Skocz do zawartości

Zolw404

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zolw404

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Racibórz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Zolw404

0

Reputacja

  1. To moze nie sprezyny tylko amory zgon i auto na samych sprezynach funkcjonuje Dziękuję za odpowiedz Sebidi. Usterkę sprężyny wykryto na przeglądzie auta, gdzie było dokładnie sprawdzane. Przyczepili się tylko do sprężyny i końcówki drążka, dlatego amortyzatory wykluczyłem. Jakie firmy jeśli chodzi o sprężyny są godne polecenia? Nie wiem czy zakładać znowu sportowe czy możne odpowiedniki oryginałów.
  2. Witam Panowie, pytanie od laika, mam do wymiany sprężynę w mojej A4 (1.6 AHL, manual, klima, po drugim lifcie) Nie jestem zadowolony z aktualnych -mam jakieś sportowe od poprzedniego właściciela, samochód ładnie nisko siedzi, ale nie można go bardziej załadować, nie ma tez mowy żeby jechać w 3-4 osoby bo siada totalnie, naderwałem już przez to osłonę plastikowa 3 razy, a progów zwalniających się panicznie boje. Myślałem nad wymiana wszystkich przy okazji, tylko pytanie na jakie? Na wszystkich sportowych sprawa wygląda podobnie? Sprawdzałem wlepkę w książce serwisowej i fabrycznie były 1BA przód 0JC tył 0YC. Przerabiał ktoś podobny temat? Jakie sprężyny polecacie? Nie wiem czy to istotne ale amortyzatory mam z Bilstein 19-103471, przynajmniej te z tylu. Kola standardowe 15. Pozdrawiam.
  3. Sprawdzałem przed chwilą stan oleju i jest dokładnie taki sam jak parę dni temu. Nie wiem jak on wygląda i w którym dokładnie miejscu jest, więc niestety nie udało mi się go zlokalizować. Ale gdy zajrzałem za silnik od lewej strony (stojąc od przodu) zauważyłem mokre miejsca. Porobiłem parę zdjęć. Wcześniej jak pisałem nie widziałem żadnych mokrych miejsc pod samochodem, ale dzisiaj już jest chłodniej i widocznie nie zdążyło odparować bo pojawiła się plama. Poniżej zdjęcia: Będzie to wina trójnika czy czegoś innego?
  4. Witam serdecznie, z góry chciałbym przeprosić jeżeli powielam jakiś temat, ale od ostatnich kilku dni szperam i czytam w internecie na temat objawów, które występują u mnie w samochodzie, i nie znalazłem jak dotąd odpowiedzi. Sprawa wygląda tak: ubywa mi płynu chłodniczego, nie wiem skąd. Sucho pod samochodem. Trasy robię takie same, około 30 km dziennie. Na rozgrzanym silniku zaobserwowałem raz na jakiś czas parę małych bąbelków pojawiających się w zbiorniczku może co minutę. Ostatnio również zauważyłem że po dodaniu gazu płyn tak jakby buzuje. Nie wiem czy to ma również związek, ale czasami po odpaleniu samochodu z rana słychać coś podobnego do przelewania wody. Wyczytałem że może to być uszczelka pod głowicą, ale nie wszystkie objawy się pokrywają tzn. nie ma nalotu na korkach, nie kopci na biało, nie śmierdzi spalinami w środku ani ze zbiorniczka, nie ma też oleju w zbiorniczku wyrównawczym, a temperatura silnika nigdy nie przekroczyła 90 stopni. Silnik to 1.6 jeżdżący na benzynie. Pozdrawiam i liczę na jakieś sugestie
  5. Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum. Z racji tego, iż stałem się jakiś czas temu posiadaczem A4 zacząłem coraz częściej zaglądać na tę stronę. Jest ona bardzo pomocna dla takich nowicjuszy jak ja, dlatego też postanowiłem zacząć aktywnie uczestniczyć w dyskusjach, i to jest mój pierwszy wątek tutaj. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...