Skocz do zawartości

David A4B6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O David A4B6

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Piotrkow Tryb

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia David A4B6

0

Reputacja

  1. dokladnie jak dodaje gazu to zasysa powietrza ... połacze to i zobaczyby co sie bedzie działo...
  2. nie moge dodac zdjecia... u mnie nad pokrywa od klawiatury jest odciety przewod ktory idzie od dołu silnika (bańki) z ktorego dmucha powietrze a nad klawiatura jest ten ezektor (czwornik )tam nie dociera to powietrze bo jest odciety ten przewod ...
  3. Sprawdzilem i u mnie od banki do odmy jest uciety przewod z ktorego dmucha powietrze...a dalej w tym plastiku "czworniku"zaslepiony wlot ...jak to polacze odma dopiero bedzie dzialac bo teraz to jakby byla odcieta??
  4. mam pekniecie miedzy dolotem oiwietrza a plastikowym przewodem od tej gruchy natomiast z drugiej strony jest zaslepione srubą ...czyli ktos tam sie juz bawił...jak odkladam ten pękniety przewod to nierowno chodzi silnik...i przy dodawaniu gazu zasysa powietrze to moze byc tez od tego pekniecia?
  5. Wiec pierwszwe co moge zrobic to wymienic odme??
  6. Witam Jestem posiadaczem ALT zrobilem glowice i uszczelniacze po naprawie na 1000 km ubywa mi 0.5 l oleju a kontrolka od minimalnego stanu oleju pali sie co 100 km po otwarciu maski gaśnie ......teraz pytanie czy robic pierscienie ?czemu ta kontrolka sie zapala co ok 100km?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...