Skocz do zawartości

xamarx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O xamarx

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB
  1. a może to po prostu ten zaworek odpowietrzający skrzynie korbową
  2. Regeneracja Pomp Wtryskowych Ireneusz Ślusarek [email protected] tel. kom. 603 343 488 ul. Wrocławska 3 55-100 Trzebnica woj. dolnośląskie Miałem okazje u niego robić , gośc połapany , ale na termin trzeba poczekać .
  3. xamarx

    BFB - 2 nurtujące błędy.

    małolat , myslałem ze sprytny chłopak jest, a tylko wariata z człowieka zrobił ale ciesze się ze osiągnąłem sukces, bo dzwoniąc po mechanikach różne wersje słyszałem - przepływomierz , sonda itp ... a to zaworek za 50 zł
  4. xamarx

    BFB - 2 nurtujące błędy.

    Witam po przerwie , sprawa błędów nie dawała mi spokoju , zacząłem skrupulatnie przeglądać przewody , wszystkie były sprawne , natknęło mnie i zacząłem się zastanawiać jak ten mechanik który rzekomo mi wymienił zaworek skręcił opaskę od dołu ,tzn czemu nie ułatwił sprawy i nie zrobił tego od góry. Ściągnąłem ten przewód moim oczom ukazało się : U mechanika byłem , pieniądze które wziął odzyskałem , już raczej nie będzie nikogo robił w konia . Autko chodzi jak malina , nie wywala błędów wszystko się dobrze skończyło Dziękuje wszystkim za pomoc
  5. xamarx

    BFB - 2 nurtujące błędy.

    zaworek został wymieniony (wygladał na sprawny - tak twierdził mechanik) . Ale niestety znów wyskoczył w tym samym duecie.
  6. xamarx

    BFB - 2 nurtujące błędy.

    panowie zabierałem się za to jednak wielkość moich rąk oraz brak cierpliwości mi nie pozwolą wyciągnąć tego bez zniszczeń. Boje się że bedzie tak jak z filtrem paliwa czyli uwalone plastiki , jutro podskoczę do sprytnego mechanika niech mi to ściągnie.
  7. xamarx

    BFB - 2 nurtujące błędy.

    kawowy , autko pracuje dobrze , tylko błędy mi wyskakują co kilkadziesiąt km.. i jak te błędy wyskakuja wydaje mi się że auto wchodzi w tryb awaryjny... jak tylko je skasuje wszystko wraca do normy.
  8. xamarx

    BFB - 2 nurtujące błędy.

    czy ten zaworek jest na końcu tego przewodu który zaznaczyłem zieloną szczałka ? jeżeli się myle może ktoś mnie poinstruować . zaworek kupiłem w aso w vw wrocław 56zł.
  9. nie doczytałeś , jeszcze tego nie zrobiłem , zaworek kupie jutro w aso , ceny nieznam ale ludzie pisali coś w granicach 50zł , jak wymienie zdam relacje ,
  10. temat niżej pisze o tym samym problemie
  11. xamarx

    BFB - 2 nurtujące błędy.

    jacek rozumiem że to jest ten zaworek ? 035 103 245 G Wogóle można go kupić w jakimś niezależnym sklepie z częściami ? szukam i nic.. znalazłem coś takiego : http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[art]=bed00 czy będzie pasować ?
  12. xamarx

    BFB - 2 nurtujące błędy.

    koloboro , a pytanko mam bo koło kolektora to powietrze dmucha a nie wciąga , gdybym spryskał samostartem to na pewno by coś silnik szarpnęło ? radko123 a odnośnie tego zaworka odmy to rozchodzi się o to ? (zakreślone na czerwono)
  13. xamarx

    BFB - 2 nurtujące błędy.

    dziękuje , na pewno wezmę to pod uwagę i spróbuje. może jeszcze jakieś sugestie ? , jutro bede miał dzień wolny to sobie poprzeglądam.
  14. xamarx

    BFB - 2 nurtujące błędy.

    sprawdzałem węże od intercoolera , nie czułem pęknięć , trzeba by pewnie to zrobić bardziej skrupulatnie i je powyciągać ?
  15. xamarx

    BFB - 2 nurtujące błędy.

    Witam , od 2 miesięcy jestem posiadaczem w/w autka , zaraz po kupnie wymieniłem wszystkie płyny + filtry włącznie z filtrem paliwa Zaraz po zakupie (jeszcze przed wymianami) wyskoczył mi check engine z tymi oto błędami. 16891 - Regulacja biegu jałowego obroty powyżej wartości wymaganej 17544 regulacja długookresowa paliwa , bieg jałowy , rząd cylindrów 1 - mieszanka za uboga Używam zwykłego skanera "dominator" który jest w stanie tylko te błędy odczytać i je skasować co też uczyniłem , jednak po przejechaniu kilkunastu kilometrów błędy wyskakują. Dzwoniłem do gościa który mi auto sprzedał , twierdzi że na paliwie 98 błędy mu nie wyskakiwały... ja zalałem 95 (Orlen). Sprawdzałem organoleptycznie gumowe przewody , nic nie znalazłem. Ktoś ma jakies sugestie ? podpowiedzi ? dodam że przeszukiwałem forum jednak nie znalazłem tematu w którym była by mowa o tych 2 błędach wyskakujących jednocześnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...