wgrxxx 0 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 witam, jaki jest zalecany płyn do układu wspomagania? czerwony? zielony? jakiej produkcji?jak kupiłem furę był jakiś taki ch... wie jaki, śmierdział bardzo ostro jak płyn hamulcowy, był prawie przezroczystywlałem czerwony Hipol ATF (II D - dokładne oznaczenie na butelce) podobno nadaje się do układów hydraulicznych,ktoś mi jednak podpowiedział ze w audi powinien być zielony...przez to wszystko chyba mi się układ rozszczelnia, miałem wycieki z maglownicy??? jak kupiłem auto,i do tej pory jest to samo, nie wiem czy ktoś nalał byle jakiego SZITU żeby tylko coś było czy żeby był gęściejszy i maskował wycieki?proszę jednak o opinię jakie polecacie płyny do wspomagania do A4 `95 1,9 TDipozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiii a4 0 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 zielony ma być ,ostatnio kupywałem w aso audi ori zielony płyn do wspomagania 1 litr 50 zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Solar_ 0 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Z tego co mi wiadomo to rowniez zielony plyn ma byc, ja do swojej niunki zakupilem zielony plyn Febi,w sklepie motoryzacyjnym facet mi dobral z katalogu jaki ma byc plyn do danego auta.Zaplaciłem cos ok 20 blach za 1literek Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzes1150 15 Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Febi 6162 zielony, mineralny. Koszt w sklepie za 19zł. za litr. [br]Dopisany: 04 Listopad 2008, 11:56_________________________________________________A jak kupujecie w ASO to jest ten sam olej tylko naklejka nie Febi a VW,Audi,Skoda i jest dwa razy droższy Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYNA 0 Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 No nie wiem czy jest taki sam jak w ASO. Ten Febi co napisałeś jest mineralny a w ASO mineralny był G002000 ale juz go nie robią i został zastąpiony G004000 a to syntetyk. Osobiście wymieniłem na G004000 z ASO i wspomaganie lżej chodzi i pompa nawet nie mruknie nawet przy max. skręcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rikardo 3 Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 A jak kupujecie w ASO to jest ten sam olej tylko naklejka nie Febi a VW,Audi,Skoda i jest dwa razy droższy :wallbash Nie jest to samo oryginalny olej jest gęściejszy ponadto olej Febi po wlaniu i pracy układu wspomagania zmienia kolor na bursztynowy natomiast oryginał nie zmienia koloru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reggi 5 Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 zielony ma być ,ostatnio kupywałem w aso audi ori zielony płyn do wspomagania 1 litr 50 zł Ja płaciłem na allegro 36 zł w ASO to jest ten sam olej tylko naklejka nie Febi a VW,Audi,Skoda i jest dwa razy droższy Myliszz sie !! Akurat miałem kiedyś awarię węża od pompy wspomagania ...miałem litr Oryginału i poźniej waliłem Febi .. Febi był strasznie żadki ..bez porównania z Oryginałem ..który był prawdziwie zilony i gęsty . Nie to , że miałem lipny płyn Febi ...bo przepuściłem wtedy przez swoje ręce ponad 3 buteki tego płynu i każdy był taki sam ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek a4 2.8 0 Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Ja kiedyś do mojej C4 dolałem też hipol atf (tak doradził mi sprzedawca) i wszystko jest do dzisiaj ok. W a4 też jest napisane na zbiorniczku, że tylko olej mineralny. Myśle, że każdy olej będzie ok, pod warunkiem że będzie on mineralny Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYNA 0 Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 No pewnie tylko po jednym Ci się co nie co może rozszczelnić a po innym nie a różnica w cenie 20 zł :gwizdanie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek a4 2.8 0 Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Racja, za 20 zeta nie ma co ryzykować Link to comment Share on other sites More sharing options...
wgrxxx 0 Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 koniec końcem, co proponujecie????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
domelq 2 Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 FEBI BILSTEIN zielony Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYNA 0 Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 G004000 z ASO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reggi 5 Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 koniec końcem, co proponujecie????????????? Oryginał albo bardzo zbliżony Febi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
domelq 2 Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 koniec końcem, co proponujecie????????????? Oryginał albo bardzo zbliżony Febi. Na pewno wybór tylko pomiędzy tymi 2 pozycjami i nic innego Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziki pzs 0 Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Ja kupowałem oryginał zielony ale w salonie Skody. Na butli są loga Audi VW Skody i Seata zapłaciłem za litr 37zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
domelq 2 Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Ja kupowałem oryginał zielony ale w salonie Skody. Na butli są loga Audi VW Skody i Seata zapłaciłem za litr 37zł. Biorąc pod uwagę koszty wysyłki w sklepach internetowych to nie przepłaciłeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,465 Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 polecam LHM z ASO Citroen jest o wiele lepszy od ori płynu Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkanar 0 Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 potwierdzam FEBI BILSTEIN zielony. Taki ma być. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grippen 2 Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 panowie jeżeli mogę się wtrącić i zapytać co ile wymienia się olej w układzie wspomagania, odkąd kupiłem a4 to prawie 3 lata nie wymieniałem tego płynu a kolor przypomina taki lekko brunatny lub taki ciemny zielony ale to nie taki zielony do tej pory nic nie cieknie wszystko ok czy mam wymieniać czy nie czy jak się wymieni to się nic nie rozszczelni Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYNA 0 Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Ja wymieniłem na Ori i lżej mi wspomaganie chodzi, nic nie cieknie nic nie wyje jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
duluki 0 Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 u mnie znowu coś piszczy przy lekkim ruchu kierownicą czy to może być wina płynu czy może paska Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolek1969 0 Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 hm No nie wiem czy jest taki sam jak w ASO. Ten Febi co napisałeś jest mineralny a w ASO mineralny był G002000 ale juz go nie robią i został zastąpiony G004000 a to syntetyk. Osobiście wymieniłem na G004000 z ASO i wspomaganie lżej chodzi i pompa nawet nie mruknie nawet przy max. skręcie. G002000 = mineralny, zostal zastapiony na G004000 = syntetyczny a zalecany przez producenta to mineralny czy moze "w nocy mechanicy z audi wymienili mi uklad wspomagania" i moge juz lac syntetyczny ? calkowicie zglupialem i nie wiem jaki plyn mam zalac PS. nasuwa mi sie taki wniosek, ze zalega im w magazynach syntetyczny i trzeba sie go pozbyc, dlatego mozna juz lac syntetyczny bez jakichkolwiek skutkow ubocznych Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYNA 0 Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Mnie nikt nie wymienił ukladu wspomagania a zalałem go płynem G004000 i wszytko jest Niemcy raczej nie podali by informacji że płyn G002000 został zastapiony G004000 jeżeli nie byłoby jakieś ryzyko stosowania go. http://www.a4-klub.pl/smf/wspomaganie_plyn_g004000m2_to_to_samo_co_g002000-t766.30.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
YATES 0 Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Ile tego oleju mineralnego trzeba kupić przy wymianie w A4 B5 po II lifcie ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mczekaj5 1 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Czy nie ma znaczenia czy B5 czy B6 można lać ten sam płyn?? Mam na mysli Ori albo FEBI? Link to comment Share on other sites More sharing options...
musti 35 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 wgrxxx było sporo o tym temacie.Następnym razem użyj opcji . http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t19688.0.html;highlight=jaki+p%B3yn+do+wspomagania Odpowiedź na pytanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
mczekaj5 1 Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Czytałem wszystkie te posty i wiem na temat opisu na obudowie zbiorniczka i kolorach zmianach G002 na 004 itd.. chodziło mi tlko o potwierdzenie czy nie ma znaczenia czy B5 czy B6 tylko to co pisze na zbiorniczku..:> w sumie faktycznie pytanie bez sensu trochę dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel1985 0 Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 po przeczytaniu tych wszystkich postów to ja juz sam niewiem naco zmienic skoro nie produkuja juz tego G002000, czy na G004000 czy lepiej febi zielony Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYNA 0 Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Nikt za Ciebie decyzji nie podejmie. Jedni leją Ori G004000 inni Febi. Ja wlałem Ori G004000 i wspomaganie chodzi elegancko i mam spokój. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now