Skocz do zawartości

wariatA4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wariatA4

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    UK

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia wariatA4

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich! Jestem Norbert, pochodzę z Bydgoszczy, aktualnie przebywam w UK. Moja fura: Audi A4 B6 1.8T
  2. Dzięki wielkie za odpowiedz I szybkie pytanko bo nie chce zakładać specjalnie nowego tematu.. Mam do wymiany napinacz łańcucha wałków.. Jakiś sposób żeby nie rozpinac rozrządu do wymiany? Czy lepiej nie ryzykować?
  3. A co z adaptacja przepustnicy po czyszczeniu? A co z adaptacja przepustnicy po czyszczeniu?
  4. Oczywiście podczas robienia logów od początku gaz w podłodze.. Czyli rozumiem ze przepustnica do sprawdzenia / czyszczenia, ew. Do wymiany? No i tu pytanie jak w razie potrzeby przeprowadzić adaptacje przepustnicy? No i jeszcze dodatkowe pytanko czy przepustnica może być przyczyną gwizdu? Jest to typowy gwizd, nie zadne jeczenie czy cos.. słyszalne powiedzmy: 4 bieg, 2tys obr - 3100 obr.. potem nie słychac juz nic? a moze to turbo gwizdze i po prostu tak ma byc? mozesz szczelność dolotu? jakies podpowiedzi? zaznaczam, że dźwiek probowałem nagrać jednak ciezko to wychodzi :/ słyszalny w kabine przy zamknietych oknach.. na zawnatrz raczej nie..
  5. Postaram sie jutro, najpóźniej pojutrze wrzucic. Dzięki za pomoc Sory ze dopiero teraz, ale praca nie daje mi wiele czasu. Wrzucam logi zrobione parami, tak jak prosiłeś: http://vaglog.pl/log_227853.html http://vaglog.pl/log_227854.html http://vaglog.pl/log_227855.html Z góry dzięki za odpowiedź
  6. Błędów żadnych nie wyrzuca.. no chyba ze błąd komunikacji z drzwiami kierowcy, ale to juz zdiagnozowałem (winna wiązka kabli co uruchamiało syrene alarmu) no to juz wiem cos nowego. Gdzieś wyczytałem, że logi od 1500- 5500obr. Przepływke i dolot sprawdze w wolnym czasie.. a korekty to co dokładniej? I mogłbyś podać które dokładnie logi potrzebne? Czy wszystkie te, które zrobiłem powtórzyć?
  7. Witam. Jestem nowy na forum, więc mam nadzieje, że temat dodaje w opowiednim miejscu. Od pewnego czasu mam problem, zauważyłem "spadki mocy", a mianowicie mam wrażenie, że turbo pompuje za słabo, bądź zbyt szybko przestaje pompowac (tak jakby tylko do pewnego momentu i traci moc) Zrobiłem logi dynamiczne (mam nadzieje, gdyż robiłem je pierwszy raz), prosze o analize i podpowiedz co ewentualnie mogłoby być przyczyną. http://vaglog.pl/log_227510.html http://vaglog.pl/log_227511.html http://vaglog.pl/log_227512.html http://vaglog.pl/log_227513.html http://vaglog.pl/log_227514.html http://vaglog.pl/log_227515.html http://vaglog.pl/log_227516.html http://vaglog.pl/log_227517.html http://vaglog.pl/log_227518.html http://vaglog.pl/log_227519.html http://vaglog.pl/log_227520.html http://vaglog.pl/log_227508.html http://vaglog.pl/log_227509.html Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...