Skocz do zawartości

Adrian94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adrian94

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Brodnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

246 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Adrian94

0

Reputacja

  1. Pisząc że kupiłem nową miałem na myśli używana no tak trochę zamotałem ;/ jak się nie mylę to ori kosztuje niecałe 500 zł, więc chyba pozostanę przy tej tańszej wersji i poszukam używki, jeżeli dalej będzie nie tak będę martwił się dalej
  2. Kupiłem tą część na szrocie,byłem u nich i pytam się czy mi to wymienią lub oddadzą kasę, lecz spotkałem się z tekstem typu "na części elektroniczne nie udzielamy gwarancji " fakt, zakładałem przy nich i było wszystko ok więc nie wiem czy mogę mieć do nich pretensje. Na przepływce jest napisane made in Germany i wgl wszystko się zgadza. Chciałem kupić od nich inna jednak już nie mieli. W piątek od rana będę szukał następnej Przepływki dodam że jakieś 500 km temu zakładałem nowy filtr powietrza i wgl wszystkie filtry i olej.
  3. Długo nie nacieszyłem się wzorową pracą silnika, samochód znowu dostał te same objawy które były przed założeniem nowej przepływki. Jak ją odepne jest ok, jak podlacze to ledwo odpala na zimnym silniku gdy się rozgrzeje jest lepiej jednak mocy brak. Kolejna przepływka do wymiany, czy może być coś nie tak w instalacji elektrycznej mojego audi że powoduje uszkodzenia przepływki? Lub po prostu miałem szczęście i szlak ją trafił.
  4. Tak więc po założeniu nowej przepływki samochód chodzi jak marzenie, jest moc i obroty trzyma jak trzeba tzn przełożyłem sam środek przepływki bo dał mi nową ale miała inna średnicę na ten przewód powietrza. Dziękuję za pomoc!
  5. Po 12 pojadę kupić przepływke ale tym razem założę ją na miejscu przy nich żeby nie było takich jak jak z kolektorem ssacym gdzie znajduje się silniczek krokowy? A to czasem przepływka nie pełni roli silniczka krokowego , bo coś słyszałem ale nie jestem pewny czy dobrze mówię
  6. Witam wszystkich, po dłuższym czasie podłączyłem go pod kompa, ponieważ samochód wgl przestał chodzić na benzynie, na gazie ledwo ale da się jechać. Wywaliło bląd sondy jednak po skasowaniu go nie wrócił za to pokazuje błąd 18001 i nie można go usunąć. Albo przepływka albo przepustnica. Dodam że po adaptacji nic nie pomogło ;/ Odpiąłem przepływkę, samochód zaczął chodzić i odzyskał moc tylko nie utrzymuje wolnych obrotów. Gdy przepływke podlacze samochód nie odpala i nie wkreca się na obroty.
  7. Wymieniłem płyn na oryginał, jednak jeszcze słychać wycie pompy, może jest minimalnie lepiej ale szału nie ma ;/ obawiam się że pompa już sie kończy
  8. Zamówiony, zobaczymy czy pomoże wymiana, jeżeli nie to wymiana pompy czeka bo obawiam się że dostała po d*pie po tym jak chciałem dojechać do domu po tym jak pękł mi przewód i uciekł płyn ;/ Tak na marginesie za zakucie przewodu który idzie od pompy do magla zapłaciłem 30 zł i konkretnie jest zrobione, za używkę wołali 50 zł.
  9. Panowie, muszę wymienić płyn na lepszy ponieważ mam zalany jakiś orlen oil za 15 zł za litr i mruczy przy skręcaniu, wymieniając płyn na oryginalny macie na myśli któryś z tych? http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=+G004000&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-uni-1-3-0827
  10. Masz rację, sprzedali mi bubel, a nie sprawdziłem przy nich czy jest dobra ta gruszka ponieważ jestem zbyt łatwowierny i byłem pewny że jest sprawna ;/ Jutro rano sprawdzę czy to na pewno benzynka czy woda jest za samochodem. W piątek wyczyszcze przepływkę ale zamiast płynu do hamulców użyję specyfiku do czyszczenia gaźników bo mam gdzieś w garażu. W poniedziałek mam cały dzień wolne to na spokojnie rozbiorę przepustnicę i ja wyczyszczę @uszolek masz rację, przyznaję [EDIT] Cześć, wziąłem się dzisiaj za wyczyszczenie przepustnicy i przepływomierza, po dokonanej operacji silnik pracuje tak samo, na benzynie cały czas ma zamuła i nie reaguje tak na gaz jak powinien, w dalszym ciągu na gazie jest ok. Przepustnica była zawalona nagarem ale wyczyściłem ją i jest czyściutka. Macie jakieś pomysły co może dalej być nie tak ? Zastanawiam się czy nie pojechać do stacji gdzie zakładali mi lpg, może przez to się cos spiepszyło bo zanim założyli lpg było ok.
  11. Miałem dziś emocjonujący dzień ;D Pojechałem kupić tą gruchę, kupiłem ale z całym kolektorem bo nie sprzedają oddzielnie, no ok mówię sobie to przełoże w domu gruszki i będzie bez problemu, tak tez zrobiłem, niestety ramie nadal nie działało, okazało się że w tej gruszce co kupiłem była również pęknięta membrana. dzwonię na ten szrot co kupiłem i koles mówi że mam z tym przyjechać, na miejscu okazało się że to moja wina i nie wymienią mi tego ani nie dadzą kasy ponieważ nie miałem tego wgl rozbierać Wróciłem do domu i skleiłem starą membranę, teraz ramię chodzi przy gwałtowniejszym dodaniu gazu więc to chyba jest ok.(skleiłem ją masą uszczelniającą wysokotemperaturową) Jednak z dnia na dzień jest coraz gorzej, dziś rano jak odpaliłem furę to po chwili zgasła, odpaliłem ponownie i dawałem lekko gazu i za samochodem była spora plama nieprzepalonej benzyny, jak przełączy na gas jest super. w poniedziałek wezmę się za przepustnicę bo to mnie nie ominie a jak sprawdzić czy przepływomierz jest sprawny? Kolega pisał że wypada go czymś popsikać tylko czym? Dodam że przy okazji wymieniłem wszystkie widoczne przewody w szmacianym oplocie.
  12. Sprawdziłem jeszcze raz to ramie i nie chodzi, wgl to ramie się nie rusza tak jak powinna na filmiku wyżej, no więc czeka mnie wymiana, jak rozebrać tą gruchę żebym mógł ją wymienić ? od góry wyjąć tą zaślepkę z góry co przykrywa gruchę? Dziękuję braty za pomoc!
  13. Ramię od zapadek jest ok, jak sprawdzić gruszkę od podciśnienia? Tzn wiem gdzie się znajduje ale jak ją rozebrac żeby niczego nie uszkodzić? Błędów żadnych nie ma. Jeżeli bedzie wszystko ok z membraną to wezmę się za przepustnicę
  14. Witam wszystkich, od kilku dni zauważyłem problem z praca silnika na benzynie mojego Audi, dokładniej gdy silnik jest zimny, po odpaleniu obroty idą nawet powyżej 2 tyś, po chwili opadną do około 1 tyś obr i silnik nie równo chodzi, szarpie, po dodaniu gazu słychać sykanie spod maski dokładnie przy przepustnicy. Gdy już silnik się rozgrzeje jest troszkę lepiej jednak na gazie jest o wiele mocniejszy niż na benzynie. Prosiłbym o pomoc bardziej doświadczonych użytkowników ode mnie w zdiagnozowaniu tego zachowania silnika. Pozdrawiam ! P.S. Dodam że LPG miałem założone około miesiąca temu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...