Skocz do zawartości

dziki pzs

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dziki pzs

Osiągnięcia dziki pzs

0

Reputacja

  1. Została w mazowieckim, okolice Warszawy. Być może była w Lubelskim np robiła swoją pierwszą trasę u nowego właściciela.
  2. Moja dopieszczona A4 niestety do sprzedaży: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12270889 Piszę tu bo niestety na klubowej giełdzie nie mam możliwości[br]Dopisany: 30 Marzec 2010, 09:40_________________________________________________Sprzedana . Oby nowy właściciel dbał o nią tak jak ja.
  3. Możesz zdradzić jaki koszt i czy 4 ramienna czy 3 ramienna bardziej skomplikowana?
  4. 550pln - niezłe oszukańce. Odkręcają tylko cały wydech od turbo ściągają z wieszaków i cały układ na wierzchu. Ja za taką robotę zapłaciłem 120
  5. Radyjko musiałem zmienić, wygląda jak wygląda przede wszystkim ma grać, a tych fabrycznych rzępoli nie da się słuchać.
  6. Dodałem nowe foty po zimowo - wiosennych modach.
  7. Ja mam Eibach pro kit 35/35 w B5. Jestem bardzo zadowolony. Auto jest twardsze i fajnie się prowadzi, a jednocześnie komfort został na bardzo podobnym poziomie w stosunku do serii. Jestem zadowolony z tych sprężyn.
  8. Chłopaku płukanie silnika i półsyntetyk zrób z 5 tyś kolejne płukanie i syntetyk. Jak jak kupiłem tdi też nie wiedziałem co tam jest, podejrzewam podłej jakości półsyntetyk. Wypłukałem silnik i zalałem syntetykiem Mobil 1 5W-50 Rally Formula. Przejechał 10 tyś i dolałem 0,7l czyli w normie. Żadnych wycieków, rozszczelnień czy zatarcia silnika( ludzie różne bajki opowiadają).
  9. Ja też nie mogę nie mogę sobie poradzić z odpowietrzeniem. Wymieniłem termostat i płyn z miesiąc temu. Auto nagrzewa się prawidłowo do 90 w kabinie wali ciepłem jak się ustawi HI. Natomiast wkurza mnie bulgotanie/ przelewanie się wody słyszalne w kabinie.
  10. Nie mogę znaleźć jaka to była wartość. Ale zrób tak zaznacz sobie jakimś mazakiem obecne ustawienie sztangi. Zrób 2 pełne obroty (wydłużając sztangę ) i sprawdź czy będzie lepiej. Jeśli tak to masz pewność, że potrzebna Ci dokładna regulacja, jeśli nie to wracasz do pierwotnego ustawienia.
  11. Może masz coś powalone ze sztangą. Sprawdź suwmiarką czy masz dobrze ustawioną.
  12. Ja mam w Afn do chipie. Wskaźnik auto gauge, przy pełnym bucie wchodzi do 1,5 i po chwili stabilizuje się na ok. 1.3. Wskaźniek podpięty pod wężyk idący do ecu.
  13. W piątek pojawiło mi się to samo. Na dołkach wali tak jakby koło miało odpaść. Sprawdziłem wczoraj wahacze i łacznik stabilizatora, końcówkę drążka i wydają się dobre. Zresztą wszystko z tej strony niedawno wymieniałem. Strzelanie można wywołać poprzez bujanie w dół. Może rzeczywiście wali coś w łożysku amortyzatora. Bo magiel chyba by nie pukał przy naciskaniu w dół. Wkurzony jestem bo nie wiem co wymienić żeby to ustało. I ja znalazłem winowajcę na szarpakach. Na krańcach stabilizatora, przez otwór przechodzi gwint od łącznika stabilizatora. Otwór w stabilizatorze przez lata się powiększył i łącznik sobie w nim lata. Na razie skręciłem mocno i jest cisza. Ale w weekend zabieram się za to na poważnie. Zaspawam całą dziurę i nawiercę otwór na nowo pod wymiar. Będzie ścisło i bez pukania. Sprawdzajcie panowie tą usterkę,może u was też to właśnie puka.
  14. Lepiej Beru czy Bosch ?? Wybrałem Beru bo było Germany :> a na Bosch made in France
×
×
  • Dodaj nową pozycję...