Skocz do zawartości

KOS.PL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KOS.PL

Informacje

  • Imię
    LUKASZ
  • Miasto
    OSWIECIM

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

236 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KOS.PL

0

Reputacja

  1. Dpf na bank usunięty z softu, uszczelniacze wymianiłem we wrześniu przy okazji rozrządu, płynu chłodzącego nie ubywa a w garażu prosto....
  2. Witajcie, dzisiaj sprawdzałem poziom oleju i wydaje mi się że poziom wzrósł do maximum ( ta kulka na bagnecie przykryta olejem ). Wcześniej miałem takie nie pełne max. Dodam że olej zawsze sprawdzam na zimnym silniku, dpf a brak, Jakie mogą być przyczyny wzrostu poziomu oleju, czy to PD ( czy da się je jakoś zdiagnozować ?) czy pompa vacum może powodować wzrost oleju. Generalnie samochód robi małe przebiegi praca dom, Pomóżcie w diagnozie - nie chcę kolejny raz ładować kasy bo zaraz będę miał najbardziej dofinansowane autko w okolicy. Dzięki i pozdr
  3. KOS.PL

    [BPW] PADNIĘTY EGR

    ecusoft z Bielska krzyczy 600 zł - dużo czy normalna cena ?
  4. KOS.PL

    [BPW] PADNIĘTY EGR

    Na zimnym silniku świecą się kontrolki recyrkulatora spalin i mruga kontrolka świec żarowych, VAG pokazuje błąd recyrkulatora. Chciałem go z mechanikiem wyczyścić i się okazało że jest uszkodzony tzn nie otwiera się mechanicznie, silniczek jest zatarty i zawór jest cały czas zamknięty. wyłączyłem wtyczkę położenia zaworu i na razie jest OK. Czy szukać zaworu i go wymienić chociaż cene jest od 600 zeta czy wyciąć go z softu, auto nie ma DPFa- usunąłem Co poradzicie?
  5. KOS.PL

    Padniety EGR

    Na zimnym silniku świecą się kontrolki recyrkulatora spalin i mruga kontrolka świec żarowych, VAG pokazuje błąd recyrkulatora. Chciałem go z mechanikiem wyczyścić i się okazało że jest uszkodzony tzn nie otwiera się mechanicznie, silniczek jest zatarty i zawór jest cały czas zamknięty. wyłączyłem wtyczkę położenia zaworu i na razie jest OK. Czy szukać zaworu i go wymienić chociaż cene jest od 600 zeta czy wyciąć go z softu, auto nie ma DPFa- usunąłem Co poradzicie?
  6. Witam, jak w temacie mam problem z kontrolką spalania spalin oraz mrugającą kontrolką świec żarowych, dodam że auto ma wycięty DPF. kontrolki świecą tylko na zimnym silniku i tylko rano, jak samochód się zagrzeje i silnik zostanie zgaszony i ponownie włączony wszystko jest OK. Kiedy wracam z pracy już nic nie mruga... Kiedy świeci kontrolka spalin auto zachowuje się normalnie kiedy mrugają świece traci moc, wszytko znika po rozgrzaniu silnika i resecie. komputer pokazuje błąd recylkuratora spalin. czy pomoże coś czyszczenie egra czy to problem z softem ? Może podpowiecie coś... z góry dzięki
  7. KOS.PL

    [B7 BPW] KOPCI

    Na 99 % zapach spalin. Dzisiaj odstawiam auto do tego który wycinał filtr, niech grzebie....
  8. KOS.PL

    [B7 BPW] KOPCI

    Witajcie, właśnie wróciłem od mechanika, zaślepił EGR i samochód dalej dymi, mechanik zasugerował na początek wymianę oleju na gęstszy, teraz jest OW/30 samochód ma przejechane 185 tys. Komputer niby błędów mu nie pokazał. Zastanawiam się czy ten olej wymieniać czy pomęczyć jeszcze kogoś innego?
  9. KOS.PL

    [B7 BPW] KOPCI

    Witajcie, jestem tu nowy i proszę o podpowiedź co może być przyczyną dymienia z rury wydechowej. DPF dał mi się we znaki na wakacjach ( czyściłem filtr za granicą po po przymusowym postoju ) Po powrocie usunąłem filtr, auto straciło moc, mechanik ominął komputerem zawór EGR,moc wróciła ale teraz samochód dymi, po starcie na biało natomiast po kilkunastu minutach jazdy bardziej na czarno i już mniej, dymi jak się dodaje gazu, jak jadę jednostajnie to jest wszystko OK. Co może być przyczyną ? Czy wymiana EGR na nowy pomoże ? Przed usunięciem DPF nie dymił. Dodam że turbina była wymieniana jakiś czas temu. Z góry dzięku za podpowiedzi.
  10. Cześć, z tej strony Łukasz. Audi A4 B7 2.0.TDI z 2007 roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...