Skocz do zawartości

grzesieknow1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzesieknow1989

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

365 wyświetleń profilu

Osiągnięcia grzesieknow1989

0

Reputacja

  1. Witam, przy wymianie chłodnicy odkrecalem przewody doprowadzające olej ze skrzyni do chłodnicy i troszkę oleju zleciało. Czy po zamontowaniu nowej konieczne jest uzupełnienie oleju lub jakieś odpowietrzenie skrzyni?
  2. Witam, Czy ktoś jest w stanie wskazać różnicę w pompach o oznaczeniu 8E0145155N oraz 8E0145155F? Czy mogę zamontować N zamiast F?
  3. Witam, mam pytanie, czy przy kolizji w której została uszkodzona lewa przednia lampa mogę domagać się wymiany również prawej, która nie została uszkodzona? Chodzi mi o to, że na pewno będą te lampy się odróżniały i samochód ewidentnie straci na wartości.
  4. Witam, z tego co zauważyłem u siebie to błąd się pojawią kilka minutach jazdy i tylko jak jadę bardzo spokojnie. Jak przrciagne silnik na wyższych obrotach to jest ok. Hamulec akurat nie ma wpływu.
  5. Witam, może komuś od lutego udało się rozwiązać problem? moja radość trwała zaledwie dwa tygodnie, po czym znowu zaczął się pojawiać problem z ESP. mało jeździłem autkiem, ale w końcu chciałbym to zrobić.
  6. Witam po dłużej ciszy, ale dopiero w dniu wczorajszym miałem czas podłubać przy autku. Podczas ostatnich mrozów dochodziły jakieś dziwne odgłosy z odmy oleju i wczoraj postanowiłem do niej zajrzeć. Okazało się, że membrana w niej jest cała spękana. Po wymianie części na nową, jak narazie błąd się nie pojawia, a na tyle kilometrów co przejechałem wczoraj już powinien. Silnik od razu równiej pracuje i mam wrażenie, że jest jakiś żwawszy. Jedyne co mnie niepokoi, to żółty nagar, który był w przewodach od odmy, mam nadzieje, że nie pada mi silnik.
  7. Witam, chcę poinformować, że wymieniłem przepływomierz i póki co błąd nie wyskakuje Jednak za wcześnie się pochwaliłem, błąd nadal się pojawia będę szukał dalej przyczyny. Gdyby ktoś miał jakieś sugestie proszę o pomoc.
  8. Dzięki za sugestie. Zacznę od nieszczelności w dolocie. czujnik stopu odpada, bo był wymieniany parę miesięcy temu. w moim przypadku kontrolka nie gaśnie po ponownym uruchomieniu. Zgaśnie po pewnym czasie lub jak skasuje błąd przez VAG. Podkreślę, że błąd skutkuje nierówną pracą silnika.
  9. grzesieknow1989

    3.0 błąd ESP

    Witam, nie do końca jestem przekonany gdzie powinien być ten temat, ale problem po części dotyczy silnika, a mianowicie: podczas jazdy potrafi zaświecić się kontrolka od ESP, co skutkuje problemami z obrotami silnika. Przy dohamowywaniu obroty silnika spadają bardzo nisko i silnik gaśnie. Kontrolka włącza się przy spokojnej jeździe. Kiedy przegazuje autko z początku i silnik się już nagrzeje problem ten nie występuje. Po podłączeniu kabla pokazuje błąd P0171 - układ napędowy - system too lean. Proszę o pomoc, być może ktoś miał już podobny problem.
  10. Witam, mam podobny problem z obrotami. Otóż po wciśnięciu gazu wskazówka wskakuje na obroty, po czym przy trzymającym cały czas pedale gazu obroty spadają. Po puszczeniu gazu obroty spadają do 500 i dopiero odbijają do 900. Związane jest to z świecącą kontrolką ESP. Gdy zgaśnie problem znika (jaki to może mieć związek?). W najbliższych dniach dopiero będę mógł podpiąć auto do kompa, póki co proszę o sugestie na podstawie przesłanych informacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...