Matijas93
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Matijas93
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Brzesko/krk
Auto
-
Model
S4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
334 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Matijas93
0
Reputacja
-
Mam identyczny problem z tym esp co robic... juz mnie cos trafia
-
Ma ktos do sprzedania walek z gruszkami do asn pilnie poszukuje
-
Wiec na czym stanelo kolego ? Jakies porady mozesz nagrac to jak jest u Ciebie i czy dlugo juz z tym jezdzisz , moze porownamy to ? Ktoś jeszcze coś orientuje się może w temacie ? Jakieś pomysły, jest może z okolic Tarnowa-Brzeska-Krakowa i mógł by vcds posprawdzac mi autko ?
-
A co z wtryskami ?Czy jesli klapki sie polamaly to moga sie tluc/rzezic w kolektorze bo cos mi bardzo rzezi w kolektorze prawdopodobnie wywnioskowalem aczkolwiek gruszki pracuja minprawidlowo . Ktos moze sie jeszcze wypowiedziec ?
-
Panowie a czy trzeba odkrecac wtryski do wyjecia kolektora ? Ma ktos jakis sposob na demontarz walka i calego kolektora ?
-
Ale pompa dawala by znac chyba podczas skretu a nie w trakcie przyspieszania ?
-
Czy one moga taki jazgot robic ? Jak to sprawdzic i rozebrac ?
-
Witam mam od niedawna a4 3.0 ASN problem jest taki ze pod obciazem cos rzezi w silniku jak by bylo nie dokrecone . Kiedy jade z gazem w podlodze na wysokich obrotach rzezi caly czas , kiedy jade np z obrotami ponad 2 tys i pojawia sie obciazenie tez zaczyna rzezic/rzegotoac jest to dzwiek slyszalny wyraznie w kabinie . Tak jak by cos bylo pod maska nie dokrecone lecz nie moge tego zlokalizowac . Wydaje mi sie ze po przegazowaniu kiedy sie wsluc**je dobiega to z kolektora ssacego . Sprawdzalem czy te gruszki dzialaja i po zapeleniu zmieniaja pozycje a po przegazowaniu mocniejszym ruszaja sie . Wiec moje pytanie brzmi czy jest w kolektorze cos co morze tluc sie jak by poprostu kamyki wpadaly w rezonans i tlukly sie ?
-
Witam kupiłem kilka dni temu s4 avant 3.0 benzyna quattro tiptronic , problem polega na tym że powyżej 2 tys obrotów słychać taki metaliczny odgłos czy przegub może byc tego skutkiem gdyż jeden przrgub zewnętrzny z przodu był majstrowany tzn widać świeżo zmienioną gumę , może za późno już było na wymianę samej gumy ? Czy możliwe żeby to tak robiło ?