wariatA4
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wariatA4
Informacje
-
Imię
Norbert
-
Miasto
UK
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia wariatA4
0
Reputacja
-
Witam wszystkich! Jestem Norbert, pochodzę z Bydgoszczy, aktualnie przebywam w UK. Moja fura: Audi A4 B6 1.8T
-
Dzięki wielkie za odpowiedz I szybkie pytanko bo nie chce zakładać specjalnie nowego tematu.. Mam do wymiany napinacz łańcucha wałków.. Jakiś sposób żeby nie rozpinac rozrządu do wymiany? Czy lepiej nie ryzykować?
-
A co z adaptacja przepustnicy po czyszczeniu? A co z adaptacja przepustnicy po czyszczeniu?
-
Oczywiście podczas robienia logów od początku gaz w podłodze.. Czyli rozumiem ze przepustnica do sprawdzenia / czyszczenia, ew. Do wymiany? No i tu pytanie jak w razie potrzeby przeprowadzić adaptacje przepustnicy? No i jeszcze dodatkowe pytanko czy przepustnica może być przyczyną gwizdu? Jest to typowy gwizd, nie zadne jeczenie czy cos.. słyszalne powiedzmy: 4 bieg, 2tys obr - 3100 obr.. potem nie słychac juz nic? a moze to turbo gwizdze i po prostu tak ma byc? mozesz szczelność dolotu? jakies podpowiedzi? zaznaczam, że dźwiek probowałem nagrać jednak ciezko to wychodzi :/ słyszalny w kabine przy zamknietych oknach.. na zawnatrz raczej nie..
-
Postaram sie jutro, najpóźniej pojutrze wrzucic. Dzięki za pomoc Sory ze dopiero teraz, ale praca nie daje mi wiele czasu. Wrzucam logi zrobione parami, tak jak prosiłeś: http://vaglog.pl/log_227853.html http://vaglog.pl/log_227854.html http://vaglog.pl/log_227855.html Z góry dzięki za odpowiedź
-
Błędów żadnych nie wyrzuca.. no chyba ze błąd komunikacji z drzwiami kierowcy, ale to juz zdiagnozowałem (winna wiązka kabli co uruchamiało syrene alarmu) no to juz wiem cos nowego. Gdzieś wyczytałem, że logi od 1500- 5500obr. Przepływke i dolot sprawdze w wolnym czasie.. a korekty to co dokładniej? I mogłbyś podać które dokładnie logi potrzebne? Czy wszystkie te, które zrobiłem powtórzyć?
-
Witam. Jestem nowy na forum, więc mam nadzieje, że temat dodaje w opowiednim miejscu. Od pewnego czasu mam problem, zauważyłem "spadki mocy", a mianowicie mam wrażenie, że turbo pompuje za słabo, bądź zbyt szybko przestaje pompowac (tak jakby tylko do pewnego momentu i traci moc) Zrobiłem logi dynamiczne (mam nadzieje, gdyż robiłem je pierwszy raz), prosze o analize i podpowiedz co ewentualnie mogłoby być przyczyną. http://vaglog.pl/log_227510.html http://vaglog.pl/log_227511.html http://vaglog.pl/log_227512.html http://vaglog.pl/log_227513.html http://vaglog.pl/log_227514.html http://vaglog.pl/log_227515.html http://vaglog.pl/log_227516.html http://vaglog.pl/log_227517.html http://vaglog.pl/log_227518.html http://vaglog.pl/log_227519.html http://vaglog.pl/log_227520.html http://vaglog.pl/log_227508.html http://vaglog.pl/log_227509.html Z góry dzięki