Skocz do zawartości

damianos181

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damianos181

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Strzelin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

402 wyświetleń profilu

Osiągnięcia damianos181

0

Reputacja

  1. Panowie, szybkie pytanko. Jak powinny być założone tuleje na tylnej belce? Tak jak na zdjęciu, gdzie to małe wycięcie jest równolegle do belki i celuje w przód samochodu czy obrócona o 90 stopni?
  2. Przez kilka dni nie miałem dostępu do internetu i kombinowałem sam. Przeczyściłem n75 i wszystko wróciło do normy. W każdym razie dzięki
  3. Witam, mam problem z turbiną, zaczęła przeładowywać ale tak jakby falami. Dobrze to widać na logach. Silnik nie przechodzi w tryb awaryjny, nie ma błędów oprócz dwóch związanych z drugą sondą. http://vaglog.pl/log_276086.html http://vaglog.pl/log_276085.html Od czego zacząć? Po odpięciu przepływki nic się nie zmienia. Turbo jest jakieś 3 tygodnie po regeneracji.
  4. Musze oddać głowicę to lekkiego remontu. Który warsztat we wrocku polecacie?
  5. Końcowy mam TurboWorks. U mnie najbardziej buczy między 3-4 tys obrotów, tak jakby buda wpadała w rezonans. Powyżej 4 tys jest cisza jak w serii.
  6. Bardzo ładna fura, wydech też dobrze gada. Ostatnio robiłem u siebie przelot ale na jednym końcowym tłumiku i jest podobnie jak u ciebie, na zewnątrz bardzo dobrze brzmi a w środku urywa głowę Zastanawiałem się czy dokładać środkowy czy wygłuszać bagażnik, ale jak mówisz że ze środkowym i tak jest mega głośno w środku to spróbuję z wygłuszeniem. W poniedziałek będę miał maty to się okaże czy coś to zmieni.
  7. W takim razie mam jakąś dziwną turbine Wspornik za długi, trzeba było przerobić a przewody od góry są trochę naciągnięte.
  8. Witam, wziąłem się dzisiaj za montaż k03s. Wszystko było by dobrze gdyby nie to, że wspornik nie pasuje. Tak jakby był jakieś 0,5 - 1 cm za długi. Do k03s potrzeba jakiegoś innego wspornika?
  9. Prawdopodobnie jakąś hybryde, ewentualnie k04. Mała aktualizacja, bo trochę zaniedbałem temat. Wpadły dystanse, 15 mm na przód 22 mm na tył, grill S4 w czerni, wkłady lamp pomalowanie na czarno, oraz chińskie HIDy. Z mechanicznych spraw została wymieniona pompa oleju, przepływomierz, cewka zapłonowa oraz komplet świec NGK dedykowanych. Na dniach będzie u mnie turbo, narazie k03s. Moje aktualne turbo jest już na granicy wytrzymałości a nie mam teraz kasy na hybrydę. Jutro prawdopodobnie będziemy z kumplem rezać przelot. Na koniec jakieś dwie fotki żeby tak pusto nie było
  10. Dzięki wielkie. Próbowałem czyścić ale nic się nie zmieniło. Zamówię nową ori i mam nadzieję że będzie git.
  11. Proszę bardzo 003+020, trochę długi bo zapomniałem zatrzymać logowanie http://vaglog.pl/log_267617.html
  12. Panowie pomóżcie bo sam już nie wiem czy pare kucyków uciekło czy przyzwyczaiłem sie do 150 KM i trzeba w końcu robić pogram. Podejrzenia padły na przepływomierz, według mnie trochę zaniża. Druga sprawa to chyba trochę za bogata mieszanka. Dolot szczelny, świece wymieniane tydzień temu na dedykowane NGK. Turbo powoli się kończy, puszcza olej i zaczyna mieć luzy na wirniku, ale według logów jeszcze wyrabia. http://vaglog.pl/log_267602.html
  13. Bardzo ładny Avant, ciekawe co to za kółko kupiłeś A jeśli chodzi o skrzynkę w bagażniku, to ja mam ją przykręconą od wewnątrz na krótkie wkręty. Jedynym minusem tgo rozwiązania jest to, że jak się przepali żarówka to trzeba ściągać cały boczek Ale nie widzę innego rozwiązania, żeby spasować ją bez szpary na górze i żeby nie wypadała.
  14. Myślę, że nie wcześniej niż za 2 miesiące. Wpadnie jeszcze większe turbo, wtryski, może wydech i dopiero będę jechał go wystroić. Chciałem wrzucić jeszcze tylko większe wtryski i zrobić soft, ale tak jak pisałem wcześniej turbo puszcza olej, więc nie ma sensu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...