-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O David A4B6
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Piotrkow Tryb
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia David A4B6
0
Reputacja
-
Cos sie dzieje na Piotrkowie?? p
-
Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT
David A4B6 odpowiedział(a) na Attis3 temat w 2.0
dokladnie jak dodaje gazu to zasysa powietrza ... połacze to i zobaczyby co sie bedzie działo... -
Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT
David A4B6 odpowiedział(a) na Attis3 temat w 2.0
nie moge dodac zdjecia... u mnie nad pokrywa od klawiatury jest odciety przewod ktory idzie od dołu silnika (bańki) z ktorego dmucha powietrze a nad klawiatura jest ten ezektor (czwornik )tam nie dociera to powietrze bo jest odciety ten przewod ... -
Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT
David A4B6 odpowiedział(a) na Attis3 temat w 2.0
Sprawdzilem i u mnie od banki do odmy jest uciety przewod z ktorego dmucha powietrze...a dalej w tym plastiku "czworniku"zaslepiony wlot ...jak to polacze odma dopiero bedzie dzialac bo teraz to jakby byla odcieta?? -
Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT
David A4B6 odpowiedział(a) na Attis3 temat w 2.0
mam pekniecie miedzy dolotem oiwietrza a plastikowym przewodem od tej gruchy natomiast z drugiej strony jest zaslepione srubą ...czyli ktos tam sie juz bawił...jak odkladam ten pękniety przewod to nierowno chodzi silnik...i przy dodawaniu gazu zasysa powietrze to moze byc tez od tego pekniecia? -
Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT
David A4B6 odpowiedział(a) na Attis3 temat w 2.0
i ten czwórnik wymienić? -
Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT
David A4B6 odpowiedział(a) na Attis3 temat w 2.0
Wiec pierwszwe co moge zrobic to wymienic odme?? -
Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT
David A4B6 odpowiedział(a) na Attis3 temat w 2.0
Witam Jestem posiadaczem ALT zrobilem glowice i uszczelniacze po naprawie na 1000 km ubywa mi 0.5 l oleju a kontrolka od minimalnego stanu oleju pali sie co 100 km po otwarciu maski gaśnie ......teraz pytanie czy robic pierscienie ?czemu ta kontrolka sie zapala co ok 100km?