Skocz do zawartości

Pozioo

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Pozioo

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Chełm

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1370 wyświetleń profilu
  1. podzwoniłem, popytałem, poczytałem. talerzyki z B5 obniżają 1,5cm. pasują p&p do oryginalnych amortyzatorów. Bilstein B4 czarny ma 50,2mm średnicy i te talerzyki nie pasuja, do zółtych B6 również nie pasują.
  2. Cześć. B7 1.8T BFB FWD Na przód zamówiłem amortyzatory Bilstein B6 (24-119788) / sprężyny Eibach 10664 Pytanie jest następujące: Czy ktoś z Was dysponuje informacją czy talerze z B5 da się założyć na ten amortyzator? znalazłem tylko informację, że talerze pasują na oryginalny amortyzator. Chciałbym docelowo obniżyć trochę przód. Rozmawiałem z doradcą Eibach, powiedział mi przez telefon, że sprężyna Eibach o numerze 10664 na przód jest do wersji sportowej, czyli zachowuje parametry sprężyny Sline i nic nie będzie niżej. Trzeba iść w Pro kit, jeśli chce się niżej zrobić sprężynami. Wolał bym użyć talerzy z B5. Pozdrawiam
  3. witam, szperałem, przeglądałem dopytywałem i okazuje się, ze lotka tylnej klapy B7 AVANT od firmy TFB jest na dzień dzisiejszy ok. Audi A4 B7 Avant spoiler nad szybę RS4 S-line | TFB Tuning WWW.TFBTUNING.PL chciałem ją zakupić i napisałem maila do firmy - szybka odpowiedź- mamy jak najbardziej- ale nie wyrabiamy z terminami, minimalny zakup 50 sztuk, żeby było powiedzmy w ciągu miesiąca gotowe. w związku z tym pytanie: czy ktoś był by chętny na zakup grupowy? rozmawiałem z kilkoma osobami, które mają ją założoną i mówią, że są naprawdę bardzo zdziwieni jakością i spasowaniem....
  4. Witam. Czy ten katalizator jest sportowy?
  5. Rozumiem. Nie ma tragedii jak się spali - kupie wtedy wzmacniacz bose albo wymienię głośnik w subwooferze na 4ohm. Ale dzięki za info.
  6. Rozwiązałem to na chwilę obecną w ten sposób. Może komu się przyda. Założyłem ori sub bose i Podłączyłem go pod wzmacniacz z tyłu, który zasila tylne głośniki. Ma on też wyjście na niskotonowy głośnik, tylko trzeba piny dorobić we wtyczce.
  7. właśnie właśnie . doszedlem do takiego samego wniosku - dorzuce tylko skrzynie bose z glosnikiem i pociagne kable pod ten wzmacniacz, ktory mam. a jesli chodzi o ten wzmacniacz ze zdjecia to spalilem sprawe, dodalem zle zdjecie. mam o taki standardowy z tyłu (dodałem zdjęcie poglądowe). jestem w tej chwili w delegacji. dostarcze Ci te informacje w weekend. naglosnienie mam standardowe- 8 glosnikow- a w kodowaniu radia jest: -glosniki pasywne sedan. (dziwne, bo jesli tylne maja wzmaka to są aktywne)
  8. Brak błędów. bede zamawial z aliexpress radio 8', więc chyba porzucam temat i sprzedam to radio ori.
  9. witam, nie chciałem zakładać nowego tematu. panowie mam exeo 2010 1.8t kombi z concert 2 plus. bez bose. z tylu wmacniacz bez suba. 8 glosników. czemu mam takie kodowanie? jesli mam wmacniacz z tylu, ktory zasila tylne glosniki, tzn ze są one aktywne a nie pasywne. czy może nie lepiej było by zmienić kodowanie w sound system correction na 0. i co daje w options 1 dodanie kodowania dla diesla? nie wiem dlaczego tez mam to ujęte. przeciez to nie diesel - zwiększa to może domyślną głośność? bo w dieslu niby glosniej w srodku..
  10. i jak kolego? ogarnal Ci to ktos? ja wlasnie tydzien temu zakupilem exeo i szukalem tutaj postow w tej samej sprawie co Ty. tyle,ze ja chcialbym to ogarnac sam. ale wywalic jedynie wzmacniacz z bagaznika i dac subwoofer. jesli ktos Ci to ogarnal to moze masz jakies zdjecia. podsumowujac (moze ktos posluzy radą): chce wywalic ten wzmacniacz i zakupic caly sub dedykowany ze wzmacniaczem. da rade to przeszczepic ?
  11. oj uwierz mi, skoro tak podchodzisz do tematu, bardzo chcialbym Ci pokazac jak bardzo jestem pier...olniety gdybym Cie spotkał na ulicy. masz wiedzę w jakimś tam temacie- szanuję to. ale uważam, że każdemu się należy szacunek i nie daje Ci to prawa do pisania w sposób, w jaki to zrobiłeś. więc jeśli masz problemy, to nie wiem porozmawiaj z żoną, czy przyjacielem. nie bede sie z Toba wdawał w wielkie dyskusje, jakie widziałem, ze tutaj prowadzisz z niektórymi, po przeczytaniu z 200 stron z tego tematu, więc napiszę tylko - dzięki za pomoc.
  12. perdon, ze sie wtrące w rozgorzałą dyskusje, ale napiszcie mi chociaz czy tarcza będzie ok ? bo podejrzewam, że klocki będe musiał kupić takie??: GDB1659 swoją drogą... (miałem w ręku klocki 288/312 i te, które podałem powyzej i różnią się tylko blaszką w zewnętrznym klocku i garbem, który można podszlifować.... na upartego by to szło przerobić)
  13. mam: jarzma i zaciski z a6 c6 321mm tarcze hamulcowe z a6 c5 320mm klocki hamulcowe od zacisków 312mm (a4 b6) pytanie: czy wszystko założone na a4 b6 będzie do siebie pasowało? dzieki
  14. Dzieki za odp. Przejrzałem internety. Najkorzystniej cena /jakość / wygląd wyszły mi za 120zl /komplet. Co prawda nie są ścięte, ale chyba ujdzie. O tak to wyszło :
  15. witam, jakie sensowne koncowki 90mm na dzien dzisiejszy do b6? mam seryjne dwa wydechy. po obcieciu serii wydech ma 48mm srednicy. najlepiej bylo by cos 48 na 89/90.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...