Skocz do zawartości

warmachine

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O warmachine

Informacje

  • Imię
    ertet
  • Miasto
    Bytów

Auto

  • Model
    brak
  • Nadwozie
    Pick-up
  • Rok produkcji
    1991
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia warmachine

0

Reputacja

  1. W innym temacie pisałem o tym zjawisku. Prawda, że DPF nie ma nic wspólnego z szarpaniem, lecz włączeniem trybu awaryjnego (brak mocy). Szarpanie przy przyśpieszaniu może być spowodowane zawieszeniem (w innym temacie ten wątek), przy raptownym przyśpieszaniu silnik podnosi się do góry i lekko opada, nie wiem jak fachowo nazwać to ale większość będzie wiedziała o co chodzi.
  2. Witam, błędów silnika wykryto jeden, są to 2 wtryski na -, lecz są jeszcze dobre i nie będę na razie ich wymieniał. Wykonałem regenerację DPF z 82% na 0% i kontrolki zniknęły, a szarpanie (pchanie takie) to możliwe, że jest to wina zawieszenia.
  3. Witam Od wczoraj świeci się kontrolka żółta od DPF. Przejechałem dzisiaj 20km w jedną stronę ok.2500 obrotów i tyle w drugą stronę i nie zgasła. Co w takim razie robić i czy wg mogę jeździć z taką kontrolką. PS: Te pierydolone DPF
  4. wolę wszystko posprawdzać niż wymieniać po kolei , dzięki za cenne spostrzeżenia
  5. Chodzi Ci o silnik (podejrzewam tak po dziale ) czy o nawigacje/radio ?
  6. Możesz napisać co dokładnie ci wymieniali ? Oraz czy ma to związek z pojawiającym się wyciekiem oleju, gościu mówił mi ze niby jakaś uszczelka i przez nią może lecieć
  7. Właśnie to sprawdziłem. Przy mocniejszym wciśnieciu gazu świst jest głośniejszy i dłuższy, przy płynnym daniu gazu powoli, świst jest ale mniejszy.
  8. Do najbliższego ASO ponad 100km hehe ciekawe informacje w tym linku co podałeś, jeszcze się zastanowię, ale raczej spróbuję z Twoim patentem a ze świszczenia co mam więcej napisać? Objawy są wtedy, kiedy raptownie przyśpieszam, jak delikatnie to nie szarpie. A świst to jest zawsze raz mniejszy raz większy (jakby turbina)
  9. Z tego co wyczytałem to jest koszt 19zł w wydziale komunikacji za naklejkę. Myślałem, że jakieś poważniejsze konsekwencje, bo naklejka ta ma klej, który ciężko schodzi i żeby nie kombinować itp itd.
  10. Okej. btw: nie mam pojęcia kiedy to się stało nawet Jeszcze jedno pytanie. Dopiero go przerejestrowałem i nie przykleiłem naklejki na szybę. Lepiej najpierw wymienić i później przykleić czy nie ma to znaczenia?
  11. Auto rok 2006 I rejestracja czerwiec, nie pamiętam daty produkcji... Świst nie jest nie wiadomo jaki, ale ja to słyszę przy przyśpieszaniu w granicach 1700-2000 obrotów. Szarpanie też mniej więcej w tych granicach, lecz moim zdaniem szarpanie jest wcześniej świst troszeczkę później. Niezależnie czy ciepły czy zimny. Nie wiem czy ma to związek, ale gdy jadę na rondzie to czuję jakby spotęgowane szarpanie- ale to jeszcze muszę sprawdzić. Na razie planuję wymienić rozrząd filtry i olej, wolę się upewnić na forum czy może zacząć w innej kolejności ale raczej najpierw to co napisałem...
  12. Słyszałem, że do 25mm można naprawić ale nie jestem pewien. Dobrym pomysłem jest kupno używanej szyby? http://zapodaj.net/1f780a0a2f4bd.jpg.html http://zapodaj.net/05cda05b53acb.jpg.html http://zapodaj.net/e35dbea43a5e9.jpg.html http://zapodaj.net/28dd05a497715.jpg.html 2 pierwsze zdjęcia od środka 2 kolejne z zewnątrz
  13. Witam, samochód świeżo sprowadzony z DE. Dopiero będę wymieniał rozrząd i wszystkie filtry, lecz mam kilka pytań. 1. Jakie dokładnie rzeczy najlepiej powymieniać (jakie filtry i ogólnie wszystko co uważacie)? 2. Przy przyśpieszaniu słychać delikatny świst i lekkie szarpanie- co to może być (objawy dodatkowe: od spodu widać olej, na luzie i postoju głośniej chodzi silnik, mechanik nazwał to ,,jak sieczkarnia'', niekiedy czuje zapach spalonego oleju, poza tym pali na dotyk, nie kopci i przy wyłączaniu nic nie stuka i świszczy) 3. Dlaczego temperatura po przejechaniu 100km nie jest równo 90st. a kreska pionowo (czasami jest tak)? 4. Gdy przekręcam kluczyk to wyskakują kontrolki nawet AIR BAG i ABS. Po odpaleniu giną. Czy to normalne? 5. Po przejechaniu dłuższego odcinka felgi alu z przodu się grzeją. Co może być przyczyną i czy jest to normalne? Pozdrawiam i dziękuję za rady i pomoc.
  14. Witam Dzisiaj przypadkiem zauważyłem, że w szybie czołowej naprzeciwko miejsca pasażera jest widoczna mała dziurka (jakby ktoś wiatrówką strzelił). Nie wiem kiedy to się stało, ponieważ nie czułem żeby coś uderzyło. Dziurka jest mała, bo ma ok. 10mm. I teraz pytania 1.Czy lepiej wymieniać szybę czy naprawiać (auto dopiero co zakupione sprowadzone z DE, przedwczoraj pierwszy przegląd robiony, nic nie było)? 2. Czy powinienem mieć problem z uzyskaniem przeglądu w przyszłości jeśli nie wymienie/naprawię? 3. Czy da radę wykupić ubezpieczenie na szybę czołową (nie wiem dokładnie) i za tydzień powiedzmy to zgłosić? Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...