Skocz do zawartości

Krzychsztof

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzychsztof

Informacje

  • Imię
    Krzychu
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

250 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krzychsztof

0

Reputacja

  1. Serio jako kobieta wszystko sama ogarniasz w aucie?
  2. Witam, Pytanko jak w temacie jakie polecacie końcówki do tłumika? Jeżeli ktoś ma nie seryjną czy wpływa znacząco na dźwięk? pozdrawiam
  3. Witam, Jestem po wymianie wariatora, niestety efekt do końca nie jest taki jaki był planowany. Silnik odpala bez charakterystycznego klekotu i jak jest zimny chodzi ładnie i cichutko. Niestety po nagrzaniu się zaczyna stukać, mniej niż poprzednio ale nadal jest to uciążliwe. Jak stwierdziliśmy z mechanikiem wina stukania nie leży tylko po stronie wariatora lecz także zaworu ciśnienia. Po nagrzaniu się silnika olej robi się rzadszy i zawór przepuszcza go do obwodu w skutek nie może utrzymać właściwego ciśnienia. Sam wariator mogę polecić, regeneracja wykonana fachowo.
  4. Dokładnie od kolegi z forum kupiłem;) dam znać jak pracuje kiedy zamontuje
  5. Nie wariator mam po regeneracji z innego silnika
  6. Przede wszystkim witam wszystkich forumowiczów!!! Jestem "szczęśliwym" posiadaczem małysza a4 b6 z silnikiem 2,0 alt. W weekend będę wymieniał wariator bo ładnie już hałasuje. Przeprowadzał już ktoś taką wymianę? Co po kolei trzeba robić? Ewentualnie proszę o info co kupić do wymiany (pierścienie hakowe, uszczelki pod zawór wsy. ciśnienia i pokrywę zaworów mam) Pozdro!
  7. Witam ! Jestem Krzysiek dla znajomych Kris, mam audi a4 b6 2.0 130KM auto rewelacja narazie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...