KOS.PL
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O KOS.PL
Informacje
-
Imię
LUKASZ
-
Miasto
OSWIECIM
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
236 wyświetleń profilu
Osiągnięcia KOS.PL
0
Reputacja
-
Dpf na bank usunięty z softu, uszczelniacze wymianiłem we wrześniu przy okazji rozrządu, płynu chłodzącego nie ubywa a w garażu prosto....
-
Witajcie, dzisiaj sprawdzałem poziom oleju i wydaje mi się że poziom wzrósł do maximum ( ta kulka na bagnecie przykryta olejem ). Wcześniej miałem takie nie pełne max. Dodam że olej zawsze sprawdzam na zimnym silniku, dpf a brak, Jakie mogą być przyczyny wzrostu poziomu oleju, czy to PD ( czy da się je jakoś zdiagnozować ?) czy pompa vacum może powodować wzrost oleju. Generalnie samochód robi małe przebiegi praca dom, Pomóżcie w diagnozie - nie chcę kolejny raz ładować kasy bo zaraz będę miał najbardziej dofinansowane autko w okolicy. Dzięki i pozdr
-
ecusoft z Bielska krzyczy 600 zł - dużo czy normalna cena ?
-
Na zimnym silniku świecą się kontrolki recyrkulatora spalin i mruga kontrolka świec żarowych, VAG pokazuje błąd recyrkulatora. Chciałem go z mechanikiem wyczyścić i się okazało że jest uszkodzony tzn nie otwiera się mechanicznie, silniczek jest zatarty i zawór jest cały czas zamknięty. wyłączyłem wtyczkę położenia zaworu i na razie jest OK. Czy szukać zaworu i go wymienić chociaż cene jest od 600 zeta czy wyciąć go z softu, auto nie ma DPFa- usunąłem Co poradzicie?
-
Na zimnym silniku świecą się kontrolki recyrkulatora spalin i mruga kontrolka świec żarowych, VAG pokazuje błąd recyrkulatora. Chciałem go z mechanikiem wyczyścić i się okazało że jest uszkodzony tzn nie otwiera się mechanicznie, silniczek jest zatarty i zawór jest cały czas zamknięty. wyłączyłem wtyczkę położenia zaworu i na razie jest OK. Czy szukać zaworu i go wymienić chociaż cene jest od 600 zeta czy wyciąć go z softu, auto nie ma DPFa- usunąłem Co poradzicie?
-
Tak, miał zostać usunięty w sofcie.
-
Witam, jak w temacie mam problem z kontrolką spalania spalin oraz mrugającą kontrolką świec żarowych, dodam że auto ma wycięty DPF. kontrolki świecą tylko na zimnym silniku i tylko rano, jak samochód się zagrzeje i silnik zostanie zgaszony i ponownie włączony wszystko jest OK. Kiedy wracam z pracy już nic nie mruga... Kiedy świeci kontrolka spalin auto zachowuje się normalnie kiedy mrugają świece traci moc, wszytko znika po rozgrzaniu silnika i resecie. komputer pokazuje błąd recylkuratora spalin. czy pomoże coś czyszczenie egra czy to problem z softem ? Może podpowiecie coś... z góry dzięki
-
Na 99 % zapach spalin. Dzisiaj odstawiam auto do tego który wycinał filtr, niech grzebie....
-
Witajcie, właśnie wróciłem od mechanika, zaślepił EGR i samochód dalej dymi, mechanik zasugerował na początek wymianę oleju na gęstszy, teraz jest OW/30 samochód ma przejechane 185 tys. Komputer niby błędów mu nie pokazał. Zastanawiam się czy ten olej wymieniać czy pomęczyć jeszcze kogoś innego?
-
Witajcie, jestem tu nowy i proszę o podpowiedź co może być przyczyną dymienia z rury wydechowej. DPF dał mi się we znaki na wakacjach ( czyściłem filtr za granicą po po przymusowym postoju ) Po powrocie usunąłem filtr, auto straciło moc, mechanik ominął komputerem zawór EGR,moc wróciła ale teraz samochód dymi, po starcie na biało natomiast po kilkunastu minutach jazdy bardziej na czarno i już mniej, dymi jak się dodaje gazu, jak jadę jednostajnie to jest wszystko OK. Co może być przyczyną ? Czy wymiana EGR na nowy pomoże ? Przed usunięciem DPF nie dymił. Dodam że turbina była wymieniana jakiś czas temu. Z góry dzięku za podpowiedzi.
-
Cześć, z tej strony Łukasz. Audi A4 B7 2.0.TDI z 2007 roku.