
Jacek31
Pasjonat-
Postów
129 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jacek31

Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Lidzbark Warmiński /Orneta
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
572 wyświetleń profilu
-
wydaje się że kable są podłączone ,,,, wymieniał sam słupek silnika
-
Witam wszystkich ,,,,, otóż mam problem z samochodem siostry ,,,, audi a4b5 1.6 AHL instalacja LPG stag 200 wszystko było ok aż do czasu gdy audi poszło do mechanika ( dziada który nie ma pojęcia o niczym ) ,Miał wymienić silnik no i mu się to udało tylko że nowy silnik nie chodził na dwa garki i powiedział że trzeba wymieniać przepływke itd itp ,,,, zabrałem autko do domu i okazało się że trzeba było podmienić dwie świece na inne i wszystko gra ale jest problem z instalacją lpg ,,,, a objaw jest taki że przełącznik wogóle nie działa , nie pokazuje ile jest gazu , i na czym silnik pracuje Sprawdziłem bezpiecznik , znalazłem jeden przy aku ale jest cały ,,,,,,,,,,,czy musze jechać do gazownika ? czy coś mogę jeszcze sam sprawdzić ? mam vaga ale on mi chyba nic nie wskaże ktoś coś ?
-
Ja wiem że na rozgrzanym ,naczytałem się tych postów ,,,,,ale zimny silnik potrzebuje większej dawki czyli około 6 mgr a później zmiejsza się ta dawka jak silnik jest rozgrzany więc dlaczego wszyscy piszą że na vagu im mniejsza wartość tym większa dawka
-
Witam wszystkich ,,,, Panowie jak to jest z tą dawką paliwa ,,zimny silnik pokazuje dawkę okolo 6mgr a czym cieplejszy to spada Więc jak zimny silnik to dawka jest zawsze większa i czym silnik cieplejszy to dawka maleje ...... u siebie miałem dawkę na gorącym silniku 3,8 i spalanie na MFA miałem 5,4 L/100 km dzisiaj zmieniłem dawkę na 4,6 i spalanie w MFA wzrosło do 6,1 L/100km Jak to jest z tą regulacją że im mniejsza wartość to większa dawka ? bo wskazania pokazują coś innego
-
Okazało się że te złe odpalanie było spowodowane filtrem paliwa , był niedawno wymieniany (czysty w środku )ale widocznie nie szczelny auto jak narazie pali na dotyk ,,, i oby tak zostało a kąt wtrysku też się narazie uspokoił i stoi na 49-50
-
panowie wymieniłem wszystkie wężyki paliwowe , filtr ustawiłem kąt na 49-51 i dzisiaj o dziwo nie miałem problemu z odpalaniem zobaczymy jeszcze jak będzie dalej , kąt się jeszcze nie przestawił
-
zwiększanie dawki startowej nic nie zmienia ,,,, autko jak już pierwszy raz odpali to potem odpala elegancko wstawiłem zaworek na próbę między filtrem a pompą ale to nic nie zmieniło , wszystko na vagu jest ok , żadnych błędów filtr paliwa był wymieniany ale może w nim problem ?
-
Panowie narazie kąt wtrysku ustawiłem na 44-47 i się nie zmienia , dawka na 3,4 -3,6 , jak jest zimny rano na zewnątrz 9 stopni to po włączeniu zapłonu słychać przekaźnik który włącza się na około 3 sek (ale kontrolka od świec tylko mignie )i auto odpala ok Gorzej jest jak dojadę do pracy (3km ) auto się nie dogrzeje , po 8godz pracy na zewnątrz temp 14 stopni i wtedy nie słychać przekaźnika i jest problem z rozruchem , jak raz odpali to później już jest ok o co tutaj może chodzić ? Czy może zmienić dawkę na mniejszą ,,,,np na 5,0? może zalewa
-
no właśnie nie ma żadnego błędu , często sprawdzam , panowie po podpięciu vaga zauważyłem że jak kąt wtrysku sam się przestawi np.na 63 to przy przełaczeniu na "switch to basic settings" nie ma reakcji silnika , dopieru jak ostawie spowrotem na te 50-53 wtedy reaguje ,,,,chyba za każdym razem powinna być reakcja silnika ? jak to z tym jest
-
Panowie jest problem ,,, silnik afn , Ustawiony kąt wtrysku na 50 -54 odpala ok , lecz przy którymś odpalaniu zatelepie silnikiem i po tym zatelepaniu jest już inny kąt wtrysku zmienia się mniej więcej o 10 nie dymi , przyspieszenie ok , mam vaga jak coś , dodam jeszcze że ostatnio po przejechaniu 30 km , temp 85,7 , na tdi timing temp paliwa 190 nie za wysoko ?
-
Panowie jeszcze jedno pytanie ,,,,,, dlaczego co parę dni muszę ustawiac kąt wtrysku ? ustawiłem na 51-52 a po paru dniach jest 42-44 dzisiaj znowu ustawiłem na 51 wszystko było ok , a po godzinie poszłem i pokazuje 60-63 nie ma dużych skoków, auto nie dymi ,ma moc
-
Panowie jeszcze jedno pytanie ,,,,,, dlaczego co parę dni muszę ustawiac kąt wtrysku ? ustawiłem na 51-52 a po paru dniach jest 42-44 dzisiaj znowu ustawiłem na 51 wszystko było ok , a po godzinie poszłem i pokazuje 60-63 nie ma dużych skoków, auto nie dymi ,ma moc
-
Panowie jeszcze jedno pytanie ,,,,,, dlaczego co parę dni muszę ustawiac kąt wtrysku ? ustawiłem na 51-52 a po paru dniach jest 42-44 dzisiaj znowu ustawiłem na 51 wszystko było ok , a po godzinie poszłem i pokazuje 60-63 nie ma dużych skoków, auto nie dymi ,ma moc
-
Panowie wytłumaczy mi ktoś jak działa ten zaworek , w którą stronę ma puszczać a w którą nie , ogólna zasada działania mam takie 4 i każdy inaczej działa , nie wiem który jest ok