Skocz do zawartości

przemojek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemojek

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    poznan

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.8 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

217 wyświetleń profilu

Osiągnięcia przemojek

0

Reputacja

  1. Witam, wymienilem skrzynie ale napotkalem dosc nietypowa sytuacje Przy zmianie biegu lewarkiem auti w ogole nie reaguje, na liczniku ciagle podswietlone jest N, vag pokazal blad 18152 czyli czujnik f189 zwarcie do masy, kasete lewarka podmienilem na druga i nadal to samo Jedynie przy przejsciu z D na tiptronic na liczniku na chwile przeskakuje z N na 1 ale po chwili wraca na N Kostki od skrzyni wyczyszczone, biala kostka w skrzynce sterownika ktora rzekomo jest lacznikiem kabli od czujnika f189 do sterownika tez jest ok Autko troche stalo, cos ze sterownikiem skrzyni moglo sie stac? Przed demontazem bylo wszystko ok Mialby ktos moze jakies schematy, albo pomysl jak posprawdzac wiazki czy sa ok?
  2. Witam, potrzebuje porady jak podejść do wymiany skrzyni w 2.8 ACK quattro Jak do tego sprytnie podejść żeby było mniej roboty i sprawnie poszło, wyrwać cały silnik ze skrzynia czy trudzic się z wykrecaniem samej skrzyni? Ma ktoś doświadczenie w takim temacie?
  3. Witam, potrzebuje porady jak podejść do wymiany skrzyni w 2.8 ACK quattro Jak do tego sprytnie podejść żeby było mniej roboty i sprawnie poszło, wyrwać cały silnik ze skrzynia czy trudzic się z wykrecaniem samej skrzyni? Ma ktoś doświadczenie w takim temacie?
  4. przemojek

    2.8 na 2.5 tdi czy warto?

    Witam, mam audi z 97 2.8 quattro ze skrzynia tiptronic, silnik cały cieknie, czas wtrysku rzeczywisty jest o połowę mniejszy niż zadany przez sterownik (nie wiadomo z jakiej przyczyny) skrzynia przeciąga przy zmianach z 2 na 3 i 3 na 4... Tak się zastanawiam, warto to remontować? Do auta mam sentyment i w sumie większość usterek mógłbym usunąć samemu... Ale czy warto? Zastanawiam się nad kupnem jakiegoś rozbitka i wsadzeniu 2.5 tdi tak żeby zostało quattro... Ten proces też mógłbym sam ogarnąć, ale bacząc na awaryjność tych silników zastanawiam się czy warto? Chcialby ktoś z forumowiczów podjąć temat i coś niecos poradzić?
  5. przemojek

    ACK flash sterownika

    szukam flesha do sterownika silnika o oznaczeniu widocznym na zdjeciu... moze ktos ma taki wsad albo podpowie gdzie tego szukac? z gory dzieki za jakikolwiek odzew http://www.fotosik.pl/zdjecie/ebca598486749031
  6. witam, audi mi zmula, vmax jakie osiągnąłem to zaledwie 200 km/h... przyspieszenie też szału nie robi na logach widać że wartość rzeczywista czasu wtrysku jest o połowę mniejsza od zadanej - ma ktoś pomysł gdzie szukać przyczyny? żadnych błędów na vagu nie ma prócz problemów z adaptacją jakąś tam - w sensie przepływka, przepustnica, sondy bez błędów zapchane katy? sonda oszukuje? silnik na wolnych obrotach kuleje, tutaj logi (automat więc ciężko na trzecim tylko biegu jechać) http://www.fotosik.pl/zdjecie/e71995aad7418e9b
  7. witam, audi mi zmula, vmax jakie osiągnąłem to zaledwie 200 km/h... przyspieszenie też szału nie robi na logach widać że wartość rzeczywista czasu wtrysku jest o połowę mniejsza od zadanej - ma ktoś pomysł gdzie szukać przyczyny? żadnych błędów na vagu nie ma prócz problemów z adaptacją jakąś tam - w sensie przepływka, przepustnica, sondy bez błędów zapchane katy? sonda oszukuje? silnik na wolnych obrotach kuleje, tutaj logi (automat więc ciężko na trzecim tylko biegu jechać) http://www.fotosik.pl/zdjecie/e71995aad7418e9b
  8. orientujesz się może jak sprawdzić czy sterownik działa prawidłowo po jego wyjęciu? można to zrobić bez specjalistycznego sprzętu?
  9. witam, problem występuje podczas zmiany biegów z 2 na 3 oraz 3 na 4, polega to na tym że przy zmianie biegu obroty wzrastają i po chwili wskakuje wyższy bieg z szarpnięciem... Olej z filtrem wymienione, po podłączeniu do vaga nie wykrywa żadnych błędów, skrzynia nie wchodzi w tryb awaryjny. Do tego prędkość maksymalna wynosi około 170 km/h Z tego co się oreintowałem u ludzi którzy znają sie na asb podejrzenie pada na płytę sterującą - czy warto wymieniać samą płytę, szukać drugiej skrzyni czy może zdziałam coś za pomocą vaga? silnik to 2.8 ACK quattro skrzynia 5 biegowa tiptronic
  10. witam, szybkie pytanko jak w temacie, czy tylko od dokładnie takiego samego modelu podejdzie mi chłodnica, czy ewentualnie dopasuje od innej wersji silnikowej? z góry wielkie dzięki za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...