Skocz do zawartości

wgrxxx

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wgrxxx

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Grójec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wgrxxx

0

Reputacja

  1. Dzięki za szybką odpowiedź. Takie radio kozacko wygląda, poszukam informacji na forum wg Twojej rady.
  2. Tak z ciekawości zapytam. Czy radio 2 din da radę wcisnąć gdy u siebie mam miejsce na 1 din i panel klimy?
  3. Ok, dzięki za rozwianie wątpliwości. Myślałem że w celu lepszego odbioru sygnał idzie z anten w obu szybach, ale się myliłem. Czyli zostaje jak jest i nie ma co rzeźbić.
  4. Witam, pytanie jak w temacie, a zadaje bo przeszukałem forum i nie mam jednoznacznej odpowiedzi. Jak robiła fabryka? Wszędzie każdy pisze że w avancie anteny są w tylnych szybach lewej i prawej. U mnie z prawej wychodzą końcówki ale nie widzę żadnego kabla co mogło by na przykład świadczyć że się urwał. Pod lewą szybą jest "puszka" (wzmacniacz?) nr 8E9 035 225 z trzema wyjściami. Jedno IN do którego dochodzą przewody z lewej szyby i dwa OUT (AM/FM OUT i FZV OUT) Czy to jakaś rzeźba, czy tak robiła fabryka? Radio odbiera ale uważam że mogło by lepiej i zastanawiam się czy jest sens się bawić w jakieś przeróbki, a nie ma gdzie podłączyć sygnału z prawej szyby...
  5. Podepnę się do pytania i odświeżę temat. U mnie klima działa tylko na obiegu zamkniętym. Co można zrobić, żeby można było otwierać/zamykać obieg powietrza w czasie działania klimy? Plus kilka pytań - tryb działania: manual (nie korzystam z AUTO) - w trybie ECON wciśniecie przycisku od włączenia obiegu zamkniętego powoduje włączenie klimatyzacji (czy można to zmienić?) - przełączenie temperatury z LO na 18 powoduje spowolnienie dmuchawy do minimum, chwilę trzeba przytrzymać przycisk "+" żeby zwiększyć siłę nadmuchu - przełączenie temperatury z 18 na LO powoduje rozpędzenie dmuchawy na maksymalne obroty (czy zachowanie nawiewu przy zmianach temperatury da się przeprogramować?) - użycie spryskiwacza szyb, zamyka na chwile obieg z zewnętrznego na wewnętrzny (czy da się to zmienić?) Dodam że po wyłączeniu klimy obieg wewnętrzny nie otwiera się od razu, trwa to czasami kilka sekund a czasami kilka minut (to jest uzależnione od temperatury na zewnątrz)
  6. Ja Ci niestety nie pomogę ale mam pytanie: gdzie ta klapa dławiąca się znajduje i jakie dokładnie jest jej zadanie. Druga sprawa: u mnie gdy włączam klimę otwiera się obieg wewnętrzny. Klima działa tylko na wewnętrznym. A z tego co piszesz wnioskuje że klima może działać na obiegu zewnętrznym. Czyli może w moim wozie coś działa nie tak...
  7. To i ja się podepnę do tematu. Dziś wymieniłem tył klocki, tarcze, przeczyszczenie, przesmarowanie tego co trzeba. I pedał hamulca na odpalonym silniku pomału wpada prawie do podłogi jak sie go trzyma. Dodam że przed wymiana tarcze miały spore progi, a klocki na zero i nie hamowało to za mocno ale pedał stał sztywno. (Przy zgaszonym silniku pedał na sztywno). Przejechałem z 10 km i hamuje lepiej niż na zjechanych ale nie cisnąłem do oporu żeby się ułożyły klocki. Ręczny już też trzyma lepiej. Tłoczki wcisnąłem, nie odkręcałem odpowietrznika, nie odpowietrzałem, nic nie było zapieczone, wszystko poszło gładko. Czy problem powoli opadającego pedała bierze się z nie odpowietrzonych hamulców czy z nie ułożonych klocków? (wydaje mi sie że układają się przy pierwszym naciśnięci hamulca) problem w B6 2003 r.
  8. To nie szarpanie tylko delikatnie wyczuwalna nierówna praca. egr został już kiedyś tam zaślepiony. A byłem u fachmistrza, przejechaliśmy się i należałoby najpierw zajrzeć do komputera czy tam wężyk nie jest uszkodzony, jak nie to zawór n75. Bo co do samej pracy, nierównej, to już trochę poważniejsze rzeczy z czego chyba najprostsza to właściwe ustawienie kąta wtrysku. Ale odbiegliśmy za bardzo od tematu;)
  9. Dzięki kolego za opinie, może sie komuś przydać bo nie ma tego akurat na forum. U mnie wyszło tak że musiałem wymienić przepływomierz. Uszkodziłem niestety oryginalny podczas czyszczenia, a robiłem to tak jak były opisy, odgięcie lekko siatki (ktoś kiedyś już tam się dobierał). Przedmuchanie, przecieranie lekko wacikiem z benzynką, ale chyba nadgorliwość swoje zrobiła. Albo za długo to przemywałem, albo za bardzo naciskałem, coś poszło nie tak i miedziana blaszka poszła sie j***. Kupiłem taki jak był czyli Pierburg. III... to trzeba było już dawno zrobić. Pierwsza przejażdżka to był szok, po tym jak od października ub. roku był muł. Po 1000 km jakie zrobiłem i po mieście na ekspresówce jest ok. Samochód wreszcie się zbiera a od ok 1800-1900 obr dostaje kopa. Nie wbija w siedzenia bo to nie rajdówka, ale zupełnie inna jazda. To poprawiło dynamikę ale pozostaje problem z błędami o ciśnieniu doładowania oraz od 2 mcy nierówna praca na wolnych obrotach ale to inna bajka a jestem umówiony z gościem na porządną diagnostykę.
  10. Silnik 1Z, przepływomierz jest cały zabudowany, wejście jest na 6 pinów. Po podpięciu pod komputer pokazał się błąd wskazujący na przepływomierz (coś o zwarciu w obwodzie przepływomierza - jak pamiętam), wywalił się też inny błąd mianowicie "czujnik ciśnienia doładowania" ale ten już pokazywał się jakiś czas temu jak podpinaliśmy auto pod komputer a że silnik jako tako się zbierał to ten drugi błąd zbagatelizowałem.
  11. Po objawach, przeglądaniu forum, poradach ludzi co trochę się znają i podpięciu pod komputer wychodzi że coś z przepływką jest nie tak (im bardziej wilgotno na dworzu tym większy muł - tak w skrócie można to streścić, od listopada 2016). Robiłem też czyszczenie (ale w tym modelu można było tylko przedmuchać pod ciśnieniem) ale i przepływomierz poleżał z godzinę w ciepłym suchym powietrzu a że ostatnie 3 dni były dość mroźne i suche to silnik nieco lepiej zaczął się zbierać, zmienia się tylko "dziura" na różne zakresy obrotów, zanikając czasami, no i cały czas pracuje nierówno na wolnych obrotach. Powracam jednakże do zapytania, czy komuś zdarzyło się instalować przepływki innych tańszych marek i jak to wychodzi, jak praca silnika, po jakim czasie zaczynają sie problemy.
  12. Witam, muszę wymienić przepływomierz (A4 B5 1,9 tdi 90KM 1Z) oryginalny to Pierburg 074 906 461 (zabudowany w całości). Poszukuję informacji czy ktoś ma doświadczenia z zamiennikami innych producentów, mam na myśli Magneti Marelli i Bremi. Chodzi oczywiście o cenę, bo Pierburg to 500 zł a MM i Bremi 350 zł. "Przewaliłem" to forum, fora o vw. Nigdzie nie znalazłem konkretnych opinii o użytkowaniu zamienników tych firm poza poradami że MUSI BYĆ BOSCH. Co prawda o Magneti M zdania są podzielone ale o Bremi znalazłem tylko informację że produkują dla VAG elementy zapłonu. Może ktoś ma doświadczenie z tymi firmami. Zamienniki "no name" i używki przestałem brać pod uwagę.
  13. pod koniec 2008 lub też na początku 09 zrobiłem regenerację maglownica+pompa, układ jest zalany zielonym swag-iem i do tej pory jak na razie daje radę
  14. wgrxxx

    kupię skrzynię biegów

    Temat już nieaktualny. Kupiełem za tysiaka skrzynię, naprawa skrzyni to ponoć olbrzyni koszt, nie opłaca się w takim starym aucie. przy okazji wymiana sprzęgła i wszystkiego co przy okazji wyszło w robocie i... fura jak nowa (pod względem jazdy) 5 mies i na szczęście ze skrzynką ok. Pzdr
  15. Dokładnie tak muszę zrobić, rozmawiałem już z takim jednym znanym specem w okolicy co regeneruje alternatory ale po opisaniu problemu zrobił duże oczy i stwierdził że musi ten przypadek od początku sam zbadać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...