Skocz do zawartości

saviolka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O saviolka

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Bukowno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

216 wyświetleń profilu

Osiągnięcia saviolka

0

Reputacja

  1. kolego ja miałem takie objawy bardzo proste rozwiazanie wiazka w drzwiach albo od kierowcy albo od pasazera juz jest zabardzo zgnieciona w tych autkach tak jest miałem tak po rozebraniu wiazki kabli od kierowcy jeden kabelek był juz prawie urwany zrobione i wszystkio działa zobacz wiazki w drzwiach pozdrawiam
  2. bo ja własnie tak mam ze autko jak postawie na noc i rano ide je palić ciezko mi odpala ... przekrecam zapłon to odpala i odrazu gasnie a potem moge go krecic z pare minut troszke gazu i odpala chyba ze akumlator niewytrzyma ... i jak go odpale to na zimnym silniku nietelepie buda ani silnikiem a jak sie rozgrzeje po przejechniu jakiegos odcinka to zaczyna sie telepotanie na postoju jak dam na luz np czy na światłach stoje czy na perzejezdzie kolejowym ...... miałes tak ? Przy takich objawach to raczej bym się wziął za pompę tandemową . Jeżeli odpala i zaraz gaśnie to w szynie głowicy zasilającej pompki w paliwo to paliwo przez noc pozostaje i rano na tym paliwie na chwilkę się silnik uruchamia Ale przy nieszczelnym tandemie z reszty układu paliwo poszło pewnie do zbiornika i właściwe odpalenie jest możliwe dopiero jak układ się napełni paliwem i odpowietrzy Podłącz z bańki zasilanie i powrót paliwa do i z tandem pompy , odpal, niech sobie silnik popracuje, aż się dobrze odpowietrzy i wykonaj dwa testy. Pierwszy, zostaw auto na noc z bańką z paliwem postawioną na dachu auta i rano zobacz jak się uruchomi. Drugi, na następną noc zostaw auto z bańką postawioną obok samochodu na podłożu, na którym stoi auto, i też następnego ranka zrób próbę uruchomienia auta. Napisz jakie były efekty ale ja vacum pompe miałem wymieniona.... bo stara była nieszczelna i paliwo mi uciekało a ta jet dobra .... na 99 % wiec napewno vacum odpada.... tu cos nie halo jest z pompowtryskami albo z uszczelnieniem albo jak boga kocham niewiem narazie to czekam az mechanik autko weznie ... dzis poszedłem do garazu i autko po postoju 14 godzin odpalił odrazu ... dziwne objawy ma to autko .. bo ja własnie tak mam ze autko jak postawie na noc i rano ide je palić ciezko mi odpala ... przekrecam zapłon to odpala i odrazu gasnie a potem moge go krecic z pare minut troszke gazu i odpala chyba ze akumlator niewytrzyma ... i jak go odpale to na zimnym silniku nietelepie buda ani silnikiem a jak sie rozgrzeje po przejechniu jakiegos odcinka to zaczyna sie telepotanie na postoju jak dam na luz np czy na światłach stoje czy na perzejezdzie kolejowym ...... miałes tak ?Nie. U mnie głównym objawem było telepanie na wolnych i szarpanie przy przyspieszaniu. umnie tylko jak dam na luz telepotało na rozgrzanym silniku a tak na zimnym nic sie niedzieje ... a przy przyspieszeniu nic sie niedziało ani na zimnym ani na cieplym ... gównym objawem jest po rozgrzaniu i daniu na luz telepotanie buda i silnikiem ...
  3. bo ja własnie tak mam ze autko jak postawie na noc i rano ide je palić ciezko mi odpala ... przekrecam zapłon to odpala i odrazu gasnie a potem moge go krecic z pare minut troszke gazu i odpala chyba ze akumlator niewytrzyma ... i jak go odpale to na zimnym silniku nietelepie buda ani silnikiem a jak sie rozgrzeje po przejechniu jakiegos odcinka to zaczyna sie telepotanie na postoju jak dam na luz np czy na światłach stoje czy na perzejezdzie kolejowym ...... miałes tak ?
  4. a powiedz mi czy ty tez miałes tak ze autko nie chiało ci odpalic ??? ja postało pare godzin ???
  5. własnie ze śruby niema w droszych ... a teraz tym mnie zaskoczyłeś poniewaz ja gumki wymieniałem w moim aucie z rok temu i dlamnie to tez wydaje sie dziwne ze gumki by poszły moze masz racje faktycznie ze to bedzie spreżynka jakas a masz mozliwosc opisac jak jak sie dokładnie nazywa czy zdjecie jakies ?aha i czy ja jako amator moge rozebrac pokrywe i zerknac czy to ta spręzynka czy musze czekac az do swiat zeby to mechanik zobaczył .... bo zeby pokrywe odkrecic to jest 8 srub tak mi sie wydaje ... albo 6 ..
  6. fajnie ze napisałeś jak narazie ja niebede robił tego sam bo słabo sie znam... akuratnie na tym ... po swietach znajdzie mechanik czas kupiłem juz gumki nowe Bosha na wszystkie pompki i sie zobaczy jak zacznie mechanik co kolwiek robic napisze co i jak pozdrawiam a własnie czy jest róznica kupna gumek firmy Bosh a innej ? tanszej róznia sie czyms ??? bosha koszt 150 zł na 4 pompki a jakies zwykłe sztuka po 22 zł i zastanawiam sie czy robi to jakaś róznice
  7. Witam cie właśnie czekalem na taka konkretną odpowiedz co widac ze ma pojecie wiec co proponujesz wymienic oringi ? i zmierzyc popmpowtrysk z oringiem i zmierzyc gniazdo czy poprostu dokładnie wymienic O-ringi i zobaczyć co potem będzie ?... umnie objaw dzisiaj wygląda tak odpaliło auto w garazu odrazu postałem z 5 minut na luzie i silniczek raz zadrga i przestaje i tak w koło ... wiec co myslisz prosze o podpowiedz ,,, dziekuje i pozdrawiam cie kolego było autko na vagu i lagi pokazały na 013 tak pierwszy -0.81, drugi -0,68,trzeci -0,75 a czwarty stoi na + 2,22 silnik telepota jak Skur.... i 4 pompka niedziała mechanik powiedział mi tak ze po swietach mi rozbieze zamieni miejscami da nowe oringi i zerknie na listwe jezeli bedzie dzialalo to lux a jezeli nie to lipa bede musiał słac do regeneraci pompke i teraz sie zastanawiam ... wiadomo ze ja niemam niewiadomo ile kasy zeby regenerowac wszystkie czy jezeli zregeneruje jeden ( lub kupie uzywke na allegro ) to stanie sie cos złego ???
  8. ok dzisiaj jak wruce z pracy musze naładowac akumlator bo od krecenia mi padł co niechiał odpalic jak odpale jade na Vaga i wszystko sprawdzimy i napisze co dalej jest nie tak .... ok dzisiaj jak wruce z pracy musze naładowac akumlator bo od krecenia mi padł co niechiał odpalic jak odpale jade na Vaga i wszystko sprawdzimy i napisze co dalej jest nie tak .... wiec po przyjsciu z pracy zrobiłem tak wyciagłem wezyk z filtra wsadziłem go do butelki po wodzie i po właczeniu zapłonu paliwo pojawiło sie w butelce czyli moge wykluczyc pompe paliwa w zbiorniku wziołem akumlator i go ładuje potem z tego co mi mechanik powiedział to moge miec ( zje....) pęknieta głowice ? czy gumki na pompowtryskach określił ze są kwadratowe ? czy objawy trzęsienia silnikiem i budą to pęknieta głowica ? powiedzcie mi jak moge sprawdzicz czy aby to niebyła głowica ?dziekuje
  9. Witam potrzebuje mniej wiecej zeby mnie ktos poprowaił czy miał moze taki przypadek Audi a 4 b6 130 KM 2002 rok produkcji 1.9 TDI wiec chodzi o to rano wsiadałem w autko odpalało mi po przejechaniu jakiegos odcinaka jak sie autko rozgrzało dałem na luz i stanołem i zaczeło cząsc silnikiem buda myślałem ze wypadnie silnik ( odrazu mówie to nie jest dwumas ani poduszka pod silnikiem ) ale spoko teraz na chwile obecna autko zostało pozostawione na noc po 10 h autko ciezko ma odpalic hmm wymieniałem oringi na pompowtryskach wymieniałem wacum pompe i wymieniałem w baku całe urzadzenie co steruje paliwem czyli pompe paliwa wiec szukam pomocy tu na forum bo byc moze miał ktos takie objawy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...