Skocz do zawartości

gebe14

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gebe14

Informacje

  • Imię
    grzegorz
  • Miasto
    polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia gebe14

0

Reputacja

  1. nabij klime kolego. miałem dokładnie to samo. brakowało 260 gram czynnika z 500 g.
  2. witam. Panowie.. tak jak obiecałem , piszę. napełniłem klimę , nic więcej nie robiłem. klima chłodzi jak szalona- tak że zaczyna boleć mnie gardło. chłodza 2 strefy tak jak trzeba. odciągnięto 260 gram środka. zapodano 500 gram. patrzyłem jak wchodzi. i to było to. jak macie problem że strefy chłodza nierównomiernie- dobijcie klime
  3. na pewno kup chłodnice. nawet podróbe. montowałem w 2 autach - grande punto i pasacie . zawsze podróby i działają do tej pory. do punto nowa podróba za 50 zeta , do paska za 80 zeta.
  4. ok . tak zrobię. dam znac po fakcie . pozdrawiam i dziękuję za poświęcony czas.
  5. wracając z pracy , miałem cały czas podłączonego kompa... zapisałem kilka obrazów co jakiś czas . najniższa tem. z kratki kierowcy to 3,6 stopnia.... 4,8 pasażera . jak dam low.. temperatura sie podnosi po stronie pasażera , po kierowcy nawet potrafiła spaśc , po czym tez sie troche podniosła. chwilowo sie ustabilizowało na 9 kierowca , 9,6 pasażer .... ciśnienie bylo rózne ... srednio 8-9 bar . najciekawsze że na wolnych 11 bar a jak przegazowałem wysoko spadało do 8 barów. zawsze jak dałem low to po stronie pasazera wiało cieplejszym powietrzem. 1 zdjęcie - low chwile po włączeniu 2 zdjęcie - 19 st po 10 minutach 3 zdjęcie - low po 15 minutach 4 zdjęcie - 19 st po 25 minutach 5 zdjęcie - low po 25 minutach schłodził dobrze wnetrze w sumie ... ale tak chyba nie powinno być
  6. ja mam to samo ... prawa strona cieplejsza ... klime nabijałem ponad półtora roku temu .... lekko syczy przez chwile po włączniu klimy ... najlepsze jest to że po 15 minutach chłodzi jak szalona .. być może mało czynnika.. który to jest silnik klap ten od regulacji temperatury strefy pasażera ?
  7. bloku 10 nie zdążyłem sprawdzić bo w pracy jestem.. jak wróce do domu to lookne . widać po temperaturze że z prawej strony jest cieplejsze powietrze . zmierze to jeszcze jak wróce do domu.. po 20 minutowej jezdzie na kimie
  8. 1 zdjęcie - temperatury z działu 08 klima , mesuring bloks - blok 09 . zdjęcie 2 silniki klap w max pozycjach zdjęcie 3 silniki klap w low pozycjach , potem schodzi na 0 wszędzie. gdy włącze klime , przez chwilę słyszę pssssssssssssssssss .... i naweiw potem. miałem kiedyś służbową skodę fabię 1,4 tdi ... klima manualna.. i tam jak słabo chłodził to słychać było pssssssssssssssss .. po nabiciu przestało pssyczeć .
  9. ale w dziale klima 08 ? i potem mesurre coś tam ... ? i wybieram blok 09 ?
  10. klime ładowałem jakoś ponad półtora roku temu .. chyba w sierpniu 2015 . dobry pomysł z tymi czujnikami - sprawdze temp. używam VAG - com 409-1 . gdzie sie sprawdza te czujniki temperatury ? w jakim bloku pomiarowym ? nie mam vcds
  11. temperatura otoczenia była 19 stopni . ciekawe jest to że wczoraj tak mroziła , jak sie rozkręciła , jak nigdy .bardzo chłodem wiało. a było 30 stopni na zewnątrz . zastanawiam sie czy dysza rozprężna nie jest czasem brudna. ale czy ona by powodowała chłodzenie bardziej po stronie kierowcy - od szyby ?
  12. A więc tak. Zrobiłem nastawy podstawowe . zeszło wszystko do 0. zero błędów . ale dalej mam wrażenie .. może przez to że nie ma słońca że prawa strefa chłodzi na początku słabiej . ciśnienie podczas pracy 11 bar , na wyłączonej 5 bar . czy można vag-com em gdzieś sprawdzić ilośc czynnika ? najbardziej tą różnice czóć jak włącze na lo. jak na 20 stopni to mrozi bardzo i wyrównuje się . wymieniałem panel klimatronika z 18 na 16 stopni. robiłem adaptacje i przyuczenie vin. z tym że to było rok temu i klima działała normalnie . 1 zdjęcie przy wyłączonej klimie 2 zdjęcie przy włączonej
  13. Witam. Mam audi a4 b6 - 1,9 tdi avb . klima nabijana rok temu . gdy ją włączę zaczybna mocno chłodzić po lewej od szyby , troche mniej chłodzi na środku lewa kratka, kratka środkowa pasażera - leci cieplejsze powietrze , po stronie pasażera przy szybie , leci cieplejsze powietrze.. po około 10 minutach pracy klima "rozkręca się " .i działa w sumie ok... chłodzi po równo wszędzie . ale musze zamykać wianie w lewej strefie , zeby słodziły sie kanały z prawej . dziwne. jak sie rozkręci to chłodzi dobrze. co może być powodem ? za mało czynnika?
  14. jak leciałem do chorwacji 150 /h też tak było... jak zwolniłem , albo włączyłem obieg zamknięty - wiało. być może pęd powietrza jest taki żeby utrzymać ustawiąną temp. zamyka nawiew ... żeby nie wiało na twarz
  15. Nic nie mówi... awaria gadnie po zamknieciu centralnego... pomimo że myrga...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...