Skocz do zawartości

Jacek31

Pasjonat
  • Postów

    129
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Jacek31

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Lidzbark Warmiński /Orneta

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

572 wyświetleń profilu
  1. Jak w temacie
  2. Jacek31

    gaz nie działa

    wydaje się że kable są podłączone ,,,, wymieniał sam słupek silnika
  3. Jacek31

    gaz nie działa

    Witam wszystkich ,,,,, otóż mam problem z samochodem siostry ,,,, audi a4b5 1.6 AHL instalacja LPG stag 200 wszystko było ok aż do czasu gdy audi poszło do mechanika ( dziada który nie ma pojęcia o niczym ) ,Miał wymienić silnik no i mu się to udało tylko że nowy silnik nie chodził na dwa garki i powiedział że trzeba wymieniać przepływke itd itp ,,,, zabrałem autko do domu i okazało się że trzeba było podmienić dwie świece na inne i wszystko gra ale jest problem z instalacją lpg ,,,, a objaw jest taki że przełącznik wogóle nie działa , nie pokazuje ile jest gazu , i na czym silnik pracuje Sprawdziłem bezpiecznik , znalazłem jeden przy aku ale jest cały ,,,,,,,,,,,czy musze jechać do gazownika ? czy coś mogę jeszcze sam sprawdzić ? mam vaga ale on mi chyba nic nie wskaże ktoś coś ?
  4. Jacek31

    Dawka paliwa

    Ja wiem że na rozgrzanym ,naczytałem się tych postów ,,,,,ale zimny silnik potrzebuje większej dawki czyli około 6 mgr a później zmiejsza się ta dawka jak silnik jest rozgrzany więc dlaczego wszyscy piszą że na vagu im mniejsza wartość tym większa dawka
  5. Jacek31

    Dawka paliwa

    Witam wszystkich ,,,, Panowie jak to jest z tą dawką paliwa ,,zimny silnik pokazuje dawkę okolo 6mgr a czym cieplejszy to spada Więc jak zimny silnik to dawka jest zawsze większa i czym silnik cieplejszy to dawka maleje ...... u siebie miałem dawkę na gorącym silniku 3,8 i spalanie na MFA miałem 5,4 L/100 km dzisiaj zmieniłem dawkę na 4,6 i spalanie w MFA wzrosło do 6,1 L/100km Jak to jest z tą regulacją że im mniejsza wartość to większa dawka ? bo wskazania pokazują coś innego
  6. Jacek31

    odpalanie afn

    Okazało się że te złe odpalanie było spowodowane filtrem paliwa , był niedawno wymieniany (czysty w środku )ale widocznie nie szczelny auto jak narazie pali na dotyk ,,, i oby tak zostało a kąt wtrysku też się narazie uspokoił i stoi na 49-50
  7. Jacek31

    odpalanie afn

    panowie wymieniłem wszystkie wężyki paliwowe , filtr ustawiłem kąt na 49-51 i dzisiaj o dziwo nie miałem problemu z odpalaniem zobaczymy jeszcze jak będzie dalej , kąt się jeszcze nie przestawił
  8. Jacek31

    odpalanie afn

    zwiększanie dawki startowej nic nie zmienia ,,,, autko jak już pierwszy raz odpali to potem odpala elegancko wstawiłem zaworek na próbę między filtrem a pompą ale to nic nie zmieniło , wszystko na vagu jest ok , żadnych błędów filtr paliwa był wymieniany ale może w nim problem ?
  9. Jacek31

    odpalanie afn

    Panowie narazie kąt wtrysku ustawiłem na 44-47 i się nie zmienia , dawka na 3,4 -3,6 , jak jest zimny rano na zewnątrz 9 stopni to po włączeniu zapłonu słychać przekaźnik który włącza się na około 3 sek (ale kontrolka od świec tylko mignie )i auto odpala ok Gorzej jest jak dojadę do pracy (3km ) auto się nie dogrzeje , po 8godz pracy na zewnątrz temp 14 stopni i wtedy nie słychać przekaźnika i jest problem z rozruchem , jak raz odpali to później już jest ok o co tutaj może chodzić ? Czy może zmienić dawkę na mniejszą ,,,,np na 5,0? może zalewa
  10. Jacek31

    kąt wtrysku

    no właśnie nie ma żadnego błędu , często sprawdzam , panowie po podpięciu vaga zauważyłem że jak kąt wtrysku sam się przestawi np.na 63 to przy przełaczeniu na "switch to basic settings" nie ma reakcji silnika , dopieru jak ostawie spowrotem na te 50-53 wtedy reaguje ,,,,chyba za każdym razem powinna być reakcja silnika ? jak to z tym jest
  11. Jacek31

    kąt wtrysku

    Panowie jest problem ,,, silnik afn , Ustawiony kąt wtrysku na 50 -54 odpala ok , lecz przy którymś odpalaniu zatelepie silnikiem i po tym zatelepaniu jest już inny kąt wtrysku zmienia się mniej więcej o 10 nie dymi , przyspieszenie ok , mam vaga jak coś , dodam jeszcze że ostatnio po przejechaniu 30 km , temp 85,7 , na tdi timing temp paliwa 190 nie za wysoko ?
  12. Jacek31

    Odpalanie

    Panowie jeszcze jedno pytanie ,,,,,, dlaczego co parę dni muszę ustawiac kąt wtrysku ? ustawiłem na 51-52 a po paru dniach jest 42-44 dzisiaj znowu ustawiłem na 51 wszystko było ok , a po godzinie poszłem i pokazuje 60-63 nie ma dużych skoków, auto nie dymi ,ma moc
  13. Jacek31

    odpalanie afn

    Panowie jeszcze jedno pytanie ,,,,,, dlaczego co parę dni muszę ustawiac kąt wtrysku ? ustawiłem na 51-52 a po paru dniach jest 42-44 dzisiaj znowu ustawiłem na 51 wszystko było ok , a po godzinie poszłem i pokazuje 60-63 nie ma dużych skoków, auto nie dymi ,ma moc
  14. Jacek31

    ktoś zerknie ?

    Panowie jeszcze jedno pytanie ,,,,,, dlaczego co parę dni muszę ustawiac kąt wtrysku ? ustawiłem na 51-52 a po paru dniach jest 42-44 dzisiaj znowu ustawiłem na 51 wszystko było ok , a po godzinie poszłem i pokazuje 60-63 nie ma dużych skoków, auto nie dymi ,ma moc
  15. Jacek31

    odpalanie afn

    Panowie wytłumaczy mi ktoś jak działa ten zaworek , w którą stronę ma puszczać a w którą nie , ogólna zasada działania mam takie 4 i każdy inaczej działa , nie wiem który jest ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...