Skocz do zawartości

nofaq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nofaq

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

206 wyświetleń profilu

Osiągnięcia nofaq

0

Reputacja

  1. Witam, posiadam AUDI A4 b6 z 2001 roku z silnikiem AWX, autko przytransportowane z Belgii, posiadam je od lipca 2015 roku. Wymieniony został : -kompletny rozrząd + pompa wody (30k km temu) + napinacz hydrauliczny ->> W tym, że napinacz hydrauliczny był pęknięty, a pasek rozrządu był rozpołowiony( w niektórych miejscach) -Świece żarowe -Czyszczenie układu dolotowego + nowa uszczelka -Wyczyszczony został również zawór EGR i założona nowa uszczelka. Moim problemem jest trzęsący się silnik TYLKO i wyłącznie na biegu jałowym, co przekłada się na to, że i w kabinie jest trochę jak na "morzu", dość buja, dopiero po załączeniu klimy, bujanie ustaje. Brak rezonansu podczas jazdy, autko ładnie przyśpiesza. Biorę pod uwagę wszystkie możliwości. Synchronizacje wałka, ustawiona elegancko na "0" , pompowtryski również sprawdziłem, mieściły się w granicach, wszystko sprawdzone Vag'iem. poduszka skrzyni biegów wydaje mi się do wymiany bo przy agresywnym schodzenie biegami, czuć szarpnięcie. Kompensator układu wydechowego jest popękany, a to już na pewno będzie wina zużytej poduszki skrzyni i kapiącego oleju z EGR'u, Co może być przyczyną tego trzęsienia ? Dodam jeszcze, że silnik trzęsie się NIE RÓWNO, ALE OBROTY nie falują. Jak auto postoi na deszczu, jak wcześniej nie było zagrzewane (1-2 dni bez jeżdzenia) to strasznie jest potem ociężałe, jakby go coś przytykało, zamuliło, aż do momentu osiągnięcia 90 stopni. Pozdrawiam, mam nadzieję że nie zostanę zlinczowany.
  2. Witam wszystkich forumowiczów, jestem uradowany że mogłem dołączyć do waszego grona. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...