Skocz do zawartości

palkarz_85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O palkarz_85

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia palkarz_85

0

Reputacja

  1. Witam, wznowię temat bo może ktoś miał podobnie. Podobnie 1.9 TDI 2006 rok BRB kombi U mnie tak samo, spadek mocy i migająca kontrolka świec żarowych. Stało się to w tunelu więc nie mogłem zatrzymać auta. Tunel po wysoką górkę i auto nadal było obciązone. Wtedy dodatkowo do tego na desce zapaliła się "choinka" świeci check engine, ESP, miga kontrolka ze świec żarowych i czasami świeci ESP. Wszystkie błędy da się wykasoweać oprócz tych P3102 - silnik przepustnicy zawirowania, brak sygnału - STAŁY P3101 - silnik przepustnicy zawirowania, obwód przerwany, zwarcie z masą - STAŁY P0245 - Elektrozawór ciśnienia doładowania, zwarcie do masy - STAŁY P3338 - obwód sterowania świecy żarowej 2, błąd elektryczby stały P1587 - Elektrozawór poduszki zawieszenie silnika, zwarcie obwodu do masy - STAŁU - ten czujnik wymieniałem na nowy niedawno oryginał P3004 - stopien zasilania, niska temperatura, przerwa zwarcie do obwodu masy - STAŁY P3006 - Stopień zasilania wysoka temperatura, przerwanie/zwarcie obwodu do masy - STAŁY Moja pierwsza diagnoza padła na elektronike, wiec sprawdziłem ECU i jego kable bo czasami lubi zalać ale w środku sucho, profilaktycznie wysuszyłem suszarką do włosów. Także zdjąłem osłone pod kieronicą ale tm także nie widziałem nic niepokojącego. Jestem w kropce i nie wiem co dalej. Oczyściłem wszystkie kanały wylotowe dla wody jak i całe podszybie bo troche syfu tam było.
  2. Witam, Krystian z okolic Jarosławia. Obecnie mam Audi A3 1.8 t, planuje się przesiąść w Audi A4 B6.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...