-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Krzychsztof
Informacje
-
Imię
Krzychu
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
250 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Krzychsztof
0
Reputacja
-
Serio jako kobieta wszystko sama ogarniasz w aucie?
-
Witam, Pytanko jak w temacie jakie polecacie końcówki do tłumika? Jeżeli ktoś ma nie seryjną czy wpływa znacząco na dźwięk? pozdrawiam
-
Witam, Jestem po wymianie wariatora, niestety efekt do końca nie jest taki jaki był planowany. Silnik odpala bez charakterystycznego klekotu i jak jest zimny chodzi ładnie i cichutko. Niestety po nagrzaniu się zaczyna stukać, mniej niż poprzednio ale nadal jest to uciążliwe. Jak stwierdziliśmy z mechanikiem wina stukania nie leży tylko po stronie wariatora lecz także zaworu ciśnienia. Po nagrzaniu się silnika olej robi się rzadszy i zawór przepuszcza go do obwodu w skutek nie może utrzymać właściwego ciśnienia. Sam wariator mogę polecić, regeneracja wykonana fachowo.
-
Dokładnie od kolegi z forum kupiłem;) dam znać jak pracuje kiedy zamontuje
-
Nie wariator mam po regeneracji z innego silnika
-
Przede wszystkim witam wszystkich forumowiczów!!! Jestem "szczęśliwym" posiadaczem małysza a4 b6 z silnikiem 2,0 alt. W weekend będę wymieniał wariator bo ładnie już hałasuje. Przeprowadzał już ktoś taką wymianę? Co po kolei trzeba robić? Ewentualnie proszę o info co kupić do wymiany (pierścienie hakowe, uszczelki pod zawór wsy. ciśnienia i pokrywę zaworów mam) Pozdro!
-
Witam ! Jestem Krzysiek dla znajomych Kris, mam audi a4 b6 2.0 130KM auto rewelacja narazie!