Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRE] Dziwny dziek po zgaszeniu auta


Darwek24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!! Co sie wylancza po zgaszeniu samochodu po przekreceniu kluczyka jeszcze przez kilka sekund jest prad i co sie wtedy wylancza wie ktos ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłącza się wszystko co w takiej sytuacji nie potrzebne, EGR i klapa gasząca jeszcze przez chwilę chyba coś działają :decayed:

Możesz jaśniej, z czym masz problem ? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze cos sie zamyka tylko od czego to jest i skrzypi i nie wiem czy sie mam martwic czy dac sobie spokuj ale dawniej bylo cicho denerwuje mnie to moze nagram ten dziek i wrzuce tu jest filmik z tym dzwiekiem http://kjkjl43.patrz.pl

i ten http://dzwieka4b7.patrz.pl

Edytowane przez Darwek24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ucho to chyba klapa gasząca, tylko faktycznie głośno napi**dala :kox:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten dźwięk pod maską to gdzie go najbardziej słyszysz...??

bo z kamerka powędrowałeś na turbinę - tam słyszysz ten dźwięk?? dziwne ciut bo jak dla mnie to wygląda na padniętą klapę gaszącą lecz ona znajduje się z lewej str.silnika... w nią wchodzi gruby przewód powietrza doładowanego. - niektórzy bawią się w jej naprawę pod warunkiem ze ma się na części drugi podzespół - a tak wymienia się na drugą - używkę lub nówkę w zamienniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dzwiek najbardziej dochodzi od tylu silnika jakby kolo akumulatora nagrzewnica ? czy cos ? plyn chlodniczy nie dochodzi do nagrzewnicy tam cos moze blokuje ?

Sotom jak stoisz przodem do samochodu to po lewej tak ? tam gdzie jest turbina i ten caly egr tak to tam kamerowalem ale dziwek dochodzi bardziej z gory gdzies kolo akumulatora a moze mi ktos zrobic fotke silnika i wskazac gdzie ta klapa gaszaca sie znajduje Bede Wdzieczny

Edytowane przez Darwek24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra mam znalazlem i to jest wychlastane i to slychac dzieki i trudno sie to wymienia tylko te 3 sruby odkrecic i nowe zalorzyc ?

Edytowane przez Darwek24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra mam znalazlem i to jest wychlastane i to slychac dzieki i trudno sie to wymienia tylko te 3 sruby odkrecic i nowe zalorzyc ?

tak.15min roboty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozliwe ze z tego bedzie mi sie swiecic swieca zarowa bo mi sie swieci pozniej gasnie i za jakis czas znowu ? Czy trzeeba pod komputer podpiac i sprawdzic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migająca kontrolka świec żarowych sygnalizuje nieprawidłowe działanie któregoś z elementów osprzętu silnika lub niewłaściwe wartości mierzonych parametrów silnika.

Jeżeli dany błąd pojawia się podczas trzech kolejnych cyklów uruchomienia silnika , skutkuje to zaświecaniem kontrolki "CHECK"

Jaki błąd powoduje problem, dowiesz się odczytując pamięć błędów kompem z interfejsem i programem diagnostycznym , lub dowolnym testerem do tego przeznaczonym :)

W Twoim przypadku jak najbardziej nieprawidłowa praca klapy może powodować błędy, bo sterownik silnika sprawdza kąt otwarcia przepustnicy :hi::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostanie pytanko i nie mecze a jak bedzie to zasyfine i ten egr to czym to umyc benzyna ?

Edytowane przez Darwek24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardziej skrobanie niż mycie , na końcowym etapie możesz użyć ON-u i po tym PB95 :decayed:

Są też EGR-cleanery , wujek google służy pompcą : :P

Aż dziwne że tak łatwo myje, reklama czyni cuda :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tych nowych wynalazkach do mycia EGR-ów, przepustnic zwracam uwagę na jedno - robić to z dala od elementów gumowych i plastików.

Sprawdziłem to na środku Liqui Moly - robi robotę, nagar zwala w oczach aż miło, nawet skrobanie jest niepotrzebne ale miałem w pobliżu nową lampę serwisową i troszkę mi plastik i lakier zżarło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jesdnak to EGR nawalal jak to jest lipnie wykonane poszla mi zebatka ta najwieksza dwa pierwsze zeby i przeskakiwalo i nie otwieralo klapy i blad na kompie ( siweca zarowa miga) i po jakims czasie zgasnie i znowu swieci a nie wie ktos moze czy mozna na czesci dokupic tego egra tam wystarczy te zebatke zmienic i hula po co dawac 550 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obejrzyj dokładnie - raz ze masz wychlastaną zębatkę środkową to i na pewno 2 pierwsze ząbki na półksiężycu. zdejmij zębatkę i zobacz w której pozycji będzie miała największe ząbki i tak ją załóż aby w starcie egru odrazu ruszyło oskę.

sprawdź luz całej oski egru- złap za przepustniczke i popychaj ja góra/dół - nie powinna miec wogóle luzu - jesli ma tzn ze tuleja prowadząca oske jest wytarta - usterka nie naprawialna - egr kwalifikuje sie do wymiany

oraz spr szczelnosc pierscienia przepustniczki

zobacz

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...