 2004 od około roku, konto dopiero założyłem bo postanowiłem trochę bardziej poznać swoje autko i opinie innych użytkowników z kraju i nie tylko zamiast ślepo wierzyć mechanikowi do którego zazwyczaj odstawiam samochód. Pozdrawiam i Witam wszystkich 3Bit
  6. 3Bit

    Jaki olej do 1.8T?

    Cześć wszystkim, moje Audi 1.8T BFB 163 z 2004 roku, przebieg ponad 230 kkm, gaz założony przezemnie około rok temu. Jestem właśnie w trakcie poważniejszego remontu (wymiana głowicy + turbo). Zalany miałem Castrol Magnatec 10W40 półsyntetyk. Wcześniej nie zwracałem uwagi na grzechoczący napinacz chociaz teraz faktycznie słyszę, że sie odzywa, nawet dłużej, jakies pół minuty na zimnym silniku jezeli to faktycznie dzwiek napinacza (laik). Dwa pytania, czy myślicie że kiepska oliwka mogła mieć jakiś wpływ na pęknięcie głowicy(taka diagnoza mechanika) czy uszkodzenie turbiny (spala olej na gorącym silniku-błekitny dym, ubywa oleju)?? Mnóstwo pozytywnych komentarzy ma LM SYNTHOIL HT 5W40 i taki chciałbym zalać na następne kilka tys km. Czy jednak do autka z takim przebiegiem nie powinno się powoli zwiększac lepkości filmu olejowego zamiast zmieniać na rzadszy? Czy nie ma problemów podczas przejścia z półsyntetka na pełnego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...