Skocz do zawartości

tommymadeit

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tommymadeit

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Darłowo

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

194 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tommymadeit

0

Reputacja

  1. Cześć allegrowicze, Czy te komponenty będą do siebie pasować? Czy klocek hamulcowy jest dobrze dobrany? http://allegro.pl/klocki-trw-audi-vw-a4-passat-gdb1266-przod-i5045748423.html http://allegro.pl/tarcza-hamulcowa-trw-audi-a4-8d2-b5-przod-i6139258066.html Pacjent to AUDI A4 B5 sedan, 1.6 benzyna
  2. Witam, Od pewnego czasu zaczął mi szwankować prawy kierunek. Wymieniałem przerywacz kierunków, bo poprzedni jakieś zwarcie łapał i brzęczał, zamiast "tykać". Nowy (używany oryginał) chwile podziałał (jakieś 2 tygodnie) i objaw się powtórzył, mianowicie włączając lewy kierunek wszystko "tyka" jak należy. Włączając prawy zaczyna "tykać" w przyśpieszonym tempie a na desce nie miga mi prawy kierunek oraz na zewnątrz cała prawa strona. Dodam, że włączając awaryjne świecą wszystkie żarówki - ale to może być przez inne napięcie przy awaryjnych. Poprawcie jeśli się mylę. Jak mogę zażegnać problem szybko i skutecznie? Za kilka dni czeka mnie trasa 1000km. Pozdrawiam Audi A4 B5 1.6 ADP
  3. Po odpaleniu na zimnym to akurat normalne, że ma prawo zastukać, ale mi chodzi o klekot przy temperaturze roboczej 90 stopni.
  4. tommymadeit

    Jaki olej 1.6 ADP+LPG

    Napisze to, co napisała Helga. Valvoline 10w40. miałem problemy z olejem, bo uciekał co kilka tyś. km (mobil). Ostatnio zalałem Valvoline 10w40 max life i jak ręką odjął, problemu z uciekającym olejem nie ma.
  5. Z tego co wiem to trzeba zrobić adaptacje, bo potem, może występować falowanie obrotów itd. Tak powiedział mi gazownik u którego byłem, żeby mi ją przeczyścił.
  6. Czy wie ktoś jaki wąż do odmy potrzebny jest przy Audi a4 b5 1.6 96r ?
  7. Ja mialem takie lekkie klekotanie w 1.6 ADP, pojechalem na kompletną wymiane (rozrząd, pompa, paski, hydrauliczne popychacze, ustawienie zaplonu itd.) i dalej klekocze. Gdzieś przeczytałem, że to może iść od rozrządu i przebiegu (325 000 k m), ale co i jak to nie pytaj bo nie wiem. Na razie jeżdżę i nie nasila się ten klekot. Tylko czasem poklepie i ustaje po chwili. Podejrzewam, że to walka z wiatrakami. Edit: jeżdże na oleju valvoline 10w40 max life
×
×
  • Dodaj nową pozycję...